Pleacă-n pula mea

919 70 4
                                    

Luni, 21 septembrie 2016
Ora 10:51 a.m.

          Hea*uitându-se la dulapurile din partea cealaltă*: Uite-l pe Jimin și restu'.
          Aki*se uită la ei*: De ce dracu' nu dispar pur și simplu? Gen ca în desene.
          Hea: *îl observă pe Jungkook și face zâmbetu' ăla tâmp*
          Aki: *se uită scârbită cum Hea merge la ei doar pentru că Jungkook i-a făcut semn*

       Ah, mă lași pentru el? Bine. Lasă, te ţin eu minte.
      Eram atentă la ei și, să mor eu, dacă l-am văzut pe Yoongi înainte să mă prindă de umeri și să mă trântească de dulap. Ce vrei, mă? Pleacă!

        Yoongi: *zâmbește ca prostu'*
        Aki*sec*: Ce?
        Yoongi: *își lipește fruntea de fruntea lu' Aki*

       Îi simt respiraţia pe față. Se apropie din ce în ce mai mult de mine. Ce faci? Ah, da, am înţeles.
       Dintr-o dată, Yoongi este tras de către Jimin. Gata, s-a enervat Jimin. Nu i-a zis nimic doar l-a tras până în locu' unde erau, a vorbit puţin cu Hea, iar ea s-a întors la mine.

        Aki: Ia zi.
        Hea*confuză*: Ce?
        Aki*dând din pârșcene*: Când te antâlnești cu Jungkook să fă futeți.
        Hea: Nu știu.
        Aki*râzând cu subînțeles*: Crecă.
        Hea: Termină că nu știu.
        Aki*plecând*: Mda bine.

      De ce nu zici? Morţii mă-tii de curvă proastă.
       Merg la oră că n-am cu cine să stau. Frate, putea să stea cu mine decât cu ăla sau măcar să-mi zică când se întâlnesc să se fută da' ea nu, ea să nu zică nimic că îi taie limba.

*Timeskip*
Ora 01:42 p.m.

      Hai frate, sună-te. Stai, de ce vreau să plec? Azi e luni, Jimin scapă la 3 și sunt singură acasă, cred. Până la urmă mai bine că Jimin nu-i în clasă cu Yoongi că mai am cu cine să stau când nu-i ăsta acasă.
       Se sună.
       Plec acasă cu căștile-n urechi că nu vreau să aud oamenii pe stradă. Să sperăm că n-aud nici mașina când e pe cale să mă calce.
      Intru în bucătărie ca orice nehalit și văz farfurii cu mâncare, câni nespălate, mâncare pe jos, cocină frate. Îs adidașii lu' Yoongi la ușă. Morţii mă-tii, vii și strângi că te strâng de gât!

        Aki*ţipând*: Yoongi, te omor!

      Nimic. Rlly? Ești acasă. Ce dracu ai?
      Intru la el în cameră fară să bat la ușă, iar el, stătea ca prostu' pe pat și scria într-un caiet.

        Aki: *încearcă să-i ia caietu' din mâna lu' Yoongi*
        Yoongi*apărându-și caietul*: Ce e iubire?
        Aki*sictirită*: Mișcă-te și strânge mizeria aia din bucătărie.
        Yoongi*faţă de milog*: Trebuie?
        Aki*enervându-se, plecând*: Ai făcut mizerie, strângi.

      Puteai să strângi până veneam eu, dar nuu, Doamne ferește.

        Yoongi: Bine, iubire.

      Îmi dau ochii peste cap și mă duc la mine-n cameră.
     Ce să fac? Ce să fac? N-am ce să fac. De ce n-am ce să fac? Frate, da' eu mereu n-am ce să fac.
     Ies din cameră și mă duc în bucătărie unde Yoongi făcea curat, mă lipesc de perete și mă uit la sclav cum strânge.

        Yoongi*observând-o pe Aki*: Deja ţi-e dor de mine, iubito?
        Aki: Am venit să văd sclavu' cum munceste.
        Yoongi*sarcastic*: Haha, gata și cu glumele pe anu' ăsta.
        Aki*sictirită*: E crecă.

      Se oprește din tot ce făcea și vine spre mine. Te repeţi cam des, domnule Yoongi. Se apropie și mai mult, iar eu mă dau în spate. Mă lovesc de perete. Ahh, morţii mă-tii! Am închis ochii. Îi simt respiraţia pe gât. Își pune mâinile pe umerii mei și mă strânge. Ce face?! Iaaac are șampon de vase pe mâini, bă scârboșelule ia lăbonțu.
       Se aude ușa de la intrare, iar Yoongi se îndepărtează repede de mine și se reapucă de spălat trocu' din care a mâncat, iar eu am rămas în aceeași poziţie.

        Jimin*intrând în bucătărie*: Ce-i aici?!
       Aki*bâlbâindu-se*: A-a-așa-m găsit.
       Yoongi*oftând*: Mda, m-am distrat puţin...
       Jimin: Nu te mai distra așa.

     Jimin pleacă din bucătărie și mă lasă singută cu Yoongi.

        Yoongi*iar lasă ce făcea*: Iubire, ce te panichezi așa.

      Nu m-am panicat, prostule.
      Mi-am dat ochii peste cap și m-am dus la mine-n cameră.
      Ce voia să facă atunci? O întreb pe Hea că nu mai pot.

Aki: Ba

Hea: Ce, ba?

Aki: asta voia sa ma linga an pula mea

Hea: Yoongi?

Aki: Dea

Hea: Esti pe combinatii cu el fata?

Aki: Nu in pula mea da daca e thirsty ca plm vr sa i fac?

Hea: Nj

Aki: Gandeste te la ceva in gatu ma tii

Hea: Si ce pula mea vrei sa ti fac

Aki: Sa mi sugi pula

Hea: Cu mare placere

Aki: Multumesc

     Da bine că mă ajuți de te rupi să mor io.
     M-am ridicat din pat și m-am dus la bucătărie să beau apă. Intru eu frumos, Yoongi să pe scaun și se uită la celelalte vasele murdare de pe masă.

       Yoongi*încercând*: Iubito, vrei să mă ajuţi?
       Aki*voce de Gianinuța*: Nuuu.
       Yoongi*traumatizat*: Ok.

       Îmi place că se sperie. Așa trebe, să se sperie lumile de mine!

        Aki: Voiam să te ajut, dar mi s-o dus când ai început să vorbești.
        Yoongi: *se uită urât la Aki*

     Mi-am băut apa și-am plecat în drumu' meu, lăsând sclavu' să-și cuteţe mizeria.

    

Min Yoongi <<Swag>>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum