Kluk odvedle

26 2 0
                                    

Autor: Kasie West

Žánr: YA romantický

Úvod: Šestnáctiletá Charlotte Charlie Reynoldsová si vždycky myslela, že jí skutečnost, že ji vychovával jen táta a tři starší bratři, přináší jen samé výhody. Dovede totiž předběhnout, porazit a přechytračit každého kluka, kterého zná – včetně svého čestného čtvrtého bratra, souseda Bradena. Ale když přijde na to, jak se chovat jako holka, Charlie vůbec neví, co si počít. Když začne pracovat v módním butiku, aby si vydělala na splacení pokuty za rychlost, ocitne se v neprobádaném světě make-upu, krajkových sukní a blýskavých flitrů. A je to o to divnější, že tráví čas ve společnosti kluka, který ji nikdy neviděl nakopávat zadky při sportu.

Aby se vyrovnala se stresem, který jí způsobuje nutnost předstírat, že se v téhle nové džungli vyzná, utíká na zadní dvorek. Pozdě v noci si o svých problémech povídá s Bradenem přes plot, který je odděluje. Ale jejich noční rozhovory nemohou vyřešit Charliin největší problém: začíná se do Bradena zakoukávat. A to jakože dost. Ví, jak si jít pro vítězství, ale pokud ho kvůli tomuhle tajemství ztratí úplně, sázky jsou najednou příliš vysoké.

Můj názor: No, takhle. Že bych si z toho úplně sedla na zadek a byla z toho úplně unešená, to fakt ne. Za mě jsou tu i lepší romanťárny. Ale co už. Kasie West je prostě magnet na slaďárny, to je všeobecně známo a toto byla od ní má první knížka. Ano, teprve první (a ano, hanba mě fackuje). Hlavní hrdinka je prostě sportovně založená, holčičí věci jí nikdy moc nezajímaly a kluky brala hlavně jako kamarády. Prostě a jednoduše: kluci a ona? Jakože něco jiného než kamáradi? Jak? Sama žije v mužské domácnosti s otcem a třemi (čti čtyřmi) bratry, kteří jsou mimochodem úplně úžasní. Ze začátku jsem nemohla hlavní hrdince přijít na chuť. Přišla mi trochu sobecká a bezcitná. Ale jsem ráda, že na konci z ní vzešla hrozně milá a sympatická holčina. Její bráchové jsou úplně úžasní a starostliví kluci, které by chtěl mít doma každý (mé oblíbené postavy mimochodem). Knížka se rychle čte, je to taková oddechovka, která vás zahřeje příjemně u srdíčka. Hledání samy sebe. To je hlavní myšlenka. Buďte originální a sami sebou. To se totiž dneska opravdu nosí. Pěkné počtení to bylo.

Zdravím po delší době! Venku je krásné jarní  (někdy letní) počasí. Úplně na to si vzít knížku a plácnout sebou do trávy. Doufám, že alespoň to počasí vás udržuje v dobré náladě. ;)

Motto knihy: Jeden den, jedna kniha.

Tipy na knížkyKde žijí příběhy. Začni objevovat