Sabah uyandığımda jungkookla yattığımı unutmuşum jungkookun beni izlediğini görünce utanarak kalktım ve hemen yüzümü yıkadım.üzerimi değiştirip çıktım o sırada mi cha kapının önünde bizi bekliyordu ve günaydın dedim oda günaydın dedikten sonra hemen asansöre binip aşşağıya indik. sınıfa çıktık ve oturup hocanın gelmesini bekledik o sırada jungkook içeriye girip oturdu yanında kızlar vardı kıkırdaşıyorlardı hocanın sınıfa girmesiyle herkes yerine geçti hoca herkes şimdi yurda gidip bavulunu hazırlıyor ve aşşağıya sıra oluyor kampa gidiyoruz dedi herkes sevinç çığlıkları atmaya başladı hoca hadi herkes dışarıya dedi ve hemen yurda gittik mi cha ile ayrıldıktan sonra odaya girip bavulumu hazırladım ve mi cha ile el ele koşarak aşşağıya indik asansörler doluydu bizde merdivenleri kullandık
aşşağıda sıraya girdik ve hoca geldi otobüse bindik olamaz jungkook bir kızla bizim arka koltuğa oturmuşlardı.
uzak dursalar jungkook tan kamp alanına varduğımızda bir ormanın boş bir önüydü uçurum kenarıydı daha sonra herkes istediği kişiyle aynı çadırda kalacağı için biz hemen mi cha ile çadırımızı kurup yerleştik yanımda gitarımıda götümüştüm hoca benim çalmamı söyle ve bende bigbang loser söylediler bemde çaldım herkes yataklarına geçti ama jungkook yoktu bende kalkıp otobüslerin oraya gittiğimde jungkookla bir kızı öpüşürken gördüm ve nereye gittiğimi bilmeden koştum ağlıyordum ormana girdim derinlere doğru gittim karanlıktı etraf zarzor görünüyordu ayağımda bir acı hissedince yılanın beni soktuğunu görrdüm geri koşmaya başladım ormandan çıkmaya çalıştım ama etraf bulanıklaştı başım dönmeye başladı vücudum uyuştu ve birden yere yığıldım. ellerimle ilerlemeye çalıştım ama kollarım buna izin vermedi jungkook ve hocaların buraya doğru gelmesini gördüm ve gerisi karanlık.
Gözlerimi açtığımda jungkook un telaşla bana baktığını gördüm elini omzuma koyunca geri çekildim çünkü çok üzülmüştüm bu nasıl olabilirdi?! ayağa kalkmaya çalıştım birden yere yığıldım hocalar hemen yanıma koştular ve beni bir sandalyeye oturttular kıpardamadan sessiz bir şekilde yere bakıyordum gözlerimi hiç kırpmamıştım hocaların beni salladığını bile hissetmemiştim hoca bir chin sun bana bak dediğinde kendime yavaş yavaş gelmeye başladım çok yavaş bir şekilde hocaya döndüm yüzümü ama hala gözlerimi kırpmıyordum mi cha nın bana sarılmasıyla kollarımı zorlulşa kaldırıp bende ona sarıldım ağlıyordu ama ben konuşamıyordum bilmiyorun ama komuşamıyordum ona ağlama diyemiyordum birden bende ağlamaya başladım o sırada mi cha geri çekilip bana baktı gözyaşlarımı silip ağlama dedi ağzımı zorla açıp gitmek istiyorum dedim hoca beni kolumdan ve belimden tutup arabaya oturttu o sırada jungkook bende gidebilirmiyin chin sunla oda arkadaşıyım ve yardıma ihtiyacı olursa ben yardım ederim dedi.yanıma oturdu bende birazcık ondan uzaklaşarak kafamı cama yasladım ve yolu izledim geldiğimizde jumgkook beni kolumdan ve belimden tuttup ama zorla onu ittirip kendim yürümeye çalıştım ama yere yığıldım bacağım çok acıyordu baktığımda kanadığını gördüm jungkook yanıma koştu ve beni kaldırdı bana bağırark "dur işte yürümene yardım edeyim ne yaptımda ben sana neden benden kaçmaya çalışıyorsun sana yardım etmemi istemiyorsun ha?!!!!
korkmuştum ağlıyordum titremeye başladım jungkook bana sarılıp özür dilerim ağlatmak istememiştim dedi.o sırada gözlerim karardı. uyandığımda yatağımda yatıyordum ve jungkookta ıslak bez getiriyordu anlıma koydu ateşim vardı galiba sonra zorla ağzımı aralayıp "be beni yılan soktu" dedim jungkook hemen nereyi dedi ayağımı gösterdim beni kucağına aldığı gibi hastaneye götürdü hala kucağındaydım ayağıma baktılar doktor üzgünüm ama zehirin birazı vücudunuza işlemiş ama diğer zehri vücudunuzdan alacağız ama o kalıcak nerdeyse 1 ay sonra geçicektir ama o zamana kadar miğde bulantısı ve vicudunuzda morarma olabilir gözleriniz şişbilir kan tutabilir.ailenizin yanında kalmanız gerekiyor dediğinde gözyaşlarıma engel olamadım ve be benim ailem yok dedim sessiz ve yorgun bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌟❤ODA ARKADAŞIM❤🌟
FanficJeon Jungkook ve chin sun iki oda arkadaşıydı ve chin sun oda arkadaşına aşık olmuştu...