Kapitola třetí - Velké očekávání

22 4 2
                                    

Žáci se pomalu šourali na odpolední vyučování a Nara s nimi. Dnes byl vážně divný den, tedy hlavně učitelé se chovali divně. Nejdřív na hodině magie učitelka Sába. Na druhou hodinu jindy dochvilná profesorka Arasernová, na hodinu vůbec nepřišla a ani za sebe neposlala náhradu. A třetí hodinu si jenom četli, protožeučitel Borovica zapomělúřipravit program.Na hodině kouzelných tvorů si žáci prohlíželi obrázky zvířat amagických tvorů a srovnávali je, zatím co pan učitel Taules se díval z okna a střídavě nakukoval do enciklopedie a něco si zapisoval, což nebylo jeho zvykem. Pan učitel je  většinou bral ven nebo donesl zvíře, které zrovna probírali a hlavně se jim maximálně věnoval. Místo jedné z hodin jsme si dokonce pouštěli film Pán prstenů. Nara zrovna procházela ve velké hale kolem sněhově bílé sochy jednorožce. šla na hodinu boje.Pan učitel Korhan byl dnes naopak velice přísný (né žeby jindy nebyl) a tak i Naru, které to jinak šlo, několikrát pokáral za drobné chyby. Naru to štvalo, ale věděla, že je to pro její dobro. 


Paní ředitelka Karánová si povzdechla. Dnes už po druhé zasedala školní rada. "Tak co?" Zeptala se jich. "Už jste něco vymysleli? Podle mého by jsme rodiče měli informovat. Mohlo by jít i o život. Nejhorší však je, že zatím nevíme o koho se jedná. Až budeme znát ony dvě osoby, můžeme to probrat s jejich rodiči. Mimochodem pane Taulesi, jak jste s tím pokročil vy?" Pan učitel Taules si povzdychl. "Mám seznam padesáti tvorů, se kterými by se mohli setkat a pak dalších osmdesát, které by bylo dobré znát. Seřadil jsem je proto podle důležitost, ale nevím kolik jich stihneme probrat." " A co vy paní profesorko Kopretinová?" Podívala se ředitelka na postarší dámu, sedící vedle ní na polstrované židli. " Nachystala jsem čtvery sady oblečení. dvoje pro dívky, dvoje pro chlapce. Vzhledem k tomu, že nevíme jakého budou pohlaví," Profesorka si odkašlala ", je velice náročné pro ně vybírat šaty. Také s nimi musíme probrat etiketu." " Dobrá." řekla ředitelka, ale budou potřebovat i výcvik se zbraněmi. Obavám se, že to bude nejhorší. Co myslíte profesore Korhone?" Korhon se neklidně zavrtěl na židli. " Ano." Promluvil. " Bude to těžké, většina žáků není zdatná v boji. Tudíž se pokusím zaměřím na boj s malým mečem." Ředitelka přikývla a zastrčila si neposedný pramen vlasů za ucho. " Navrhuji, abychom je do věštírny poslali již dnes v noci. Času je málo." Všichni souhlasně přikývli hlavou. " V tom připadě končím poradu. Třídní učitelé dovedou žáky do věštírny v devět večer."


Nara se natáhla na postel. Po hodíně šermování s mečem byla úplně vyřízená. Povzdychla si. Dnes je ještě v devět sraz ve hvězdárně. To nám asi chce ředitelka něco říct. Pomyslela si Nara. Věštírna ,nebo jak se jí jinak říkalo hvězdárna, byla velikánská místnost v jedné z věží školy s proskleným stropem. Konaly se v ní nejrůznější slavnostia zahajoval i uknčoval se zde školní rok.Nara pohlédla do skříně. Legíny i halenka, které měla na sobě, byly celé propocené po těžké hodině šermování. Po důkladném prohledání skříně se rozhodla, že si na sebe vezme zelené, pohodlné minišaty a pod to legíny. Vlasy si sepla sponou do vlasů a jemně si smyla z obličeje špínu. potom si na tváře nanesla krém a jemně si procísla řasy štětečkem od řasenky (řasenku z pravidla nepoužívala ani jiná líčidla). Nakonec na balkoně utrhla pár drobných kvítku a vetkla si je do vasů. Usmála se na sebe do zrcadla, ale potom usedla ke stolku a vytáhla si úkoly. Bylo teprve pět hodin a sraz byl až v devět. Úkol z hodiny magických proměn byl velice těžký - poznat magicky proměněnou věc ve škole. To budu muset zase projít celou školu. Zvedla se tedy a vydala se toulat školou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 22, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dvě vyvolené: VíraKde žijí příběhy. Začni objevovat