"Üç Karga"

110 9 1
                                    

Üç karga 15. Yyın sonlarında İgilterede 3 kardeş tarafından kurulan gizli bir örgüttür. Amacı doğa üstü varlıklar ile savaşıp insan ırkını güvende tutmak.

Ortaya Çıkış Hikayesi:

Üç kardeş ingilteredee çiftçi çocuklarıdır. Anne, baba ve 5 Kız kardeşleri vardır. Ormandan odun kesmeden dönerken çiftliklerinin bir grup vampir tarafından saldırıya uğradığını görür. Anne baba ve kardeşleri vahşi bir biçimde öldürülür. Bu üç kardeş vampirlere tuzak kurar ve bir tanesini öldürmeyi başarır. Kanını, çeliği eritip içerisine dökerler ve o çelikten üç adet kılıç yaparlar. ayini tamamlayıp güçlenebilmeleri için kurban vermeleri gerekir. üç ölüm döşeğinde olan insanı bulup kurban ederler. Üç kardeş ellerini üçgen şekilde tutarak kılıçlarını havaya kaldırır ve şu sözleri söylerler "Tanrının ve isanın üzerine yemin olsun ki, hiçbir yaratığın insanoğluna zarar vermesine izin vermeyeceğiz" aini tamamlamak için son olarak bir söz söylerler ve üçüde kılıçlarıyla kollarından kan akıtır.

Ain böylece tamamlanmıştır. Üyeleri ise sadece aralarından bir kişi öldüğü zaman yerine yeni biri alınır. Kurban verilmez, ölen karganın kılıcı ile kolundan kan akıtarak  üç kargaya dahil olur.

Örgütün varlığı bilinmez fakat insanoğlu için savaşmaları için gerçek olmaları gerekmez.

Örgüt üyeliği şu şekilde işler, her karga yetiştirmek için üç kaga alır ve onları geliştirir. Her kargada belli özellikler vardır.

Reflexleri çok kuvvetlidir.

Çok güçlüdür.

Çok çabuk iyileşirler.

Gece karalıkta diğer insanlardan daha iyi görürler.

Daha yükseğe zıplarlar.

Bir karga olmak istiyorsan, onların seni bulmasını beklemelisin...

Karanlığın GölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin