c

24 2 0
                                    

Cand totul s-a dus de rapa din cauza unei alte colege,TOTUL,am inceput sa ne uram reciproc credeam ca daca o fraieresc si o fac sa-mi manance din palma o sa fie totul ok..nu,nu a meritat sa-mi risc prietenia..nu a meritat deloc...acum are pe alta colega,se pare ca se inteleg destul de bine,invidioasa? Desigur dar nici prea:) stiu ca daca nu ma certam cu ea posibilitatea ca ea sa fie prietena atat de buna cu acea fata era 0 la 100 asa ca nu prea mi fac griji. De ce s-a bagat cealalta colega? Invidie. Exact eram prea "buna" sa stau cu una ca cealalta prietena a mea,am urat o atat de mult pentru ceea ce-mi facuse insa nu mai puteam schimba nimic,uneori si acum regret aceste lucruri. :) hai sa pun unele initiale pentru aceste colege ca sa nu le incurcam,sa i spunem aceleia care m-a influentat sa nu mai fiu prietena cu ea L si celeilalte S.
De ce-a considerat L ca eram prea buna pentru S? Era simplu L avea alta prietena la randul ei cu care se certase,ce legatura aveam eu? Chiar nu stiu,stiu doar ca L ma intelegea foarte bine si iubeam asta,cu timpul S nu a mai vorbit cu mine si am crezut ca nu ma mai vrea atunci am inceput sa consider ca este timpul sa ma debarasez si eu de ea asa ca am vorbit cu ea fata n fata ea incepand sa planga si eu la fel insa totul luase sfarsit in acea zi. Acum? Acum am ramas cu L acea fata care m a corupt si toata vacanta nu am iesit decat odata, S? O mai vad uneori cu prietena ei,mereu le vad impreuna,ma intreb cum ar fi fost daca mai eram prietene..

Totul intr-o carte.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum