Imagine part 31 😍:

86 12 0
                                    

Μόλις ξυπνάς το πρωί βλέπεις τον Tae να κάθεται μπροστά στο κρεβάτι και να βλέπει κάτω εσύ παραξεύετηκες και πήγες και έκατσες δίπλα του. Κοιτάς κάτω και βλέπεις 3 βαλίτσες με όλα σας τα ρούχα να είναι μέσα.

B: Καλημέρα Tae, τι κάνεις εκεί;

T: Αα, ξύπνησες λουλουδάκι μου;

B: Ναι από ότι βλέπεις. (του λες και χαμογελάς)😊

T: Αα ωραία! (είπε και σε κοίταξε χαμογελόντας) Πήγαινε κάτω σου έχω έτοιμο πρωινό να φας.😉

B: Εε δεν το πιστεύω! (λες σοκαρισμένη μετά από όλα αυτά που σου έχει κάνει). Να ρωτήσω κάτι;

T: Ναι αμέ 😊

B: Τις βαλίτσες με τα ρούχα μας τι θα τα κάνεις;

T: Θα σου πω μόλις φας το πρωινό σου και ετοιμαστείς.

B: Καλά😁.

Αφού κατεβένεις κάτω βλέπεις το τραπέχι να είναι γεμάτο με φαγητά ότι φανταστεί ο νους σου. Από κεικ μέχρι αυγά με μπεικον! Είχες τρελαθεί από την χαρά σου. Χωρις δεύτερη σκέψη κάθεσαι στο τραπέζι και πριν προλάβεις να φας, βλέπεις ενα τριαντάφυλλο με μια κάρτα πάνω που έγραφε.

"Ετοιμάσου για ταξίδι".

Αφού παραξενεύτηκες λίγο γιατί δεν ήξερες που θα πάτε τρως το πρωινό σου και πας γρήγορα πάνω για να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για αυτό το ταξίδι.

B: Tae που θα με πας;

T: Στο καινούριο μας σπίτι (λέει ενώ βάζει όλα τα πράγματα σε κούτες).

B: Δηλαδή θα αλλάξουμε σπίτι;😱😱 (λες σοκαρισμένη)

T: Εε ναι έχω πάρει τηλέφωνο τον Yuto και την Jansu να έρθουν να μας βοηθήσουν αν θες ξεκίνα και εσύ να πάρεις κάτι γιατί το απόγευμα έρχεται η μεταφορική και θα πάρει το πράγματα.

B: Ναι αμέ να σε βοηθήσω πάω να πλύνω τα πιάτα.
Αφού τα μαζέψατε όλα ήρθε η μεταφορική και πήρε τα πράγματα εσύ ανυπομονούσες να δεις το σπίτι αφού δεν είχες ιδέα πως ήταν. Μόλις φτάσατε βγαίνεις έξω από το αυτοκίνητο και μόλις αντικρίζεις αυτό το θέαμα μένεις.

B: Tae εσύ το αγόρασες το σπίτι;

T: Δεν το αγόρασα μου το έδωσε ο θείος μου για δώρο γάμου άλλα είπε να μας το δώσει ποιό πριν για να μπορούμε να τακτοποιηθούμε.

B: Δεν το πιστεύωω είναι ονειρικό αυτό το σπίτι.😍

T: Που να δεις τι έχει μέσα. (λέει και ανοίγει την πόρτα)

Ο χώρος ήταν τεράστειος το σαλόνι ήταν μπροστά στο μπαλκόνι την η τραπεζαρία ήταν απο πίσω και είχε και έναν χωρο άδειο για να βάλουμε διακοσμητικά. Μόλις βλεπεις το μπαλκόνι τρέχεις έξω να δεις πως είναι, στα δεξιά σου βλέπεις μια πισίνα και μπροστά σου ένα χώρο για να βάλεις καρέκλες. Είχες μέινει έκπληκτη με το θέαμα. Ξαναμπαίνεις μέσα για να δεις και το υπόλοιπο σπίτι και κατευθύνεσαι στην κουζίνα. Όπως το φαντάστικες, τεράστεια με πολλές ανέσεις, μεγάλα ντουλάπια, τραπέζι τα πάντα! Μολις τελίωσες έτρεξες πάνω να δεις και τα υπνοδωμάτια, ήταν 3 δωμάτια και ένα μπάνιο (4 όλα μαζί). Είπες να μπεις πρώτα στα παιδικά να δεις πως είναι. Τα 2 δωμάτια ήταν τα ίδια οπότε μπήκες μόνο στο ένα. Ήρθε η ώρα για να μπεις και στο δικό σας δωμάτιο. Ήταν το ποιό μεγάλο από όλα. Είχε ένα μεγάλο παράθυρο, ιδικό χώρο για την τηλεόραση, καλοριφέρ και στο βάθος είχε μία πόρτα την οποία ανυπομονούσες να δεις τι έχει μέσα. Αφού πας να ανοίξεις βλέπεις μια ντουλάπα την οποία μπορείς να μπεις μέσα (Σαν της Barbie😂✌). Αφού βγήκες πήγες και στο μπάνιο το οποίο ήταν σαν όλα τα άλλα και κατεβηκες κάτω για να ξαναευχαριστήσεις τον Tae για όλα αυτά.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σας αρέσει το καινούριο σπίτι; Τι θα γίνει στην συνεχεια; (Σορυ για την καθυστέρηση απλά βαριόμουν😂)

😶Wrong Decision😶 (With Kim Tae-hyung)😍Where stories live. Discover now