Herşeyi ile mükemmel bir gündü thomas ve Ryanı tokatladıktan sonra okuldan çıktık. Styles bana dönüp "Dostum sen eve servis ile dön benim uğramam gereken başka yerler var" dedi ve görüştükten sonra servise bindim. Hava kararıyordu ormanın içerisinden geçerken servisin tekeri patladı ve yolun ortasında kaldık. Kendi kendime "Lanet olası tekerlek patlayacak zamanı mı buldu?" dedim ve servisten aşşağı indim. Serviste çok fazla kişi yoktu 8 veya 9 ilk gün olduğu için herkes arabası ile gelmişti. Çantamı sırtıma atıp capimi taktıkdan sonra eve doğru yola koyuldum. yürüyordum sessiz sakin bir akşamdı. Kulaklığımı taktım müziğimi dinliyordum.
10 metre ileride çalların kıpırdadığını hissttim. Hava iyice kararmıştı ve yolun alt tarafından yukarıya doğru bir karartı hızla geçti. Ne olduğunu anlayamadığım bir canlının nefesini ensemde hissettim, arkama bakmadan koşmaya başladım. Aralıksız koştum, birden durakladım ve kendimi güvende hissettim, arkamı kolaçan etmek için döndüğüm zaman sarı gözlü canavarımsı birşeyin bana vurduğunu hissettim. O kadar sert vurmuştuki yolun alt tarafındaki meşe ağacının gövdesine çok şiddetli bir biçimde vurmuştum. Gözlerimi açık tutmakt zorlanıyordum. O sarı gözlü şey üstüme üstüme geliyordu aramızda 3 metreden az mesafe kalmıştı. Yukarıdan birisi atladı ve bana doğru gelen şeye yumruk attı. Ben çarpmanın etkisiyle gölerimi zar zor açyordum ve her açtığımda canavarı dövmeye çalışan adamın reflekslerinin çok kuvvetli olduğunu gördüm çok seri hareket ediyordu ve çok sert vuruyordu. en sonunda omzundaki siyah çelikli kılıcı çıkarttı ve canavarın kafasını koparttı, bana doğru geliyordu. Korkudan titriyordum. Kafamı tuttu havaya kaldırdı mavi gözlüydü ve kafasında bir maske vardı. Uyandığımda evdeydim, içimden "Nasıl bir rüyaydı o?" dedimama ayağı kalkmaya çalıştığım zaman zorlandım ve her tarafım ağırıyordu.
Yüzümü yıkamak için lavaboa gittim ve suratımdaki morlukları görünce gerçek olduğunu anladım. İçimden "Bu gerçek olamaz, bu imkansız. Hayır hayır birisi bana uyuşturucu verdi." dedim. Aşşağıdan aynı ses Styles gelmişti ve okula gidecektik. "Hadisene adamım okula geç kaldık" dedi. Çantamı alır almaz merdivenlerden aşşağı doğru koştum ve hemen kapıya doğru yöneldim. Ve "Styles hadi dostum hemen evden çıkmalıyız" dedim ve arabaya atladım. peşimden geldi, kapşonumu kafamdan çıkarttım ve Styles'a dönerek "Dün akşam neler oldu inanamayacaksın" dedim ve ekledim "Çabuk okula".
Yolda giderken Styles'a anlattım dün akşam olanları fakat Styles bana inanmadı. bana "Kesin birinden dayak yedin ve söylemiyosun adamım" diyordu bende "Ne alakası var dostum" dediğim zaman tekrar ayn şeyi söylüyordu. "Styles bana inanmadı". Ve akşam olmuştu erkenden eve geldim ve bilgisayarın başna oturdum hemen araştırmaya başladım.gece yarısına kadar araştırdım sonunda birşeyler bulmuştum.
"Üç Karga" Adı verilen gizli bir örgüt"
bir sonraki sayfada örgüt hakkında bilgi vereceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Gölgesi
Science FictionYanlış zamanda yanlış yerde olmanın sonuçlarına katlanmak zoruda olan Tyler'ın başından geçenler