Vampir Aşk

40 11 10
                                    

Akşam olmuştu her yer karanlıktı gözümü kapattım ve uyumaya çalıştım sanırım işe yaramıştı.Sabah olduğunda annemin sesiyle uyandım.Sağıma baktım soluma baktım sanırım daha uyanamamısdim. Birden aklima arkadaşım Derya'nın beni aşağıda bekleyeceği geldi aklıma yataktan fırladım. Kıyafet dolabımı açıp en güzel kıyafetimi giymişdim.Saçımı düzleşdirdim ve aynadan kendime baktım aşagı indim. Derya anlaşılan bana çok kızmısdı. Gene tekrar geç kaldigım icin annem "kızım arkadaşını bu şekikde bekletmen hiç hoş deyil " diyerek bana kızmısdı. Sanırım doğru söylüyordü.Bu lafın üzerine Derya'ya bu son derya bidaha olmayacak özür dilerim sözüyle affettirdim kendimi. Neyse asıl soru ilk kahvaltimi yoksa alış veriş merkezi mi? Bunun üzerine alışveriş merkezine gitmeyi karar verdik. Gittiğimizde telefonumdan msj sesi geldi kulağıma. Bu Aliy di yazdığı şey şuydu "günaydın prensesim" yüzüme bir gülümseme geldi. Tabi deryada bunu fark etmiş olmalı fakat birşey demiyordu. Mağazada kendime uygun bir kac parça kıyafet buldum ve hemen aldım. Aslinda daha fazla almak isdiyordum. Derya bana doğru geldi ve "en sevdiğin renk "sorusunu sordu herzaman ki gibi siyah ve mavi demişdim. Etrafıma bakındım ama Derya ortada yoktu.. Derya deryaa nerdesin ? Telefonunu aradım telefonuda kapalıydı.. Bu sırada mağazanın kapısında uzun saçli yakişikli ve siyah giyinimli birini gördüm. Korktum bana bakıyor gibiydi. Hemen uzaklaşmaya karar verdim ki önce ayak sesi sonra omzumda bir el hissettim. Arkama döndüğümde korkudan küçük dilimi yutmuş gibi hissetmisdim. Bu bu oydu.

Arkadaşlar 2. Bölümü isdermisiniz?
Beğenmeyi unutmayin tabi takibide...
Sizi Seviyorum canlar..

Vampir Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin