Luni, 28 septembrie 2016
Ora 06:47 a.m.Aki*fugind prin toată casa după Yoongi*: Bă băiatule, dă-mi-l!
Yoongi: *fuge și răde încontiinu*
Jimin: *râde de ei din bucătărie*
Aki*încercând să-și recapete telfonu', crizându-se*: Jimin, nu mai râde!
Yoongi: *se trâtește pe canapea și bagă telefonu' în tricou*
Aki: *se pune peste el*
Yoongi*zâmbind*: Frumoasă poziţia, nu?Am zis că mor. Efectiv simţeam cum îmi ardeau obrajii. El se uita la mine. Bine că m-am ridicat înainte să intre Jimin.
Jimin*confuz*: Ce s-a întâmplat?
Aki: *își acoperă faţa cât poate*
Yoongi*fluturând telefonul*: Am câștigat.
Aki*lându-l din mână*: Sau nu.
Jimin: De ce ești roșie?
Aki*panicată*: Ăăă, știi... păi--
Yoongi: De la alergat. Huh, nu mai pot!
Jimin: Mda, să zicem c-o cred și p-asta. Hai la școală acum.*Timeskip*
Ora 09:12 a.m.Aki: A, foarte tare.
Hea*relativ disperată*: Ce ai?
Aki: Nimi--A intrat aia de engleză cu o fată. Ou yass. Arată relativ... mda, nu-mi place. E urâtă.
Aia urâtă: Bună, eu sunt Kang Ji Soo...
Bla, bla, bla. Mă plictisești dispari dracului d-aci.
Hea*șoptind*: De unde a zis că vine?
Aki*șoptind*: Ce dracu mă întrebi pe mine? Crezi că ascult toate terminatele când vorbesc?
Profesoara: Park, Kim! M-am săturat să vă atrag atenţia mereu. Kim, mută-te în banca din spate. Kang, du-te lângă Park.Iubrea mea Hea, unde ai plecat? De ce m-ai lăsat în lumea asta crudă?
Cineva a aruncat un bileţel pe bancă. L-am deschs și, a, stai, e de la Hea. Cine dracu-mi mai trimite mie bileţele."Cum e să stai lâncă tipa asta nouă?"
Du-te, bă, dracu. Panaramo. O să pun să afle informaţii despre asta.
Nu mi-a mai răspuns. Ce idioată.
S-a sunat. Yas. Pauză.Hea*ţipând*: Așteaptă-mă!
Aki: *se oprește în ușă*
Hea*apropiindu-se de Aki*: Cum a fost să stai cu tipa nouă?
Aki*râzând*: Dă-te dracu!În timp ce căutam încărcătoru' prin dulap, Hea, ca de fiecare dată, mă întrerupe din ce fac.
Aki*enervată*: Ce mai e, mă?
Hea: *arată spre Yoongi și aia nouă*Ce dracu? Se dă la el? Ce plm?
Aki: Da, află informaţii despre ea, urgent.
Hea: Ok, ok.*Timeskip*
Ora 06:18 p.m.M-am trântit pe canapea. Nu-mi mai dă aia mesaj.
Yoongi*așezându-se lângă Aki*: Ce ai?
Aki: Nimic.Se aude sunetu' ăla de notificare la telefon. Am sărit de pe canapea și am fugit în cameră. M-am aruncat în pat și am deschis mesaju'.
Hea: Nume: Kang Ji Soo
Varsta: 17
Data nasterii: 6 aprilie 1999Aki: Unde ai găsit astea?
Hea: Pe Facebook lol
Bla, bla, falimilie. Bla, bla, locuinţă. Bla, bla, zici că e profil de wikipedia să-mi bag pula dacă nu. Pula-n cur, relaţii. Stai. Relaţii."-Min Yoongi: din 30 octombrie 2015 pana in 8 august 2016. Nu zice dc s au despartit in plm"
Deci d-asta a venit nebuna. Parcă așa mă rode să-mi bag pula că gen, nj, da' acu' e cu mine intr-un fel, băga-mi-aș pula. Dacă el o place pe aia și nu pe mine? Sau mai rău, dacă place altă fată. Ahhh, vreau un răspuns.
Yoongi*bătând la ușă*: Aki?
Aki: Intră.
Yoongi: *intră în cameră, pune cănile pe masă și se așază-n pat*
Aki*uitându-se la el*: Te simţi bine?
Yoongi*luând-o-n braţe*: Foarte.Ești sigur? Gen ai făcut efortu' să te scoli și așa. Într-un fel e așa dulce, mă, că încearcă să nu mai fie o putoare ordinară pentru mine.
Aki: *strică momentul, mergând la birou*
Yoongi*se uită ca prostu'*: Ok... *se ridică din pat și îi pune cana pe birou*
Aki: Ce-i asta?
Yoongi: Ciocolată caldă.
Aki: Ah, mersi.
Jimin*intrând pe ușă*: Vezi că-- *se oprește când realizează ce se întămplă* Ce faceţi aici?
Aki: Nimic special. Căuta un pix.
Jimin: Ok. Vezi că tipa aia nouă e belea. Vezi cum te porţi cu ea.
Aki: Mai nou ai nevoie de mine?
Jimin: Termină. Ah, și vezi că sâmbătă ieșim cu bicicleta.
Aki: Știi foarte bine că nu știu să merg.
Jimin: Nu contează. Până atunci să fiţi prietene.Da mă. Că e după tine. De parcă-mi aleg prietenii după cum vrei tu. Ia mai dă-te dracului. Găsește-ţi o fată relativ ok singur și nu te baza pe mine, hai sp.