BadBoylar ve BadGirler

275 38 21
                                    

Kötü çocuk ve masum kız klişesi. Hemen hemen herkes bir kere okumuştur. Malesef ben de okudum.

KÖTÜ ÇOCUK VE MASUM KIZ:

Kötü çocuğumuz masum kızımıza aşık ve onu her zaman takip eder. Kızın bile bilmediği özelliklerini bilir.

Masum kızımız saftır. Ona zarar veren adama aşık olur. Doğal güzeldir ve makyajı, alışverişi sevmez. Okulda gördüğü her makyajlı kişiye s****k der.

İlerleyen bölümlerde masum kızımız kötü çocuğa aşık olur. Ve illa çocuğun düşmanı ya da eskiden arkadaşı olan kişi kızı intikam için kaçırır. Ve masum kızımıza aşık olur. Tabi bad boyumuz onu kurtarır.

masumumuz  kötü çocuğumuzla evlenince bile bir kere ailesini ziyarete gitmez.

Kötü çocuğumuz çok kıskançtır, mafyadır, hep siyah giyer ve sigara içer.

Masum kızı görmeden kötü çocuk hep tek gecelik ilişkili biridir. Kızı görünce bunu yapmayı bırakır.

**************************************************************************************

Kötü çocuk masum kız kılavuzu:

Makyaj yapan ve sarışınlar hep s****k olur.

Okulda açık giyinen kızlar hep erkek avcısıdır.

Kız hep fakirdir veya zengin değildir.

Kötü çocuğu hep zengin ve yakışıklıdır.

Kız ne kadar güzel olursa olsun hep kendini çirkin görür.

Okuldaki hocalardan biri hep erkek avcısı/kadın avcısı olur.

Adam kızın masumluğuna aşık olur.

Adamın ailesi ya ölmüş ya da kötü çocuğu terk etmiştir.

Kötü çocuk sadist olur.

Kötü çocuk kız dışında herkese kaba ve soğuktur.

Kötü çocuğa aşık başka yılışık bir kız vardır.

Okulda kızın en yakın arkadaşı olan bir erkek vardır.

Kızın bir erkek ve bir kız kankası vardır.

Kız hep güzeldir ve masumdur.

Bara arkadaş zoruyla gider.

Bara gitmek istemesede içki içer.

Kızın ailesi onu sevmez ve para için satar.

Kız saçma kıskanma triplerine girer, kötü çocuğu sevmezken.

Kız kötü çocuğa aşık olmak zorundadır.

***************************************************************************

Oy verin ve hikayemi arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın.

:) 

Wattpad Haber Bülteni -EleştiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin