Nara pohodila hlavou, aby jí vlasy nepadaly do očí a znovu zamířila na terč. Ve střílení z luku byla vážně dobrá. Stála na zahradě domku rodiny Konopných, kde Nara se svou rodinou bydlela. Měla dva bratry, staršího Lukáše a mladšího Tobiáška. Oba měla moc ráda a trávila s nimi spoustu času. Natáhla tětivu a střelila. Cíl minula jen o pár cntimetrů. "Ach jo, dneska mi to nejde." zamračila se Nara a vytáhla šíp z terčezavěšeného na stromě. Neděle, musím si zabalit na cestu do školi. Ach zase ta škola. pomyslela si. Do školy se jí vůbec nechtělo, protože bude muset snášet všechny nástrahy sve nepřítelkyně Nikol a jejích faninek a přátel. I Nara měla spoustu faninek a "přátel", kteří Naru obdivovali a při hádkách se stavěli na její stranu. Nara znovu natáhla tětivu a vystřelila tentokrát na úplný kraj terče. Zamračila se. Dnes byla opravdu neklidná,to i její pětiletý bráška Tobiáš střílel lépe. Luk položila do trávy a sama se posadila pod rozložitý buk. Byl květen a vše nádherně vonělo. Slunce krásně svítilo vál jemný vánek. Malý motýlek usedl na květinu a zamával svými barevnými křídly. Tu Naru napadl zrádný nápad proti Nikol, která Naře neustále znepříjemňovala pobyt ve škole už od primi. Pohodila hlavou a s úšklebkem na tváři zamířila k domu.
Z deníku Nikol Carsnové , dne 7.5 (neděle)
Dneska jsem byla s mámou a malou ségrou Karolínou v nákupáku. moje malá ségra mě někdy vážně štve a nejvíc tehdy, když je s náma na nákupech.
Zrovna když mi máma slíbila, že se podíváme do toho nového obchodu s oblečením v prvním patře, začala si ségra vymýšlet: "Mamí, kup mi tohohle roztomilýho pejska!" ukázala Karolínka prstíkem na plyšového boxera s "rozkopnutým" čumákem v růžové dečce. "Ale Kájínko," zkoušela to zoufale mamka "vždyť jsem ti koupila tu soupravu barbie" Karolínka se zamračila a potm řekla: "No, aspoň budou mít kamaráda! A bude se jmenovat..." "Rozbitej trabant!" řekla jsem a zašklebila se. Karolínka se zaškaredila ,a když se mamka otočila, řekla mi šeptem: "Nech toho, nebo mamce povím, že místo na klavír chodíš za tím týpkem s rozepnutou košílí!" stuhla jsem, ale když jsem se vzpamatovala, rychle jsem odpověděla: "Náhodou, nemá ji vždycky rozepnutou." ale dál bylo s obhajováním konec. No jo, tipická Karolína... vyděračka jedna, ale už jsem ji radši neprovokovala.
Když jsme vešli do obchodu, Karolínka se hned rozběhla k onomu pejskovi a začala ho hladit, mamka si ho prohlédla zkoumavým pohledem, ale nakonec řekla "Tak dobře drahoušku, dones ho na pokladní pult." usmála se na ségru. Já jen podmračeně došla k pultu, ale když jsem uviděla prodavače, koketně jsem se usmála. On trochu rozpaky zčervenal, potom se však honem začal věnovat mamce. Když konečně zaplatila a vydaly jsme se k odchodu, malinko jsem se za mladým prodavačem ohlédla a zamávala mu na rozloučenou, on znovu zčervenal, ale boužel to mamka viděla a praštila mě přes ruku.
Když jsme konečně došly k mému vysněnému obchodu, byla jsem úplně utahaná a z podpadků. V tom jsem uviděla ty nádherné minišaty, které byly všudena plakáteh a doslova jsem vykulila oči. Taková nádhera! Světle modrá s ozdobnými průhlednými flitry. Rozběhla jsem se do obchodu a utíkala směr šaty. I ségra se za mnou vydala, ale ne tak zběsile jako já (asi věděla, že nemají její velikost) Při běhu jsem však zakopla a tak trochu se rozplácla na zem. Cítila jsem se dost trapně a směšně. Honem jsem se zvedla, ale bolel mě kotník, který byl odřený od pádu i bot, které mě řezaly těsně pod ním. S hrůzou jsem si představala, jak zítra místo v krásných minišatech, vyrazímdo školy se sádrou na noze. Hrůza!!! Když jsem se konečně vyškrábala na nohy, opět jsem vyrazila k šatům, u kterých už stála ségra i mamka. Došla jsem až k nim a upřela na mamku prosebný pohled, ona se sice zamislela, ale potom kývla. "Juchůů" výskla jsem. Nebudu v sádře a bez šatů! mamka se na mě usmála a potom jsme pokračovaly v nakupování...
_____________________________________________________________
Ahoj lidi!<3
Doufám, že se vám líbil úvod mé knihy a děkuju za pomoc s přepsáním kapitoly iamEllis8
ČTEŠ
Dvě vyvolené: Víra
FantasyVe škole kouzel panuje napětí. Byl to osud, který si vybral právě dvě dívky, které stojí proti sobě? Jak mají přemoci společné zlo, když by si navzájem nejraději vyškrábaly oči? Zvládnou první těžký úkol a to "věřit si"? Nara i Nikol se připravují n...