No takže... ako začať. Škola sa nám začala a v našej triede sa na to ide hneď z ostra. Napríklad dnešná biológia.
Učiteľ hovorí, čo budeme tento rok preberať: ,,Bude to taký súhrn od piateho ročníka, okrem neživej prírody..."
Z triedy sa ozve: ,,Aj človek? A rozmnožovanie?"
A čo učiteľ na to?
,,Áno, sex tam bude."Ehm... skvelý učiteľ, hejže? :D Ale pokračujeme v biológii.
,,Nejaké otázky o tom čo budeme preberať?"
,,Ako prvý ľudia zistili, že sa rozmnožuje sexom?"
Učiteľ otvoril ústa, že niečo povie, ale dotyčný si už odpovedal sám: ,,Asi mali mokré sny..."
A potom asi trošku menej inteligentný človek na to: ,,To čo sú mokré sny? Akože keď sa poštím? Ja keď som bol menší sa mi stalo aj že som sa posral."Môžme len dúfať,že si robil srandu ale verte mi,nevyzeral tak.
Asi toto nečítajú mladší príslušníci wattpade komunity tak dúfam,že všetci vedia o čo sa tu jedná. XDUčiteľ mu na otázku aj odpovedal.Myslím tú,že čo je mokrý sen."To je spontánny výstrek semena,"asi si viete predstaviť ten rehot,"no nemám pravdu?"
Všetci učitelia hovoria,že keď sme v deviatom ročníku puberta by nás už aj mala prejsť ale ono nič...Asi sme zaostalí.XD
Ďalej...učiteľ sa zo srandy pýtal:"Je tu ešte niekto panic?" Chalahi chvíľu ticho a potom tak potichu,že všetci."A panny?"a to okamžite tak hlasno:"Všetky!"
Ku koncu hodiny začal zapisovať do triednej knihy. (Namiesto priezvisiek budem dávať hviezdičky) "******za hojdanie,*******celú hodinu chrúme oriešky,********rozpráva keď sa pýtam *******...a **********." "Ja?A za čo?!?" "Za to,že na mňa tak blbo kukáš." "Veď aj vy na mňa kukáte." "Ale ja pozerám rovnomerne na každého."
Asi tak.Krásna hodina toto.
A keď niekto až tu dočítal,napíšte mi niečo čo sa u vás v škole deje.Úplne hocičo rada si prečítam.Kde sedíte,či už dostávate domáce úlohy,alebo ste sa ešte ani nezačali učiť... píšte, píšte,preháňajte!Naozaj ma to zaujíma.
(Ale fakt,že aspoň niekto napíše,že nie som trápna,že tu kecám sama so sebou. :D)Ja sedím úplne vzadu sama,najďalej od katedry(také sa učte :D).Preto sama lebo nás rozsadzovala učiteľka... :(
Dnes dokonca aj domácu z matiky sme dostali a zajtra píšeme vstupnú a to sme ani nič neopakovali.Vôbec nič.Chápete toto?
Od budúceho týždňa som v utorky a štvrtky v škole do pol štvrtej a v stredu do štvrtej,veľmi úžasné...No majte sa,veľa šťastia v škole,nepite,nefajčite,dávajte pozor na hodinách a buďte dobrí. 0:) XD
Jana <3
YOU ARE READING
Naša trieda nie je normálna
RandomVšetko čo tu je napísané sa naozaj stalo. Naša trieda je proste TOP✓ Musím povedať, že to píšem tak trochu aj pre seba, že keď si to o pár rokov s kamoškami prečítame, umrieme na záchvat smiechu z vlastnej retardovanosti zaznamenanej v tejto ,,knihe...