Marţi, 13 octombrie 2016
Ora 07:10 a.m.Aki*vorbind la telefon, încercând să se îmbrace*: Am aflat de ăla.
Hea: Și?
Aki*sec*: Și ce?
Hea: Aștept continuarea.
Aki: A, 18 ani, Kim Man Ho, Daengu. E născut pe 5 mai--
Hea*râzând*: Vă potriviţi fată.
Aki*sec*: Ce să zic..
Hea*râzând*: 5 mai, 5 noiembrie, coincidenţă cumva?
Aki*sec*: Da.
Hea*potolindu-se*: Bine, ai gagic, scz.
Aki*sec*: Așa mă gândeam și eu.
Jimin: *ţipă ca disperatu' din baie*
Aki*panicându-se*: Hai că urlă Jimin, mai vorbim. *închide*Ce căcat mai are?
Aki*panicată, ieșind din cameră, uitându-se la Yoongi*: Ce are?
Yoongi: *atent la televizor, dă din umeri*Normal că nu știi, tu știi doar să faci labă.
Aki*bătând la ușa băii*: Jimin, de ce-ai ţipat?
Jimin*plângând*: Mă cac și n-am hârtie.Mda. L-am lăsat în depresia lui în baie.
Aki*uitându-se la Yoongi*: Nu mergi la școală?
Yoongi*uitându-se la televizor*: Da, da, da.La ce căcat s-o uita?
M-am apropiat de el doar ca să văd că se uită la meci.Jimin*ieșind din baie fericit*: Hai prieteni la lic.
Yoongi: *mormăie ceva, așa că nu este băgat în seamă*
Aki*uitându-se la Jimin*: Ai luat și tu bomboane?
Jimin*nedumerit*: Ce bomboane?
Aki: Știi tu, când e ziua ta în timpu' săptămânii cumperi bomboane și dai la colegi și profesori ca să nu zică că ești sărac și că mori de foame, bine, tu chiar ești sărac și mori de foame, dar dacă nu aduci te faci de căcat.
Jimin: *vrea să întrebe ceva, dar îi răspunde la întrebare*
Aki*continuând*: Și dacă te faci de căcat, iară-i nașpa pentru că suntem fraţi, adică mă faci de căcat și--
Jimin*sătul*: Bine, bine, o să iau bomboane.Așa.
*Timeskip*
Ora 12:56 p.m.Aki*mergând pe stradă*: Mi-a făcut Jimin niște draci.
Hea: De ce?
Aki: Zece ani s-a învârtit după bomboane.
Hea*sec*: Și?
Aki*admirând peisajul*: Hai la Profi.
Hea: Ce iei?
Aki*trăgând-o pe Hea după ea*: Hai că vedem.Am intrat în magazin, frumos, cum doar mie mi se putea întâmpla, era să dărâm toate borcanele cu muștar.
Hea*încă râzând*: Deci ce luăm?
Aki*uitându-se urât la ea*: Termină!
Hea*potolindu-se*: Zi, mă, ce luăm?
Aki: *ia o pungă de bezele și se duce la casă*Mi-am făcut damblaua cu ceva dulce, apoi m-am dus la Hea, unde ea s-a gândit "hmmm, de ce să nu-i fut nervii lu' Aki azi?", așadar s-a apucat să facă paste.
Hea*căutând prin frigider*: Bă!
Aki*din bucătărie, mâncând șuncă*: Zi!
Hea*venind bosumflată în bucătărie*: N-am smântână.
Aki*găsind soluţia*: Pune pastă de roșii.
Hea: Vreau carbonara.E vrei o pulă.
Aki*desfăcând bezelele*: Hai să ne îndopăm cu bezele.
Hea*amintindu-și*: Nu, stai!A început să alerge ca idioata, apoi a venit în bucătărie cu o sacoșă de la Mc.
Hea*cu sacoșa-n mână*: Îţi place poșeta mea, e de firmă.
Aki: Ou da, de unde ți-ai luat-o că vreau și eu.
Hea*scoţând din sacoșă*: Vrei sendvrici?Am mâncat Mc după ne-am apucat de bezele că na, mă durea inma să nu le mănânc.
Hea*venindu-i o idee*: Hai să vedem care are gura mai mare.
Aveam 6 bezele în gură și deja nu mai puteam.
Aki*încercând să vorbească*: Nu mesteca!
Hea: *face semne disperată că nu mai poate și înghite bezelele*
Aki*lăsându-se pe scaun*: Nu mai pot.
Hea: Hai încă o dată.De data asta au încăput 7.
Hea: *fuge repede la baie*
Ce căcat are?
Aki: *vine după ea și observă că a scuipat bezele în veceu, așa că face același lucru*
Am tras apa frumos, o dată, de două ori, de tri ori, da' nu se mai ducea firar a dracului de bezea.
Aki*punându-și mâinile-n șold*: Ce facem?
Hea*cu uscătoru'*: Am o idee.Am încercat să le uscăm, da' n-a mers bineînțeles.
Aki*râzând*: Dacă ne-ar vedea Jimin și cu Yoongi...
Hea*râzând*: Ce are fată, uscăm bezelele împreună.
Aki*venindu-i o idee*: Hai să le pescuim.
Hea: Nu bag lingura acolo.
Aki: Cu scobitoarea, fă.Cu asta am scos bezelele din veceu și le-am pus într-o cutie de beţe de urechi și am pus un băţ și i-am dat foc, gen ca la zile de naștere și am început să cântăm la mulți ani.
Am ajuns acasă și m-am trântit în pat că nu mai puteam de stomac, plus că pe drum am dat și de un șobolan mort. Eu, ca un om iubitor de animale, i-am făcut poză și i-am trimis-o lu' Hea spunându-i că-i animalu' meu.Yoongi: *se trântește lângă Aki în pat și încearcă s-o ia în braţe*
Aki*împingându-l după ea*: Lasă-mă, nu mă fut cu tine că mă doare burta.