Aras'tan devam;
Yine bir okul günü. Bu son senem olduğu için çok mutluyum. Bu okuldan bıktım artık. Gay olduğum için beni pek sevmiyorlar. Ama benim hep yanımda olan kankam var o bana yeter ismi Berke. O beni anlıyor ve seviyor.Aras ve Berke
Okul çıkışı Berke ile beraber Starbucks'a gittik. Ben Berry Hibiscus içtim o ise Cool Lime içti. Okul hakkında falan konuştuk. 1 - 1.5 saat durduktan sonra oradan çıktık. O kendi evine gitti. Bende yürüyerek kendi evime gidiyordum. Hava gerçekten çok güzeldi. Yolda yürürken bir yandan da telefonla ilgileniyordum. Yaya geçidinden geçecektim. Yayalara yeşil yanmasını bekliyordum. Bir kız kulağında kulaklıkla yeşil ışığı beklemeden kendini yola attı. Ve bir araba ona doğru geliyordu. Arabada olan adam kornaya basıyordu fakat kızın kulağında kulaklık olduğu için duyamıyordu. Koşarak kızı karşı yola attım. Araba onun yerine bana çarpmıştı.
Öykü'den devam
Karşıdan karşıya geçerken bir anda kendimi karşı yolda buldum ve arkama baktığımda yerde benim yaşlarımda bi çocuk yatıyordu. Koşa koşa yanına gittim ve hemen ambulansa haber verdim. O sırada kan kaybı fazla olmaması için boynumdaki fülar ile kanını biraz da olsa durdurmaya çalıştım fakat olmadı. Sonunda ambulans gelmişti. Hemen en yakın hastaneye geldik. Onu direkt ameliyata aldılar. Gerçekten onun için çok korkuyordum. Ve bu yüzden ağlamaya başladım. Beni kurtarmak için kendini ölüme terketmişti. Onun kurtulması için bildiğim bütün duaları okuyordum.
2 saat sonra
Sonunda ameliyattan çıkmıştı. Ve ameliyatı çok güzel geçmiş. Doktorlar öyle dedi. Biraz sonra gözlerini açtı. Gerçekten çok yakışıklıydı. Hemen doktorlara haber verdim. Doktor onu muayene etti ve odadan çıktı bende doktorun peşinden gittim. Durumunu sordum. Doktor gayet iyi olduğunu söyledi. Ama birkaç gün burada kalması gerektiğini söyledi. Ve aileside buradaydı. Odaya girdikleri anda beni suçlamaya başladılar. Onlara ne kadar olayı anlatmaya çalışsamda onlar beni dinlemek yerine kendi bildiklerini okuyorlardı. Onları duymazlıktan gelmeye başlamıştım. Ama ailesi beni odadan kovmuştu. Tam dışarı çıkarken Aras elimden tuttu ve beni yanına çekti. (İsmini nerden öğrendin derseniz ailesi geldiğinde içeri Aras diye bağırarak girdiler). Bana "lütfen gitme yanımda kal" dedi. Bunu duyduktan sonra kısa süreli bir şok yaşamıştım. Ve o anda sadece "tamam" diyebildim.
Aras'ın aileside şok yaşamıştı. Ve bu şok üstüne Aras ailesine "siz çıkabilirsiniz"dedi. Ben bir şok daha yaşamıştım./////
Okuduğunuz için teşekkürler bir daha ki bölümler için takipte kalın ve vote vermeyi unutmayın!!
/////