Hyena || Jisung;
"So,ni bilik aku." Masuk-masuk bilik,Hyena terus tercengang.Besar gila wehh bilik .-. Siap ada bilik persalinan lagi woii.Bapak heaven💕
Oh.Ada katil queen gaiss🌚Mohon jangan fikir bukan-bukan ye anak-anak.
"Besarnya bilik kau." Hyena meletakkan bagasinya di tepi bilik dan mula menjelajah bilik Jisung itu😹Dah la kemas,bersih pulak tu.
Tapi kalau dia sepahkan sebab aku kat sini cemane? ;-;
Hyena memandang sekilas wajah Jisung.Muka cam tengah fikir agenda jahat je ;-;
Ceq seram HAHAHAHA
"So akukena tidur kat mana?Boleh tak bagi aku tidur kat katil.Yelah lelaki mestilah jadi gentlema--"
"Gentleman tak gentleman.,tempat kau kat bilik persalinan tu.Aku ingatkan jangan tidur dekat tengah bilik tu.Tidur dekat dengan stor." Hyena tercengang.What the?!
Hyena dengan muka tak suka terus tarik luggage dia pergi kat tempat baru dia.Taguna punya Yoon Jisung -_-
"AKU NAK KATIL LA,GILAAAAAA!!"
Jinyoung || Seunghee
"Hisy jauhnya bilik kau!" Seunghee membebel sendirian sebab Jinyoung asyik palau dia.HAHAHA
"Umur kau berapa eh?" Mana tau tetiba muda dari aku enn,boleh gak jadi hamba aku sometime😹
"17." See?Aku punya ahh cakap panjang berjela,dia balas sepatah ja.Nampak tak kekurangan ajaran dia tu?
'Kenakan dia boleh kan?'
"Umur aku 18!So kau la yang kena hormat aku!" Seunghee tersenyum sinis.Mohon lepaskan aku dari penjara ni ;-;
"Serious la 18?Bukan kau muda setahun dari aku ke?" Jinyoung memandang wajah Seunghee.
BAPAK HENSEM MAMAT NIII
OK.JANGAN BLUSHING THO.
HESTEKK DIA BUKANNYA TUNJUK ABS PUN HAHAHAHAHA"Whatever la tapi kai--I mean kita.Muda lagi kot nak berhamba-hamba bagai ni.Kat sekolah tak belajar ke pertahankan perempuan?Dahlah kitorang terania--"
"Masalahnya kau yang silap sewa rumah.So sukati akulah nak tetapkan rules rumah ni.Kan Jihoon dah kata tadi maid tak boleh lawan cakap kan?" Bapak mamat ni.Muka hensem,mulut cam laser tho.Terasa eden macam merempat HUWAAAA
"OKAY FINE!TAPAYAH LA LAYAN AKU MACAM PENGEMIS PULAKKKK!!" Seunghee menghentak kakinya tanda geram.Jinyoung tersenyum sinis.
"Okay rules pertama dalam bilik ni jangan pernah dekat dengan katil aku.Tidur la kat mana-mana yang kau suka.Anyway,aku tak cakap pun kau pengemis.Terasa pahal?" Dahi Seunghee ditunjal sebelum Jinyoung terjun ke atas katil.
'WHAT DA?!EIII AKU BENCI KAUUU!!'
Dapur;
"Eii mamat tu!!Aku smackdown baru tau!Dahlah pengotor,suruh aku kemas bilik dia pulak!!" Min Xiao mengacau sup dengan perasaan geram.
Takkan boxer dia pun aku yang kena kemas?!Euww sampai mati pun aku taknak!!
Tetiba Min Xiao teringat abang dia tu.Mamat tu pun tak boleh harap !!Garam digemggam lalu dimasukkan ke dalam sup itu.
"Hwamin!Apa kau buat tuuu!!" Dania terus berlari menuju ke arah Min Xiao.Min Xiao hanya tersengih.Dia terus mengambil sesudu sup lalu dihalakan ke arah Dania.
"Wehh Dania.Rasa jap sup ni.Sedap tak?" Dania mengambil sudu itu lalu menghirup sup itu.Matanya membulat.
"MASIN GILA CHOO!!KAU NAK KENA HALAU KE?!"
"Memang patut pun kau buat sup macam tu,Hwamin.Unnie memang tengah panas dengan semua mamat tu." Ahra yang sedang duduk di lantai bersama Yunmi itu bersuara.
Mana tak panas tho?Masuk-masuk bilik dah kena halau tido kat sofa.Malaun yang bernama Jihoon tu memang nak mati -_-
"Camni ahh geng!Buat kerja gila sesame.Kena halau pun sesame!" Somin yang baru habis menyidai pakaian itu bersuara selepas masuk ke dalam rumah.Bakul diletakkan di tepi.Lepas ni turn Hwayoung pulak sidai baju diorang.
"Korang jangan nak buang sup tu eh!Aku nak tengok mamat arnab tu menggelupur cari air." Geunyoung meletakkan kepalanya ke bahu Hyunjie.
"Jung Geunyoung yang real dah kembali gaiss ;-; Mohon hadap perangai keras kepala dengan panas baran dia." Jinrei bersembunyi di belakang Hyena.
"By the way.Comel gila nama arnab tu HAHAHAHA!" Seunghee berguling-guling menahan gelak.Ehh tapi Jinyoung muka kecik🌚
"JANGAN NAK BERGOSIP JE KAT DAPUR TU!KITORANG DAH LAPAR NIII!!"
"YELAH!!MAKANAN DAH SIAP DAH PUNNN!!"
Dan boys pun berlari anak ke ruang makan.😹Jinrei menhidangkan sup tu kepada mereka.
"Kau takde letak racun kan?" Woojin memandang mereka curiga.Hwayoung membuat muka masam.
"Fikir kitorang ni kejam sangat ke?Bapak ahh.Tapayah la fikir kitorang jahat tho.Terasa eden." Hwayoung menyembamkan mukanya ke belakang badan Dania.
MEMANG BUKAN RACUN TAPI GARAM HAHAHAHAHA
Dan mereka pun menghirup sup itu.Ada yang bersuap-suap lagi.Akhirnya tersembur kat muka masing-masing.Siapa lagi kalau bukan Minhyun dan Jaehwan🌚
Semua tersedak,ada yang tersembur,ada yang menangis lepas sup tu mengalir dalam tekak.
"WOI!KAU RETI MASAK KE TAK?!NI LORI GARAM TERBALIK KE APE?!" Sungwoon cuba mencari air,tapi langsung takde!
"Sorry la kitorang tak reti masak HAHAHAHA!" Min Xiao hi-5 bersama Somin.
"TAGUNA!BAGI KITORANG AIR LAAA!!!" Guanlin sudah menjerit manakala girls gelak terbahak-bahak😹
TO BE CONTINUED..
Yunnnnnnnnmi sandrayaya_ bangtan_life23 ymintrash yeonsana- kittaen- skyla_97 staryouolls bloomtae- ChaeBinBean4
YOU ARE READING
❨𝗗𝗖❩ 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲𝗺𝗮𝘁𝗲 - 𝘄𝗮𝗻𝗻𝗮 𝗼𝗻𝗲
ChickLit⁺ᴬᵖᵃᵇⁱˡᵃ ¹¹ ᵒʳᵃⁿᵍ ᵍᵃᵈⁱˢ ᵈᵃⁿ ¹¹ ᵒʳᵃⁿᵍ ˡᵉˡᵃᵏⁱ ᵗⁱⁿᵍᵍᵃˡ ˢᵉʳᵘᵐᵃʰ.ᴬᵖᵃ ʸᵃⁿᵍ ᵇᵃᵏᵃˡ ᵗᵉʳʲᵃᵈⁱ? ᴴⁱᵍʰᵉˢᵗ ʳᵃⁿᵏⁱⁿᵍ; #¹¹ ⁱⁿ ᶜʰⁱᶜᵏᴸⁱᵗ ⁽²⁴.¹².²⁰¹⁷⁾ ↪ᶜᴸᴼˢᴱᴰ ᶜᵒᵛᵉʳ ᵇʸ @ᵒᶜᵗⁿᵒᵛ // ᵀᵃᵉᵏʸᵒᵏⁱ ᴬʳᵗʷᵒʳᵏ