Έγραψες μήνυμα στην Jansu αλλά δεν απάντησε γιατί ήταν στο γραφείο.
~Γραφείο Jansu~
Η Jansu είναι στην πόρτα διστάζει να χτυπήσει αλλά παίρνει μια βαθιά ανάσα και χτυπάει την πόρτα. Μπαίνει μέσα προσπαθεί να χαμογελάσει και να πει ευχάριστα γειά αλλα δεν τα καταφέρνει. Ο Yuto την κοιτάει και σηκώνεται πάνω.
Y: Jansu ανησύχησα χθες. Που ήσουν;J:Εσάς τι σας νοιάζει κύριε Διευθυντά; Μια απλή υπάλληλος είμαι όπως τους άλλους. Δεν είμαι κάτι παραπάνω.
Y: Jansu δεν ξέρω αν με αγαπάς ακόμα αλλά εγώ σε αγαπώ είμαι τρελά.
J: (τον διακόπτει)σας παρακαλώ μην μπερδεύουμε τα ερωτικά, με τα επαγγελματικά.
Y:Πρέπει να σου εξηγήσω. Λοιπόν...
Η πόρτα χτυπάει και τον διακόπτει! Μπαίνει μέσα μια εμφανήσιμη και ωραία κοπέλα.
J: (γελάει ειρωνικά) Να φεύγω.
Βγαίνει έξω και πάει στο πάρκακι δίπλα από το γραφείο.Ο Yuto την ακολουθεί και η Jansu όταν τον βλέπει σηκώνετε για να φύγει. Ο Yuto τρέχει και λέει με έντονο τόνο:
Y: Θα κάτσεις να με ακούσεις!
J: Πήγαινε στην γυναικούλα σου να μην περιμένει στο γραφείο και άσε με ήσυχη!
Y: Δεν σε αφήνω μέχρι να με ακούσεις!
J: Ωραιά για πες μου την δικαιολογία σου...
Y: Πρώτον είναι η αδερφή μου στο γραφείο εάν θυμάσαι. Δεύτερον εκείνη η γυναίκα, η οποία ήταν έγκυος και χωρίσαμε στην πραγματικότητα δεν ήταν έγκυος μου είπε ψέματα για να χωρίσουμε εμείς. Όταν το έμαθα προσπάθησα να σε βρω για να σου εξηγήσω αλλα εσύ είχες εξαφανιστεί. Από τότε δεν κατάφερα να ξαναφτιάξω την ζωή μου δεν μπόρεσα να... (Της πιάνει τον λαιμό)
Η Jansu απομακρύνεται.J: Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ειμαι ερωτευμένη μαζί σου;
Y: Αυτό (την πιάνει από την μέση την φέρνει κοντά του. Είναι σε απόσταση αναπνοής. Η Jansu έκλεισε τα μάτια της και περίμενε το φιλί. Ο Yuto την πιάνει και την φιλάει)...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
•Τι θα γίνει μετά το φιλί; Η Jansu αγαπάει πραγματικά τον Yuto ή θέλει να του ρίξει σκόνη στα μάτια;
YOU ARE READING
😶Wrong Decision😶 (With Kim Tae-hyung)😍
RomanceΜια λάθος απόφαση μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω σε μια σχέση; Ολα θα κριθούν στο μέλλον... Ή μήπως και όχι; Θέλω να ευχαριστήσω την @vminized για το υπεροχότατο εξώφυλλο. Love youu😘😘