Magyar-portugál élménybeszámoló❤

1.1K 23 5
                                    

Hát ugyebár voltam a tegnapi mérkőzésen és csak annyit tudok mondani, hogy: úristen!!! Ez volt az első válogatott meccsem, el sem tudjátok képzelni, milyen boldog voltam, amikor először megpillantottam a srácokat. Azon szurkoltam, hogy odaérjünk arra, hogy körbe sétálgatnak a pályán, ami sajnos nem jött össze, az edzésük egy részét viszont már láthattam.

Férfiakkal mentem, akik nyilván nem értették, hogy mire fel ez a nagy lelkesedés, így valószínűleg tiszta hülyének néztek, amikor olyanokat mondtam, hogy: Úristen, ott van Nagyi!! Nézd milyen édesen emelgeti a lábacskáit!!!😂😂😂 Rendesen, ahogy kell végigordibáltam és énekeltem az egészet, eszméletlen hangulat volt! Válogatott mezben, kifestett arccal, zászlóval figyeltem, ahogy a körülöttem lévők hozzám hasonlóan lelkesednek és támogatják a fiúkat.

Az egyetlen rossz az (azon kívül, hogy kikaptunk, ami portugálok ellen nem meglepő), hogy Szalai nem lépett pályára. Teljesen odavoltam, amikor a lettek ellen megsérült, aztán kiírta, hogy nem tud játszani a következőn. De! Mert van de😄 Láttam!! Gyerekek, láttam!! Tuti, hogy azok közül, akik szintén az arénában ültek, sokan nem vették észre, viszont én láttaaaaaam! Még bemelegítéskor a kispadon ült (mert szent meggyőződésem, hogy az ő volt), majd néha-néha feltűnt a kis kapunál, ahol be szoktak vonulni, a második félidőben pedig végig ott ácsorgott. 😊 Ezek után muszáj lesz hamarosan még egy válogatott mérkőzésre mennem, hogy végre ő is focizzon.😄 (vagy ha akkor szintén lesz vele valami, szerintem bemegyek érte és elbeszélgetünk😂😂)

Iszonyat fáradt voltam, mivel a meccs után még három órás út várt ránk hazafelé, de megérte.😊 Életem egyik legjobb napja volt és alig várom, hogy újra láthassam őket játszani!!!❤

#csakegyütt ⚽💕

UI.: Ma este terveim között szerepel újra megnézni a mérkőzést, mert van, amit csak a tévéközvetítéskor mutatnak. Na meg persze a sétálgatást öltönyben😂😂

Nyaralunk, baby! [Szalai Ádám] ✔Where stories live. Discover now