5.Bölüm★

8 2 0
                                    

Multimedya: Taylan

Ellerim sinirden titremeye başladı.  Sesim her tarafta yankılanmıştı. Sesimi duyan Defne korku dolu gözlerle bana baktı ve geriledi.  Sessiz bir şekilde adımı söylemişti "A-aleyna ?" 

Bora da şaşkın gözlerle bana bakıyordu göz yaşlarım hızla yanağımı yakarak kayıyordu . Bu gördüğüm gerçek miydi? Basamaklardan hızla çıkmaya başladım . Tam Defne nin önünde durdum . "Sen ne yaptığını sanıyorsun! Sen bana bunu nasıl yaparsın !" Sesim bir aslanın kükremesinden de fazla çıkmıştı . Boğazım her kelime de yırtılmıştı sanki şuan hissettiğim şey acı , nefret ve sinirdi. Gözleri dolmaya başladı.  "B-bak Aleyna sana h-herşeyi açıklayabilirim."  Dedi zorlukla sürekli yutkunuyordu. Bora önüme geçti . "Sakin ol." Dedi . Bu neyden bahsediyordu ya ? "Sen çekil!"  Diyerek var gücümle ittirdim cam duvara sırtı sert bir şekilde çarpmıştı.  Ama umrumda değildi şu saatten sonra herşey bitmişti. Hemde herşey.  "A-aleyna ?" Gözlerime bakıyordu. "sus ! Sakın adımı ağızına alma ! Allah senin belanı versin bunu bana nasıl yaparsın ! Hiç mi düşünmedin bunu yaparken hiç mi aklına gelmedim Defne ha !?"  Kardeşim dediğim insana şuanda nefret kusuyordum. Resmen Bora ve Defne öpüşmüştü ve sarmaş dolaş bir şekilde . Hıçkırıklarla ağlamaya başladım. Müziğin sesi kesilmiş bütün herkes bize bakıyordu. " Ya ben sana kardeşim dedim bütün herşeyimi sana anlattım bunları bildiğin halde bana bunu nasıl yaparsın Defne ! Hiç mi aklına gelmedim bunu yaparken !! Allah kahretsin! Şu saatten sonra bırak arkadaş kalmayı hiçbir şeyim değilsin !" Diyerek ittirdim ve arkamı dönerek hızlı adımlarla ilerlemeye başladım. " Böyle birşey yaptım evet ama bende seviyorum bende aşığım Aleyna ! Bende çok aşığım kendimi tutamadım işte !"  Arkamdan bağırmıştı. Olduğum yerde durdum ve "mutluluklar o zaman size cehennemin dibine gidin !" Diyerek bağırdım ve ordan uzaklaşmaya başladım.  Bütün herkes rezilliğimizi görmüştü . Hıçkırıklarımı tutamıyordum kendimi serbest bıraktım ve şiddetli bir şekilde ağlamaya başladım.  Ayağımdaki topuklulardan zar zor yürüyordum . Ayakkabıları ayağımdan çıkararak elime aldım ve kaldırımda yürümeye başladım.  Soğuk zemin ayağıma işliyordu . Şuan yaşadığım şey o kadar kötü bir şeydi ki . Kardeşim dediğim kişi bana ihanet etmişti . Ben böyle bir darbe yemeği beklemiyordum ben bunu hak etmemiştim. Karşıdan gelen taksiye elimi kaldırdım beni görünce durdu ve arabaya bindim. "Hanım efendi iyimisiniz ?"  Beklediğim soru gelmişti . Nasıl iyi olabilirdim ki !. Cevap vermedim. "Kolonya iyi gelir ." Diyerek kolonya şişesini uzattı . "Teşekkür ederim." Diyerek uzattığı kolonya şişesini aldım ve elime dökerek koklamaya başladım ,  boyun kısmıma sürerek kafamı geriye yasladım. Gerçekten iyi gelmişti . "Nereye gideceksiniz ?" Şuan beni anlayabilen tek insana gidecektim.

Halim kalmamıştı çıplak ayaklarım yere basmaktan kızarmışlardı. Kapının önüne gelip soluklandım ve zile bastım.  Çok beklemeden kapı açıldı. Hala ağlıyordum . Taylan ı görünce daha çok ağlamaya başladım ve boynuna sarıldım . "Aleyna ? Ne oldu sana böyle ?" Diyerek geri çekildi ve elleriyle çenemi tutarak ona bakmamı sağladı . "Taylan ben çok kötüyüm ." Dedim zorlukla . "Gel içeriye geç bana herşeyi anlat tamam mı ?" Diyerek belimden tuttu ve koltuğa oturttu . Kapıyı örttükten sonra yanıma geldi ve karşıma oturdu . "Hadi anlat ." Dedi meraklı gözlerle. Yutkundum . "Özge nin partisinde birşey mi oldu ? Elbise falan giymişsin."  Dedi benden birşey dememi bekliyordu . "Taylan ben Defne ve Bora yı sarmaş dolaş öpüşürken gördüm."  Dedim gözlerine bakarak.  Söylerken bile acıtıyordu canımı. Taylan duyunca şok olmuştu ve gözlerinde birden kızgınlık belirtisi oluştu gözleri kızarmıştı.  "Bu nasıl olur ya ! Defne bunu nasıl yapabilir ?  Sen ciddi misin? "  Diyerek şaşkın gözlerle bana baktı. Olumlu anlamda kafamı salladım. Birden sarıldı bende kollarımı belinde birleştirerek sıkıca sarıldım . "Taylan iyi ki varsın ." Dedim hıçkırıklarımın arasından.

İHANET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin