Bu bu oydu. Bnden korkma diye başladı cümlesine benimle tanışmak istediğini ve ardindanda telefonumu alıp kendi numarasını yazdı. Önce kızdım fakat o sonradan gülerek gitti. Anlayamadım amacı neydi ki bunun diye içimden düşünürken derya geldi yanima. Nerdesin? Diyerek azarladim onu. Şaşkın şaşkın baktı bana öylece sustu. Aslında fazla önemi yoktu. Aradan yarim saat sonra derya bana ali'nin nerede olduğunu sordu. Bilmiyorum diyerek yanıtladım.Derya "Hadi çağır hep beraber birseyler yer iceriz" dedi. Derya neden Aliyi çok önemsiyordu. Yoksa yoksa onu mu seviyordu ? Sorsam mi? Yoksa sormasam mi acaba? En iyisi sormakti. Derya ya bunu sordugumda bana "ne diyosun sen öyle bir şey yokk" diyerek bagirdi bana. Sonra cafe ye gittigimizde ali'nin orda olduğunu gördük. Hemen koşarak ona sarildim. Derya tuhaf tuhaf bize baktı. 1saate yakin konustuk. Bir selfie çektik çektiğimiz selfie çok güzeldi hemen paylasdik. Her şey çok güzel gidiyordu. Hava karardı ve son selfieden sonra dağıldık. Geç olmusdu eve vardım ve varır varmaz yemek yiyip uyudum. Ertesi sabahı erken kalmisdim pijamalarimla yatağın icinde aliyle yazisiyordum. Bazenleride kendi kendime gülüyor ve kendimden geçiyordum. Ali bana iyi geliyordu. O sırada msj geldi. Şöyle yaziyordu "merhaba" bu oydu. Bu arada adı ise muhammetti bnde karsiliginda merhaba dedim. Böyle konustuk. Derya bu gün kuzeni ile beni tanisdiracakti. Kıyafetimi deyisdirdim ve hemen evden çıktım. Okul bahcesinde bulusacaktik ama sonradan cafeye gittik. Derya ile konuşurken kapı açıldı. Derya ayağa kalktı "işde geldi" diyerek güldü. Hep beraber oturduk. Bu daha önce görmüş olduğum cocuktu. Bana Melis bu sensin deme ? gibi sorular sordu. Evt benim diye yanıtların. Derya "siz tanışıyor musunuz? " dediğinden dolayı herşeyi bastan sona anlattık. Derya "vay biraz hızlı olmuş "gibi şeyler dedi. Dedikleri doğruydu galiba. Cafeden ayrildigimizda ali ile karşılaşdım. Bir öpücük kondurdu yanağıma. Nerden geliyosun ? Sorusuna cafede deryanın ben ve kuzenini tanisdirdigini anlattim. Baya bir kızdı bana. O gün geri kalan günümü Ali ile gecirdim. Hayatimda ilk defa bu kadar mutlu oluyordum galiba. Eve kadar bana eşlik etti. Oradada vedalasdik ve eve girdim. Yeni aldığım pijamalarimi giydim ve kardesimle konuşuyor ara sırada telefondan aliye cevap veriyordum. Bir süre sonra yukariya odama çıkıp oturdum. Bu arada telefondan sosyal medyada bizim kasabamizda olan olayı duydum. Bu feci hatta feciden de öteydi. Bizim mahallemizde bir CİNAYET mi ???
Sizce 2. Bölümü nasıl olmuş ??
Oylamayı yorum yapmayı ve takip
Etmeyi unutmayın😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşk
De TodoBir kızın beklenmedik anda kendisinin iki secenek sunulduğu ve kendisini beklemediği bir aşkın ortasında bulur..