e

18 1 1
                                    

T radea si de mine intr-un fel,stia ca sunt "inebunita" dupa el si-si batea mai mult joc de mine, copii insa ne puneau porecle dragute si eu eram bucuroasa insa el refuza tot si se certa cu toata lumea care aducea subiectul in discutii. Se pare ca atunci cand eu il placeam pe T ,acesta acceptase intr-un fel sa fim impreuna *aveam 11 ani idk:))* si eram atat de bucuroasa vorbeam incontinu cu el,se nimerise ca eu sa fiu la tara si el sa vrea sa ne vedem ,intr-o zi se luase curentul si eram exasperata ca nu puteam sa vorbesc cu el,abia seara i-am dat un mesaj si ultimul lui mesaj a fost ceva de genul cu "stiu ce ai facut si ne despartim" dupa o zii plina de nervi ochii au inceput sa mi lacrimeze si am fost la baie sa ma spal putin,imi treceau prin minte toate vorbele pe care i le spusesem si faptul ca el doar isi batuse joc de mine fusese ceva groaznic,am zis sa revin si sa vorbesc cu el insa el nu accepta,o tinea pe a lui si ma facea in toate felurile ii spunea ca nu-i pasa de mine si ca nu vrea sa mai vorbim si ca sunt cea mai proasta apoi totul fiind urmat de un block si iarasi mesaj peste 10 minute cu ce proasta esti sau lucruri de genul. Eram coplesita de ce-mi facuse baiatul pe atunci, ma puneam la masa si tot ce mancam vomitam ,de ce? De nervii pe care ii aveam cand mi-am dat seama cat de proasta am putut fii punand suflet atat de mica fiind si crezand ca el chiar v-a ramane cu mine:) !!in ziua de azi suntem prieteni,m-a bagat in seama si-mi vorbeste foarte frumos,si-a cerut scuze pentru tot ceea ce a spus constientizand si el ca a fost mic si totul a fost doar o "dragoste prosteasca"!!

Totul intr-o carte.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum