Karanlığın Gölgesi

392 17 13
                                    

Herşeyin en olmaması gereken yerdeyim. Herşeyimi kaybettim Bir okyanusun dibine ayağıma kaya bağlı bir şekilde düşüyürum, bunlar ise sadece aklımdan geçenler ve sonu belli bir hikaye. Her hikayenin sonu güzel mi biter zannediyorsunuz? olmaması gereken yerlerde bulunmak benim hobim diyebilirim.

Nasıl mı başladı? tamamen yanlız zamanda yanlış yerde bulunarak. Kısaca kendimden bahsedeyim size. 16 yaşındayım ve liseye gidiyorum. Adım mı? adımın ne önemi var, ama ana karakter olarak adımı bilmeniz gerekiyor. Klasik bir giriş yapayım Merhaba Ben tyler, 16 yaşındayım kahverengi gözlüyüm, gözlük kullanıyorum. Esmerim, bla bla bla bu çok klas oldu

saat 7:00 ve uyanma vakti, yataktan zar zor kalktım ve lavaboya doğru gittim. Elimi yüzümü yıkamak için musluğu açtım suyu yüzüme çarptım, kafamı kaldırıp aynaya baktım. 1.80 boyunda olmama rağmen çok cılızdım aynanın karşısına geçip kaslarım varmış gibi hayal ediyordum. aşşağıdan bir ses geldi "Hey tyler adamım ilk günden geç kalmak istemezsin değil mi?" Evet bu kim, kimmiydi? Styles var olan tek dostum. Çabucak odama dönüp kıyafetlerimi giyindim ve merdivenlerin korkuluğundan kayarak aşşağı indim. Styles masada beni bekliyordu, annem müthiş bir kahvaltı hazırlamıştı. Oturup birşeyler atıştırdık ve çantamı aldıktan sonra okula gitmek için evden ayrıldık. Styles camarosuyla gelmişti ve kapının önünde bütün görkemiyle parlıyordu. Simsiyah tekerleği ve turuncu bir rengi vardı.kafamda kırmızı cap'im vardı onu arkaya doğru çevirerek "Dostum bu araba mükemmel" dedim ve kapının üstünden atlayarak arabaya bindik. Styles ile son ses Rock dinliyorduk. AC/DC, Kansas ikisi favorimizdi. Styles mı nasıl biriydi? Mavi gözlüydü, beyaz tenliydi, saçlarını her zaman aynı şekilde yapardı, üçgen şekilde yukarı kaldıırırdı, kaslıydı, güçlüydü beni her zaman kavgadan alırdı.

2. Sınıfa geçmiştik ve okulun önüne arabayı park ettik. Çantamızı aldık ve merdivenlerden okula girdik. Beacon Hills Lisesi. Kocaman bir bahçesi vardı, 3 Adet Spor salonu 2 yüzme havuzu, ve 3 Okul binası vardı. Her çeşitten insan bulabilirdin de,çinliden tut hindistanlıya kadar. Sınıfa girdik, ne tesadüf Stylesdan başka tanıdığım hiç kimse yoktu. En arkada ikizler vardı ve dev gibiydiler, sadece ön taraflarındaki iki sandalye boştu, mecburen oraya oturduk. Ryan ve thomas. Dersi dinlememizi engelliyor, sürekli kağıt fırlatıyorlardı. Ders bitti tenefüste styles ile kantine geçtik, sınıftan içeri girdik önümüzde ryan vardı, arkamızı döndük thomas. Paçamızın kolay kolay kurtulacağını düşünmüyorum. styles ile geri geri gelmeye başladık sınıfın ortalarına doğru. İkiside önümzdeydi ve styles bana "geri çekil ve eğlencenin tadına bak" dedi.yapacağım birşey yoktu yavaş yavaş geri çekildim. Styles her zaman komik bi adamdı ve yine beni güldürmeyi başardı "O koca kıçınızı tekmelemeden önce bana söylemek istediğiniz birşey varmı? çünkü birazdan konuşmaya haliniz kalmayacak" dedi ve sınıftaki herkes gülmekten yerlere yattı. [bu bölüm aşırı şiddet içerdiği için anlatmıyorum, malum aramızda çocuklar var] ooo o nasıl bir yumruktu. Ayakta kalan Styles. ikizler rezil olmuştu ve okulda o gün görülmediler, günün geri kalanında styles okulun en popüleri olmayı başardı. Bence o her zaman popüler bir insan.

Düşünebileceğiniz gibi bilimkurgu dizilerin yada hikayelerin ilk zamanları hep sıkıcıdır. Çok iyi olacak arkadaşlar bana destek verip iyi kötü yorumlarınızı esirgemezz iseniz bende size keyif vermeye devam edeceğim. Yarın yeni bölüm gelecek. İyi akşamlar

Karanlığın GölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin