Harry Potter a prokleté dítě

447 13 0
                                    

Autor: Joanne Rowlingová, Jack Thorne, John Tiffany

Žánr: fantasy, divadelní scénář

Úvod: Speciální vydání pracovního scénáře divadelní hry. Příběh se odehrává devatenáct let po hlavním příběhu. Harryho dospívající syn Albus si chce něco dokázat. Jako třeba, že chce být tak dobrý jako jeho slavný otec. Chce mu tajně pomoci. Co se ale stane, když se Albus dozví o malé nevinné věci, která dokáže během chvilky změnit celý svět? To vše se dozvíte v osmém příběhu o Harrym Potterovi!

Můj názor: Na tuto knihu mám trochu nejasný názor. Na jednu stranu cením nápad, který je vynikající, ale na druhou stranu mi vadil ten scénář. Určitě si teď říkáte: ,,V tom případě nechápu proč to četla, když je to napsaný na obalu, že je to scénář!". Na tom scénáři mi vadí nejvíce ty méně popsané scény. Já chápu ten scénář, ale když je přepracovaný, tak jsem třeba čekala více popsané výrazy v obličeji nebo lépe popsané scény. Vím, že se to odehrává na známých místech, ale člověk by si rád více přiblížil situaci i tím vypravěčem. To by úplně stačilo.  Kniha by se mi líbila více jako opravdový příběh od Rowlingové, ale tohle je prostě speciál. Jinak doporučuji až po přečtení celé série a dobrého rozmýšlení jestli to vůbec chcete číst.

Uf. To bylo docela náročné. Jinak prosím neodsuzujte za ty negativní názory, ale to vidím jinak. No, uznejte, kdo by si ten příběh přečetl raději jako příběh od Rowlingové?

Motto knihy: Jeden den, jedna kniha.

Tipy na knížkyKde žijí příběhy. Začni objevovat