Harry:"burasıda neresi"
Sam:"neredeyiz biz:"
Harry:"Sally ve Lucy nerede siniz"
Tom (zeus):"onlar sizi duyamaz burası korkunç yaratıkların olduğu akıl almaz olaylar yaşanan bir köy
Sally ve Lucy de bu köydeki bir yerdeler akşam olmadan kurtarıp bu kapıdan geçmelisiniz çünkü akşam kapı yaratıklar tarafından korunuyor"Sam:"ya kurtardığımızda akşam olursa"
Tom(zeus):"bu yaratıklar güneş dışında bir de fener ışığı sevmiyorlar"
Harry:"sam vakit kaybetmeden başlasak aramaya"
Sam:"tamam hadi başlayalım"
Harry ve sam kızları kurtarmak için ellerinden geleni yaparlar ama o sırada işler ters gider sam bir odaya sıkışır harry bağırır harry de yardıma koşar kapıyı bir türlü açamaz aradan bir saat geçer harry köşede bir tane balta bulur sam a seslenir kapıdan uzaklaşması söyler harry başlar kapıyı kırmaya ve sonunda kapı kırılır yine kaldıkları yerden aramaya devam ederler aradan 3 saat geçer ve sonra bulduklarını ortaya koyup ne yapacaklarını konuşurlar....
Harry:"bu kadar malzeme ile ne yapacağız"
Sam:"buldum galiba bu iple 3'lü kancayı bağlayacağız sapı kırılmış olan bıçağa ise bulduğumuz bez ve tahta parçası ile sımsıkı saralım ve daha sonrada bu ayna ile gece çıkacak olan canavarları yok edeceğiz"
Harry:" nasıl yani ?"
Sam:"canavarlar gece çıktığına göre gün ışığını sevmezler bu sayede elimizdeki feneri aynaya tutacağız ve sende canavarlara doğru tutacaksın aynayı"
Harry"tamam sam anladım"
Tom(zeus):"sam çok akıllı ve zekisin ama akşam neler olacağını bile hayal edemeyeceksin"
Harry:"o haklı sam buradan çabuk çıkmalıyız:"
sam:"tamam harry konuşmayı keselim artık aramaya başlayalım kızları"
sally ve lucy i aramaya başlayan sam ve harry kızların kapılı olduğu odayı bulurlar ama durum göründüğü gibi değildir.
lucy dev yılanlarla dolu bir havuzun üstünde asılıdır ama bu dev yılanlar normal yılanların aksine biraz farklıdır.
sally ise bir kafesin içinde dev akreplerin olduğu havuzun üstündedir.
sam:"ilk lucy i kurtaralım"
harry:"tamam olur yanındaki sehpanın üzerinde 3 tane pi var onları gece lazım olacak"
sam"iyi akıl ettin harry neyse kızları kurtaralım"
harry:"iyi de nasıl"
Tom(zeus):"sam ve harry şimdi ne yapacaksınız demek ki o kadar akıllı değilsiniz"
harry:"o bir yandan da haklı ne yapacağız"
sam:"bir yolunu buluruz"
sam ve harry düşünürler aradan yarım saat geçer ve sam bulur kızları nasıl kurtaracağını .
sam:"Harry bıçağı uzatır mısın"
Harry:" tamam"
sam bıçağı alır ve dev yılanlarla dolu olan havuzun kapağını kapatmak için kırılmış olan şalterin yerine takmaya çalışır ve olmaz sonrada harry den yardım ister ve şalterin kırık yerini çıkarırlar yerine bıçağı takarlar ama gine olmaz sam bir şey fark eder şalterin çıkarıldığı yerin altında zincire bağlı ipi görür ve keser havuzun üstü kapanır ve lucy indirip kurtarırlar.
harry:"sonunda lucy kurardık şimdi sally ide kurtaralım"
sam:"tamam dostum"
sam,harry ve lucy sally i kurtarmak için işe koyulur"
sam"nasıl kurtaracağız sally i"
harry:"sam kancayı verir misin"
sam:"tamam"
harry kancayı alır ve sally in bulunduğu kafese atar ve kanca kafese takılır harry,sam ve lucy çekmeye başlarlar kafesi tam o sırada akreplerden biri sam ı sokar ve sam bayılır.
harry ve lucy sally i kurtarırlar aradan 15 dakika geçer sam uyanır ve sağına soluna bakar ve harry bir takım şeyler sorar sonrada bir şeyler sayıklamaya başlar sam ın azından kan gelir ve sam ölür harry,lucy ve sally ağlama başlarlar ve akşam olamaya başladığını fark eden harry çabuk olmalıyız der.
lucy:"sam ne olacak der ve gine ağlamaya başlar sam sam kalk gidelim der"
harry:"lucy artık o öldü bizle gelemez der"
lucy:" sizin gidin ben gelmiyorum"
sally:"harry bir şeyler yap lucy saçmalamaya başladı"
harry lucy i kucaklar ve evden çıkarlar hava biraz daha kararmış etraftan korkunç sesler gelir ve sally korkar.
sally:"ben korkuyorum "
harry:"az kaldı kapı karşıda acele etmeliyiz"
hava tamamen kararır ve canavarlar ortaya çıkmaya başlarlar sally çok korkar.
harry:"sally şimdi bu ayayı al ve canavarlara ve yaratıklara doğru tut"
sally:" tamam"
sally canavarlara ve yaratıklara doğru aynayı tutar ve harry ise el feneri ile ışığı yansıtıp bazı canavarları ve yaratıkları korkutup kaçırırlar aradan 1 saat geçer kapının yanına gelirler ve bir ses gelir.
Tom(zeus):"harry göründüğünden de güçlü ve cesaretlisin o kadar canavar ve yaratık dan korkmadın bakalım kapıdan geçince diğer bölüme o zaman ne yapacaksın"
harry:"bilemem ama diğer bölümü de geçeceğim"
kapıdan geçerler ve bambaşka dünyalara giderler yine şifre gizem vardır
Slm yeni kitap ve yeni bir bölüm umarım beğenirsiniz vote vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın....
Merak etmeyin yarın yb gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATTA KALMAK İÇİN ŞİFREYİ ÇÖZ
TerrorMacera mi seviyorsun O zaman bu kitap tam sana göre Hayatta kalmak hiç bu kadar zor olmamıştı Sana verilen şifreleri çöz ve hayatta kal Bakalım başarabilecek misin...