Başlıkla ne alakası var demeyin arkadaşlar. Watty kızları ve erkekleri resmen bu durumdalar.
Öncelikle ben bu hastalıklardan biraz bahsedeyim sizlere:
Stockholm Sendromu: Kısaca açıklayacak olursak. Bir kimsenin kendine kötü davranan birine karşı hisler besleme durumudur. Yani bir örnek verirsek bu durum hakkında.
Bir olayda, bir banka soygunu sırasında rehineler üç gün boyunca orada tutulmuşlardı.
Ve rehinelerden biri soyguncudan şikayetçi olmamıştı. Hatta onu savunmuştu da, sonra psikologların teşhisi ile Stockholm Sendromu olduğu tespit edilmiştir.
Ve arkadaşlar bu sendromun olması için ona kötü davranan bir kişinin ara sıra veya bir kere bile iyi davranması gerekir.
Farkettiniz mi? Wattpad alemindeki kızlar tecavüzcüsüne aşık değiller mi? Bu sendromlu olma ihtimalleri ne kadar peki.
YA DA...
OTHELLO SENDROMU:
Bu sendromda ise kişi sevdiği kişiyi hastalık derecesinde kıskanır. Sürekli ondan şüphe eder duruma gelir. Bu hastalık daha çok özgüven eksikliğinden, kaybetme korkusundan kaynaklanır. Ve sonuçları ölüm ve intiharla bitebilecek kadar tehlikelidir. Kadın ve erkeklerde farklı şekilde etki eder.
Erkekler daha çok şiddete başvursada kadınlarda daha çok intihara sebep olur. Tabi bu genellemedir. Ve evliliklerdeki boşanmanın yüzde yetmişe yakınının bu hastalık yüzünden olduğu söylenir.Bir örnek verirsek :
Bir adam beş yıllık karısı hakkında şunları demiştir.
"Biliyorum. Her sabah beni babam ile aldattığını. Kanıt bulacağım ve ikisini de öldüreceğim." Demiştir.Bu hastalık ciddi olup tedavi şarttır. Yoksa sonuçlar iki taraf içinde kötü olabilir. Othello hastası kişi sevdiğini anne ve babasından dahi kıskanabilir.
Watty badboyalarını anımsatmadı mı sizlere? Bence bu wattpad insancıklarının çoğu sendromlu.
Arkadaşlar ben kitap eleştirmek istiyorum ama ilk olarak sizlerin kitaplarından başlamak istiyorum. İstiyen varsa kitaplarını eleştirebilirim.
Tabi izin verirseniz. ^-^Bu arada yazarken kendimi psikolog gibi hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Haber Bülteni -Eleştiri
RandomBu kitapta wattpad'te olmaması gereken şeyleri ve olan kötü şeyleri yazacağım. Okuyun bir zararı olmaz. 04.12.2017 Rastgele #267 13.12.2017 rastgele #900 19. 04 . 2018 Rastgele #384