Imagine part 22 😍:

99 13 2
                                    

Παίρνεις τηλέφωνο την Jansu...

B: Jansula μου που είσαι; Ανησύχησα!

J: Καλά είμαι. Είμαι στο σπίτι και προσπαθώ να ηρεμήσω. Ρε συγνώμη που σε άφησα μόνη αλλά έπαθα σοκ.

Β:Εμ, να δεις εδώ τι έγινε;

J: Τι; (λέει με ανήσυχη φωνή)

B: Καθώς έτρεχα να σε προλάβω έπεσε κάτω πάλι από υπερκόπωση και ποιος με έσωσε;

J: Ποιος;

B: Ο YUTO! Με πήγε στο νοσοκομείο περίμενε της εξετάσεις να βγουν και μετά έφυγε.

J: Αχ τον γλυκουλη.😍 (είπε απο μέσα της αλλά εσύ την άκουσες)

Β :Τώρα είναι γλυκούλης;  Άλλά μας έλεγες όταν χωρίσατε!

J: Λάθος αφερέθηκα ένας βλάκας είναι!

B: Ναι ναι εντάξει!

J: Κλείνω αγαπη αντίο.

B: Γειά😘.

Αμέσως μετά μπαίνει μέσα ο Tae και φωνάζει με χαρά.

T: Πήραμε εξιτήριο πάμε σπίτι!

B: Επιτέλους!😰

Στο αυτοκίνητο "μάλωνατε" για το που θα μένεις 5 μέρες για να ξεκούραστεις.

T: Στο σπίτι μου θα πάμε. ΤΕ-ΛΟΣ!!!

B: Ρε Tae γιατί να σε ταλαιπωρώ; Έχεις και δουλειές να κάνεις...

T: Όχι. Νομίζεις ότι είναι το πιο ευχάριστο πράγμα της ζωής μου να πηγαίνω στα νοσοκομεία!; Στο σπίτι μου θα πάμε και δεν δέχομαι αντίρρηση. Μην ανησυχείς δεν θα βαρεθείς.(λέει με πονηρό βλέμμα και σου κλείνει το μάτι)😏😉

B: Αφού δεν θα βαρεθώ θα έρθω.(ανταποδίδεις και εσύ με ένα πονηρό βλέμμα)😏

Φτάσατε στο σπίτι. Ο Tae σου έβαλε να φάς. Έκανες ένα ντουζ, ξάπλωσες στον καναπέ και έβλεπες τηλεόραση. Ο Tae καθάρισε την κουζίνα η οποία ήταν ένα χάος, επειδή είχε μαγειρέψει εκείνος (😂😂 μάγειρας υψηλού επιπέδου) και κάθισε να σε ρωτήσει μερικά πράγματα που δεν είχε καταλάβει για τον Yuto.

T: Violet δεν μου έχεις ξεκαθαρίσει όλα τα πράγματα για τον Yuto. (λέει με ένα βλέμμα γεμάτο ζήλια)

B: Σαν τι δεν έχεις καταλάβει;

T: Πολλά...

B: Όπως;

T: Πως γνωρίστηκαν; Γιατί χώρισαν; Πριν από πόσα χρόνια ήταν μαζί;

B: Μόνο αυτά; (ρωτάς με ένα ειρωνικό ύφος και σε κοιτάει κάπως απότομα)

B: Λοιπόν, ο έρωτας της Jansu με τον Yuto ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Κουτουλησαν μεταξύ τους τυχαία σε ένα δρόμο, τα πράγματα της Jansu έπεσαν κάτω μαζι με το κινητό του Yuto. Η Jansu καταλαθος το πήρε μαζί της και ευτυχώς που το πήρε γιατί και οι δύο ερωτεύτηκαν μέσα σε 1 δεύτερολεπτο. Η Jansu όταν πήγε σπίτι της και είδε ότι είχε πάρει το κινητό του Yuto μαζί της. Μετά έψαξε το σπίτι του και τον βρήκε για να του το επιστρέψει. Από εκείνη την στιγμή έβγαιναν ραντεβού και έκανα βόλτες ήταν μαζί σχεδόν συνέχεια. Ο Yuto όμως είχε μια σχέση τις μιας εβδομάδας με μια κοπέλα πριν την Jansu. Αυτή η  κοπέλα δυστυχώς ήταν έγκυος . Ο Yuto ανάλαβε τις ευθύνες του και χώρισε με την Jansu αναγκαστικά. Ή έτσι νομίζουμε εμείς πως έκανε, γιατί έφυγε στο εξωτερικό. Η Jansu θύμωσε, άλλαξε τον αριθμό τηλεφώνου της και μετακόμισε σε άλλο σπίτι έτσι ώστε αν θέλει ο Yuto να την βρει να μην μπορεί. Τώρα αν έχει οικογένεια ή γυναίκα δεν ξέρω, θα μάθουμε αύριο που θα πάει στην δουλειά.

T: Φφφφ, την καημένη την Jansu. Τελος πάντων πάμε για νανάκια!

B: Από τώρα;

T: Μα ο γιατρός είπε ότι πρέπει να ξεκουράζεσαι το ξέχασες;

B: Πωω καλά αλλά θα με πας εσύ στο κρεβάτι.😏

T: Σύμφωνοι😉😍

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

•Τι θα γίνει με την Jansu και τον Yuto; Θα μάθουμε τελικά πρωσοπικά στοιχεία από την ζωή του; (Αν το έχετε παρατηρήσει τώρα με αυτή την υπόθεση της Jansu η Biolet με τον Tae μπορεί να συμαχήσουν και έτσι να έρθουν ποιό κοντά άρα... Να είναι καλά ο κύριος Yuto😂😏😉)

😶Wrong Decision😶 (With Kim Tae-hyung)😍Donde viven las historias. Descúbrelo ahora