I I

46 2 2
                                    

Thomas încă nu știa că urmează să se logodească cu o fata pe care nici macar nu o cunoaște, era liniștit în biroul de la apartamentul lui. Fusese deja anunțat de tatăl său că urmează să îl viziteze. O mare parte din timp Thomas obișnuia să stea în apartament, era mult mai aproape de firma la care era patron desigur. O firma de mașini, de mic era pasionat de ele și de cum funcționează. Familia Perez mereu au avut bani insa el simțea nevoia sa fie pe con propriu și să își deschidă singur afaceri pe care sa le și stăpânească. A început cu asta, după cu o Bijuterie faimoasă din New York și pe lângă asta are și un club care se numește Octagon care este poziționat chiar în mijlocul Americii. La vârsta de 18 ani a împrumutat de la tatăl său o suma de bani pentru a reuși să își pună pe picioare tot ce avea in cap. Afacere cu mașini merge de minune și îi aduce destul de mult profit, dar nici restul nu sunt mai prejos. La 24 de ani Thomas are atât de mulți bani încât toate femeile ar fi inebunite sa fie la brațul lui. Faptul că își permite prevenirea femeie pe Thomas nu a reușit să îl atragă niciuna, din cauza că toate erau materialiste așa că fiecare femeie cu care a stat a fost doar o aventura de o noapte și atât. Era inebunit sa aibă în fiecare seară cate o femeie care sa ii satisfacă plăcerile și niciodată nu alegea aceași femeie de mai multe ori, erau femei noi pe care le întâlnea in club când ieșea sa se relaxeze.

Liniștit în biroul apartamentului a auzit soneria. Își luase un tricou pe el pe din dressing și se îndrepta agale spre ușă. El și tatăl lui aveau o bătaie la ușă ca semn, era la fel ca codul Morse. Thomas când auziră bataile in ușă își dăduse seama și îi răspunse la bătăi. A deschis ușa și mai întâi au fost niște schimbi de priviri între cei doi bărbați.
-Tata.
-Thomas.
Treceau de la o starea alta acum încercau sa fie cat de serios pot ei, dar de fiecare data când fac asta râsul își face simțită prezența.
-Vino la mine!
-Vino tu la la mine!
S-au îmbrățișat și Thomas l-a invitat in sufragerie pentru a discuta cu el.
-Tata, ți-am povestit de Peter Gilbert, nu vrea sub nicio forma sa semnam contractul și să ne ocupăm amândoi de mina găsită de el. Atâția bani sunt in joc. Îmi zice el mie că nu sunt om serios. Ție ți se pare că eu nu sunt om serios?
Spuse asta după începuse să danseze prin încăpere, fapt ce i-a făcut le amândoi să râdă neîncetat.
-Nu știe ce vorbește fiule. Spuse tatăl lui încercând să se oprească din ras.
-Pai vezi.
-Thomas, vreau sa vorbim ceva serios în legătură cu asta. Te logodești.
-Ma ce? Întrebă el făcând ochii foarte mari.
-Am gaist o fata dintr-o familie de rând, foarte frumoasă, daca o vezi e imposibil sa nu te îndrăgostești. E și cuminte și presa nu știe nimic despre ea. Tocmai ce am semnat cu tatăl lui un contract in care ea îți aparține doi ani in totalitate.
Thomas începuse să râdă.
-Ma logodesc cu o dama de companie?
-Nu fii nesimțit, fata e cuminte. Nu o lua ca o logodna normala, o să apăreți împreună doar in ochii lumii și o să te prezinți cu ea la evenimente drept logodnica ta. Domnul Gilbert ar trebui sa fie mulțumit de tine și să te ia în serios.
-Tata, mie nu îmi place ideea asta, eu sunt un burlac și îmi place asta.
-Thomas, nu mai fii încăpățânat. Am platit destul de mult pentru asta. Laura Adams o cheamă, are 19 ani, este bruneta și niste ochii negrii in care te pierzi. Mama ei a murit acum cinci luni. Ea nu știe nimic de contract, știe că tatăl ei o mărită pentru a duce o viața mai bună.
-Tata tu chiar crezi că mie îmi pasă de toate aspectele astea? Și el ce fel de tata e? Cum a putut să își vând copilul? E și vezi că nu mă cunoști deloc?! Mie îmi plac blondele.
Thomas pusese mâinile în șolduri și se plimba prin încăpere.
-Asculta-ma că o să fie bine, diseară mergem sa o luam, știi că sâmbăta asta este petrecerea aia cu oamenii de afaceri, vom invita mai multa lume și o să vă faceți logodna oficiala, presa e imposibil sa nu scrie despre asta. Daca cineva întreabă de unde până unde, noi am fost prieteni de familie cu părinții ei și tu o cunoști de când era mică.
-Si ce o să scrie presa tata? Parcă și văd " Celebru om de afaceri Thomas Perez s-a logodit cu o săracă". Daca asta e scopul ei? Sa îmi mănânce bani? Daca o să mă fac de râs cu ea? Cine o să mai facă afaceri cu mine?
-Tu lasă în grija mea toate aspectele astea. Și până la urmă presa sa zică ce vrea, voi o să mimați iubirea și cu asta basta. Sub nicio forma sa nu ii spui fetei că a fost închiriată, ar devasta-o.
-Si unde o aduci ? În apartamentul meu?
-Da, practic ești logodit.
-E na mă. Stai liniștit și îți vezi de ale tale și te trezești logodit cu o dama de companie.
-Te rog sa nu ii mai zici așa, nici macar nu ai văzut-o.
-Sicer ? Nici nu îmi doresc sa o văd, am la femei de mă spăl cu ele pe cap. Nu știu pe care sa regulez mai întâi. Spuse el pe un ton ironic și începând să râdă.
-Lasa femeile de noapte, peste două ore mergem la ea acasă, vin eu sa te iau la 20:00, sa fii gata. O să mergem amândoi cu mașina mea. Și mâine seară vii cu ea la noi acasă să o prezinți mamei tale.
- Aaa. Mama nu știe, nu? Pai cum să știe că dacă ar ști te-ar strânge de gât pentru asta.
-Nu mă dezamăgi Tom.
-Abababa. Se scalamba băiatul.

După ce a plecat David, Thomas se plina de colo colo prin casa cu mâinile la cap.

- E uite mă Thomas că te-ai și logodit. Tu cel mai mare burlac, te-ai logodit. Gresittt. Nu, nu. Nu tu, alții. Tatăl tău te-a logodit. Doamne iartă-ma, eu nici nu o cunosc pe fata aia, daca e vreo needucata, ce fac eu cu ea? Presupun că nici să o regulez nu pot. La dracu cu afacerile mele. Eu nu mă pot logodi cu fata asta. Cine știe ce țărancă e!? Daca e o nespălata? Daca nu are bunele maniere? Sa o învăț eu? Nici gând. Macar daca mi-as fi ales-o eu. Acum trebuie să mă mai și pregătesc. Nici nu îmi ajunge timpul. La dracu cu ideeile tale tata!

**************

Între timp în casă Adams, Albert se tot frământa la el în camera, fusese anunțat de David că vin sa o ia pe Laura. Era pe cale să rămână singur toată viața, dar nu îi părea rău. Ușa de la camera Laurei era fix in fata camerei lui, ușă de la el era deschisă. S-a rădicat din pat, s-a închinat și a bătut la ușa.
-Da, Papa?
Bărbatul deschise ușa încet, Laura citea. Un copil minunat și foarte inteligent, din cauza problemelor financiare nu a putut continua facultatea, dar în schimb terminase niste cursuri de manichiura pedichiura și coafura. Eraa un tata mândru, fata lui a luat Bacalaureatul cu 9,89.

-Ce s- a întâmplat? Întrebă ea in timp ce închisese cartea, dar nu înainte de ai pune semn.
-Sa îmbraci ceva frumos.
-De ce ? Cine ne vizitează? Hm, iar vine mironosița aia de mătușa? Spuse ea intorcandu-se pentru a pune cartea pe masuta de lângă pat.
-Vine Thomas cu tatăl lui sa te ia. Spuse Albert lăsând capul în jos .
La auzirea cuvintelor tatălui ei Laura scăpase cartea jos. Simțea o amețeală puternica și cum inima i se rupe in doua. Se sprijinise cu mâinile de masuta pentru a nu cădea jos.
-Cum poți să faci asta? Întrebă ea cu o voce tremurata.
Bărbatul nu o baga in seama și o lasa să plângă și se duse în camera .

-Ce pot să mai fac acum fata mea? Te-am dat. De ai știi tu de contractul ăla nenorocit.

In poza este Thomas Perez.

HOPEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum