Tom (ZEUS) EVİ FİNAL

48 2 0
                                    

Harry , Lucy ve sally Tom(zeus)'un evine geldiklerinden haberleri yoktur.
Harry , Sally ve Lucy eve girerler ve bir takım sesler gelir ve kapı ya doğru koşarlar ama kapı birden kapanır.

Tom (zeus):"evime hoşgeldiniz harry lütfen ışıkları açarmısın"

Harry:"tamam"

Işıkları açarlar ve tom (zeus) kalan 3 arkadaşın masaya oturmasını ister
Ve onlara 3 kart dan 1 tane seçmelerini ister ve sol daki kart ı seçerler o kart ta büyülü bir sembol vardır ve onların haberleri yoktur.

HARRY:"şimdi ne yapacağız"

TOM (ZEUS):"ve seçtiğiniz kartın üzerindeki resme göre kapıdan geçin"

SALLY:"tamam vakit kaybetmeyelim"

kalan üç arkadaş kapıdan geçer hepsi farklı yerlerde olur ve maceraya başladıkları günden bu güne yaşadıkları gözlerinin önünden geçer
ve sonra hepsi bulundukları yerden ilerleyip simsiyah bir odada toplanırlar.

TOM(ZEUS):"Lucy senin kayıp bir ikizin var adı Luna  Sally senin bir abin var ve sana gelirsek harry senin bulduğun fotoğraftaki siyah görünen kişi benim sam aslında ölmedi"

Lucy:"peki ikizim nerede"

TOM (ZEUS):'senden önce o da buraya geldi ama gizemli köyde gördüklerinden sonra intihar etti"

Lucy:"peki ya sam a noldu"

TOM(ZEUS):"aslında ölmedi canavarlarımdan biri yanıma getirdi bende onu iğleştirdim sam şuan size doğru geliyor biraz hafızasını kaybetti"

Sally:"Benim abim nerede ve kim"

TOM (ZEUS):"abin buraya geldi ve senin abin sam"

Harry:"senden kimsin göster bana kendini"

TOM (ZEUS):"ben normal bir insan değilim ben bir iblisim"

Harry:"Ne olursan ol senden korkmuyorum adın ne "

TOM (ZEUS):"adım zeus ben senin babanım tamam o halde karşıya bak geliyorum"

Harry zeus u görünce hafızasını kaybeder aradan 30 dakika geçer ve sonra kendine gelir arkadaşlarını ve kendisini serbest bırakmasını ister ve istediği olur.

Harry bu gördüklerini evrede halisilasyon olarak görür ailesi harry deli hastanesine yatırır harry şizofren olmuştur ve gördüklerinden korktuğu için intihar eder.

Sam ve Sally kendilerini vurarak öldürürler.

Lucy evinde ölü bulunur.

4 arkadaş çıktıkları lanetli macerada ölürler ve sırada ki kurbanların bundan haberi yoktur.

Slm kitabın finali yayınladım. beğenirseniz vote vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYATTA KALMAK İÇİN ŞİFREYİ ÇÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin