Vonku je neskutočne teplo a naviac nám to sťažujú naše obrovské batohy.
"Zastavme sa na zmrzlinu," prosíkala som, lebo už som nevládala.
"Tak fajn, je naozaj teplo," súhlasil Dodo. Zasali sme pri najblišej zmrlinárni. Dala som si malinovú a vanielkovú. Bola naozaj skvelá.
"Mňááán," pochvalovala si ju aj Norika.
Pomaly sme sa dali opäť k hradu. Aby nám cesta rýchlejšie ušla hrali sme hru. Vždy keď niekto uvidel žlté auto, mal právo niekoho udreť (v rámci možností-nie silno).
Ani sme sa nenazdali a už sme stáli pod hradom.
"V ktorej budove to má byť?" zvedavo som sa spýtala.
"V ružovej," odvetil mi Dávid a zasmial sa. Nechápala som prečo. Obzrela som sa okolo seba. Každá druhá budova bola ružová. No super! Keďže som bola unavená, sadla som si na obrubník a hádzala kamienky pred seba.
"Tam je na okne zavesená skautská šatka! Tam to bude," povedal nadšene Dodo. Ja som však nadšená moc nebola. Nechcelo sa mi vôbec vstať.
"No stávaj Emm, ty lenivec!"smiala sa na mne Norika.
"Nie som lenivec!" protestovala som a sedela aj naďalej na obrubníku.
"Áno? Tak mi to dokáž! Postav sa!"smiala sa aj naďalej. Tak o toto jej išlo! Vyprovokovať ma aby som sa už konečne postavila.
"Fajn," povedala som a vstala.Vnútri nás čakal dlhý rad. Neostávalo nám nič iné iba sa postaviť do radu.
"Prosíte si koláče?"spýtal sa nás neznámy skaut.
"Ja si neprosím," slušne a s úsmevom som odmietla.
"Musíš, aspoň jeden! Pozri, všetci si už zobrali," povedal s úškrnom. A mal pravdu. Všetci si iž pochutnávali na koláčoch. Tak som si aj ja, jeden zo zvorilosti zobrala. Bol naozaj úžasný. Myslím ten koláč, že bol úžasný a nie ten skaut.Ani sme sa nenazdali a už sme boli ma rade. Ja som išla z našich posledná. Pozrela som sa na chalana, ktorý mal registračku na starosti. Bol dokonalý. Jeho blonďavé vlasy udreli hneď do očí. A ten jeho úsmev. Achhh...
Cítila som sa ako v rozprávke. Nikdy som neverila v lásku na prvý pohľad. No toto stretnutie to zmenilo...
Už sa stretli. V ďalšej kapitole bude ich prvý rozhovor :)
YOU ARE READING
Pomútil si mi hlavu a ani o tom nevieš...
Teen FictionEmma je milé a veselé dievča. V škole ju šikanovali a ani mimo školy nemala žiadných kamarátov. To sa však skončilo pred 2 rokmi. Začala chodiť na skauting, našla tam ľudí, ktorí majú rovnaké zaújmi. Milovala, keď chodili na rôzne akcie a bohatli z...