17/Slovenčina,to je dřina

642 48 2
                                    

Ten názov neviem čo má byť,to ma len tak napadlo.To asi...moje básnické vlohy sa prejavujú lebo...Len po víne je každý básnikom...
(Hej,viem,že mA napadlo je nespisovne ale nebudem písať mI lebo mi to nepasuje XD Posledná veta je z dajakej starej pesničky,netuším z akej.A samozrejme si robím srandu.Ja nepijem.Fakt.Věřte,nevěřte. )
Dobre,už stačí... niekomu tu kvalitne hrabká v mozočku.

Písali sme diktát a potom sme robili opravu.My to robíme tak,že každý prečíta jednu vetu a povidm kde aké i a tak ďalej.A najlepšie hlášky?

"Líška,vybrané slovo,takže mäkké i." 

Presne 👌Že?A najlepšie je,že učiteľka to prepočula.

A toto dala moja BFF⬇

"Hýbať sa,vybrané slovo,tvrdé y." Áno,mojko,lebo také aj existujú. XD

Deviatacke cvika zo SJ⬇

Učiteľka nám vkuse opakuje neznelé spoluhlásky:"P,t,ť,k,c,č,ch,s,š." Môj spolusediaci: "Eminem."

Jo no... :D

"Napíšte si:Rytmický zákon sa uplatňuje...a hovorte slová,kde sa uplatňuje."
Najprv v pohode-biely, čierny,múdry,hlúpy...a potom spolužiak dá,že:"Malý, veľký."

Mhm...no stratil sa v tom chlapec.
Ešte pokračovanie:

Učiteľka:"To ako v rómskej triede.Som im povedala aby hovorili pod.mená na vzor žena a išli...katedra,stena,ceruza,stolička, podlaha a potom už peračník,pravítko,kôš..." :D

20.9.2017-môj životný úspech,beh na 1200m,9.miesto z dvadsiatich neviem koľkých. XD A tom som na telinu totálne nemehlo.
Takže som stoho úplne unavená a to znamená,že treba písať a čumieť do tabletu aby som ráno vyzerala ako vyoraná myš...

Ešte by som spomenula,že sme prvá skupina...a,že čiarky nie sú moja silná stránka... Máte pravdu,komu to "cpem"? XD

Ďakujem,že hlasujete za tieto retardovanosti čo tu píšem. :D ♡
                                                   Jana<3

Naša trieda nie je normálna Where stories live. Discover now