Temná stránka minulosti [The dark side of past]

582 20 5
                                    

1.7.2001- Pre nás ostatných, normálny deň. No pre mladé dievča menom Leah, nezabudnuteľný. Vryl sa jej hlboko do pamäti. A to hneď z niekoľkých dôvodov.

Oslavovala svoje šieste narodeniny a čakala ju veľká narodeninová oslava v kruhu známych a svojej rodiny. Tešila sa na tento deň veľmi dlho a myslela si, že na svoju oslavu bude dlho spomínať so šťastím. Ale, opak je pravdou... Dôvod? Jedným slovom: OTEC. Ten ju nikdy nemal rád a vždy tvrdil, že nie je jeho dcéra. A to ho dohnalo k šialenstvu. V deň jej šiestich narodenín sa opil a malé dievčatko sa pokúsil zabiť. Pri spomienke na túto udalosť sa teraz už sedemnásť ročná Leah snaží prísť na dôvod tohto činu. Ale nespomína si na žiadnu predchádzajúcu udalosť, ktorá by spôsobila tento otcov skutok.

A potom, keď sa prestala báť a snažila sa žiť normálny život bez strachu, prišla ďalšia rana. Jej matku zrazil nejaký človek v čiernom aute, keď prechádzala cez prechod pre chodcov. Vtedy mala len 14 rokov. Ostala už len ona so súrodencami. A to s bratom menom Lucas a so sestrou Jenelle.

Snaží sa prekonať túto stratu jej matky, no nikdy to nebude ako pred tým. Navonok je to milé a sebavedomé dievča, ktoré študuje a má v pláne ísť na vysokú a vyučiť sa za lekárku, ako si to priala jej matka pred tým než tragicky zomrela. Vnútri je to však veľmi zraniteľná bytosť, ktorá nedôveruje ľuďom.

Jej cestu stať sa lekárkou, zachraňovať životy a pomáhať iným skríži chalan zo zlých pomerov, ktorého sa všetci bola a vyhýbajú sa mu. Ich stretnutie nebude za príjemných okolností a už vôbec nie s dobrým účelom. Leah bude pomocou neznámeho zisťovať šokujúcu pravdu o svojich rodičov, pričom bude meniť aj všeobecný pohľad na svet a predovšetkým na nich.

 ...

Aké zistenie čaká na mladú Leah? Má neznámi niečo spoločné so smrťou jej matky? Splní vôbec Leah po všetkej tej pravde a zisteniach poslednú vôľu svojej matky? To sa dozviete v príbehu v ktorom bude mladé dievča pomaly odhaľovať šokujúce zistenia o minulosti jej rodičov... 

Temná stránka minulosti [The dark side of past] *Zastavené*Where stories live. Discover now