1

70 9 8
                                    

Merhaba arkadaşlar bu kitap bizim kuzenler olarak yapmış olduğumuz bir çalışma ilk kitabımız umarım beğenirsiniz

Keyifli okumalar...

"Arya hanım patron sizi görmek istiyor."ah evet bu gün iş görüşmem var yani kesin işe girmem gerekiyor yoksa annem tarafından yurtdışına postalanıcam ama ben doğduğum yeri ve arkadaşlarımı bırakıp gavurun memleketine gidemem neyse artık konsantre olup bu işi almam gerekiyor üzerimi silkeleyip elimdeki CV me son kez göz geçirdim her şey iyi görünüyor umarım bir aksilik olmaz sekreterin konumuyla patronun odasına doğru yol almaya başladık ayy acaba patronum nasıl yakışıklı mı yaşlımı sinirlimi neşelimi aklımda deli sorular sekreter eliyele odayı işaret etti bende nazikçe sekretere teşekkür ettim ve üzerine Adnan ÖZBEK yazan kapıyı çaldım " gel" içerden gel sesini duyduğuma göre girebilirim işte o an yıkılan hayallerim ben karşımda ultra yakışıklı bir patron beklerkeni karşımda kırklı yaşlarda bir amca bana başımla oturmam için komut veriyordu ,neyse bunla idare edeceğiz artık " ne için gelmiştin? " aman ne kibar bir patron " Şey Adnan Bey ben internet adreainizde gördüğüm asistan açığı için geldim " elimdeki evrakları patrona uzatarak "Buyrun buda gerekli evraklar" dedim patronun yani Adnan evraklarımı inceledi suratıma baktı ve işte o an ağzından çıkan o sihirli kelime beni mutluluktan uçuşu " Alındın yeni işin hayırlı olsun dışarıdaki sekreter size ne yapmanız gerektiğini söyleyecek tir"
" teşekkür ederim Adnan Bey eminim yüzünüzü kara çıkarmıyıcam"
" çıkabilirsiniz " bu patronun olacak adam ne sinirli ne gıcık ama neyse sonuçta işe alındım.

**********
Sabaha alarmımın ısarı ile gözlerimi açtım ama saat daha 7:00 bu saate kalkılır mı ya alarmımı kapattığım gibi bedenini tekrar sıcacık yatağım ile buluşturdum .alarmım tekrar çalması ile gözlerimi açtım oha saat 09:15 ne bu gün benim ilk iş günüm ama ben geç kaldım evet evet geç kaldım lanet olsun ilk günden kovulmasam iyidir yataktan nasıl kalktım inanın bilmiyorum kalktım dediğime bakmayın bildiğiniz yerde yuvarlandım ay annam her yerim ağrıyor zorda olsa yerden kalktım rutin işlerini halletmek için odamdaki banyonun yolunu tuttum elimi yüzümü bir güzel yıkadım aynadan dağılmış saçlarıma baktım pekte iyi görünmüyorlardı işe geç kaldığım için saçlarımı tarayıp salık bıraktım makyaj yapmaya zamanım yok zaten günlük hayatımda da pek makyaj yapan birisi değilim doğal daha iyi göründüğümü söylerler zaman kaybetmeden gardırobumun karşısına geçtim askıdan dün için ayırdığım kıyafetlerimi aldım iykide akıl edip te dün hazırlamışşım siyah kalem pantolon ve beyaz bluzumu giydim altında siyah stilettomu giydim mi tamamdır çantamı ve telefonumuda aldığıma göre hazırım.

Aşağı indiğimde annem ve babam kahvaltı yapıyordu " günaydın anne "
"Günaydın Tatlım" "günaydın baba"
" günaydın kızım ne bu acele nefes nefese kalmışşın gel kahvaltı yap "
" Babacığım yapmak isterdim ama zaten ilk iş günüme geç kaldım daha fazla geç kalmak istemem işten atılmasam akşam görüşmek üzere canlarım" annem ve babam bana bolca şans diledikten sonra evden ayrıldım bugün de taksilerin sonu geldi galiba bir tane bile mi taksi geçmez ya geçse bile hepsi dolu ya yine otobüse kaldım sabah sabahta hiç çekilmez sürekli ayakta olmaktan sinir oluyorum ama maalesef durağa gitmek için koşmam gerekecek zaman kaybetmeden durağa doğru koştum dün yağmur yağdığı için her yer ıslak ayakkabıların hep mahvoldu bir bu eksikti arabanın biri kaldırım kenarındaki tüm suyu üzerime sıçrattı bu durum beni daha fazla sinirlendi ve bağırmaya başladım " Hayvan ,gerizekalı ,beyinsiz ehliyetini kasaptan mı aldın sen " siyah spor arabadan bir yakışıklı çıktı yakışıklı mı dedim ben çarpılıcam şimdi bu bildiğiniz gökyüzünden düşmüş meteor oha yanı " ne bağırıyorsun kızım malmısın" bu erkekler bu kadar kaba olmak zorunda mı " Asıl mal sensin hem üzerime su sıçrat sonrada bana bağır sence normal mi "
" iyi be ne atar yaptın yanlışlıkla oldu işte " bide yanlışlıkla diyor ya çıldırıcam " yanlışı falan yok bu gün benim ilk iş günüm ama ben işe geç kaldım taksi bulamadım sen üzerimi mahvettin bu halde nasıl işe gidicem hem ya şimdi son otobüste kalkmıştır. " Yani otobüsle benim ne alakam var oradan bakınca otobüs şöfürüne mi benziyorum? "
" Eğer sen benim üzerime su püskürtmeseydin ben sana bağırmazdım bağırmasaydım da otobüsü kaçırmazdım kaçırmasaydımda işte olurdum daha az fırça yerdim fı-"
" Yeter artık sus ya susda biraz motorun soğusun gerekirse ben bırakırım " ne diyo bu meteor pardon gıcık çocuk ben ne zanneti acaba oratalık malı mı " Sen ne diyosun ya beni ortalık malı mı zannettin beni sakın diğerleriyle karıştırma "
" Ortalık malımı cidden çok komik sin ayrıca sakin ol seni bir şey sanmadım" ukalaya bak sen hem suçlu hem güçlü "Ukala şey " son sözümü söyledim ve iş yerime doğru koşmaya başladım belki yolda otobüse rastlarım çok şükür bir tane otobüs durdurdum ve bir koşu bindim otobüs durunca geldiğini anladım indim kalbim çok hızlı çarpıyor işte sevgili patronun Adnan Bey bana doğru bakarak geliyor hem de sinirli işte karşımda
"Ooo Alya Hanım hoşgeldiniz keşke buraya kadar gelmek için zahmet etmesydin yarına ne kaldı ki "

Umarım kitabı beğenmişsinizdir yorum ve oy vermeyi unutmayın.

Pembe Yalan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin