Jungkookun dediği şeyle şok oldum o o bana birtanem mi dedi yoksa benmi yanlış duydum yo dememiştir demişte olabilir hadi dememişse ama bir ihtimal demişte olabilir (delirdi😂)ama bu sefer istekli söyledi yani aşık gibi zaten kkk o zaman dediğinde beğenmemiştim kk😂😂😂
Jungkook omzuma çenesini koydu omzumda hissettiğim ıslaklıkla jungkooka baktım o ağlıyordu içim parçalanmıştı "jungkook ne neden ağlıyorsun ağ ağlama lütfen gö göz yaşlarının akmasını üzülmeni istemiyorum ağla lan ağla geber olum geber zaaaaa (tabikide öyle birşey demedi😂👊) üzülmeni istemiyorum dedim jungkook "ben ben seni çok üzdüm hep de benim yüzümden acı çeken taraf sen oldun bu 3 haftada anladım ki seni seviyormuşum hemde çok saçının teline zarar gelmesini istemiyo-
evet öpmüştüm ben onu öp-müş-tümmmmmm çok mutluyum ilk defa onu öptüm😝😝
Jungkooktan ayrılınca "beni üzmüş olabilirsin ama ben seni acayip seviyorum unuttum bile yaptıklarını ama bundan sonra kalbimi kırarsan affetmem" "affettin mi beni şimdi?!!😭😭seni çok seviyorummmmmmmmmmmm
1hafta sonra jungkookla çok iyi çift olmaya başladık jungkook bana bugün akşam üzerine güzel birşeyler giyin saat 8:00'da kapının önünde ol seninle biryere gideceğiz süprizim var dedi. bende üzerime gece mavisi arkası uzun önü kısa belinde taşları olan şık bir elbise giydim saate baktığımda 7:58 'di bende hemen dışarıya çıktım o sırada kookiem siyah bir arabayla geldi arabadan indi ay jungkookun yanında boynunu eğmişti resmen arabanın kapısını açıp eliyle binmemi söyledi bende bindim kapıyı nazikçe kapattı ve oda direksiyon başına geçti sürmeye başladı nereye geldiğimize baktığımda sahikdeydik beni arabadan indirdi ve gözlerimi kırmızı bir kurdaleyle bağladı "jungkook nereye gidiyoruz düşücem" dedim "düşmessin ben seni tutarım" dedi jungkook birden gözlerimi.açınca gördüğüm şeyle gözlerim dolmaya başlamıştı denizin üstünde yüzen mumlarla seni çok seviyorum chin sun yazıyırdu birden havai fişekler patlamaya başladı jungkook ellerini belime bağlayınca nefesini boynumda hissettim ve dönüp onu öptüm ellerimi boynuna yerleştirdim oda ellerini belime öpüşüyorduk bu duygu anlatılmazdı.
bir süre sonra eve doğru yola koyulduk jungkook sarhoştu araba kullanmamasını söyledim ama beni dinlemedi bir arabanın bize çarmasıyla bizim araba takla attı o sırada araba yanmaya başladı bende kanlar içinde dışarı çıkmıştım ama jungkook arabanın içindeydi ona baktığımda hertarafı kanlar içindeydi kapıyı zorlukla açıp jungkooku içinden çıkardım etraftakiler bizi görüp ambulansı aradılar ambulans geldi dediğim şey BIRAKMA BENİ JUNGKOOK NE OLUR!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌟❤ODA ARKADAŞIM❤🌟
FanfictionJeon Jungkook ve chin sun iki oda arkadaşıydı ve chin sun oda arkadaşına aşık olmuştu...