Με αυτες τις σκεψεις να περιτριγυριζουν το μυαλο της και να το αναστατωνουν βγηκε απο το ντους και καλυψε γρηγορα το σωμα της με την πετσετα. Οντας παντα κρυουλιαρα οπως την αποκαλουσαν οσοι την ηξεραν δεν αντεχε πολυ το κρυο. Ετρεξε στο δωματιο της και βυθιστηκε στην ντουλαπα της. Το πηρε αποφαση και ειπε με στο εαυτο της 《 Πρεπει καπως να ξεφυγω απο ολο αυτο. Παει καιρος απο τοτε που μου ειπε πως δεν με θελει και εγω γυριζω ακομη σε εκεινον. Σημερα θα βαλω τα καλα μου θα βγω εξω και θα διασκεδασω. Το οφειλω στον εαυτο μου μετα απο τοσο καιρο.》
Αφου κατεληξε σε εναν αρκετα εντυπωσιακο συνδυασμο μιας κοκκινης μεχρι το γονατο φουστας και μιας κολλητης μαυρης μπλουζας που τονιζε την καλαισθητη πλατη της καθως και τα μαυρα μποτακια της αποφασισε αυτη τη φορα να βαφτει κιολας. Τιποτα το ιδιαιτερο. Το μονο που αποφασισε να τονισει ειναι τα χειλη της. Επελεξε το φλογερο κοκκινο. Να το ταιριαξει με την φουστα της. Πλεον ετοιμη αρπαζει το παλτο της το κινητο και τα κλειδια της και ανακοινωνει στην μητερα της την αναχωρηση της. Οι σχεσεις τους ακομη αρκετα πικραμενες οσες φορες κι αν προσπαθησε η μητερα της να την πλησιασει. Δεν ξερει αν θα μπορεσει ποτε να της συγχωρησει αυτο που της εκανε και της στοιχισε τοσο. Ενα να προσεχεις ακουσε πρωτου κλεισει την πορτα πισω της. Υστερα απο μερικες στιγμες συναντα ολη την παρεα να την περιμενει. Ολοι μολις εντοπιζουν την παρουσια της καθονται απλα να την χαζευουν. Ειχε συνηθισει τα βλεμματα πανω της οσο κιαν της ηταν παγερα αδιαφορα παντα εβρισκε κολακευτικο ενα αγορι να ξερει να την φλερταρει. Να την διεκδικει με την ματια του και μονο. Αλλα κανεις δεν ηταν εκεινος. Οποτε αδικος ο κοπος τους. Φορεσε το πιο λαμπερο της χαμογελο και τους χαιρετησε. Ωσπου παρατηρησε μια παρουσια που δεν της ηταν και τοσο ευχαριστη. Αμεσως αρπαξε την κολλητη της απο το χερι και την κατευθυνε προς την αντιθετη πορεια απο το μπαρ.
Α- Εμεις ερχομαστε σε λιγο
Παρεα- Ενταξει θα σας περιμενουμε εκει.
Α- Ρε συ τι κανει αυτος στην παρεα μας το ξερεις πως η παρουσια του με ενοχλει μετα απο οτι συνεβει.
Μ- Ποιος καλε? Αα λες για τον...ενταξει μωε δεν μπορουσα να του πω να μην ερθει. Αλλωστε ειναι αδελφος της Αφροδιτης.
Α- Ναι αλλα τωρα τελευταια εχει αρχισει και με πλησιαζει πολυ και δεν θελω να τον διαολοστειλω καμια μερα που μου σπαει τα νευρα.
Μ- Ελα υπομονη ενα βραδυ ειναι θα περασει. Και μην ανησυχεις δεν θα τον αφησω εγω να σε πλησιασει.
Α- Το καλο που του θελω να μεινει μακρια μου.
Μ- Ναι παμε τωρα ομως γιατι και μας περιμενουν και πουντιασα
Α- Αντε παμε.
Εφτασαν εξω απο το μπαρ οπου τις περιμεναν τα υπολοιπα παιδια. Οχι και τοσο στενη παρεα αλλα για ενα φιλικο ποτο ηταν αρκετα καλη η συντροφια που χαριζαν ο ενας στον αλλον. Προχωρησαν προς τα μεσα σιγανα με εκεινη να επιλεγει να ακολουθησει τελευταια. Το βημα της σταθερο και η αναπνοη της κανονικη. Αλλες κοπελες υπο κανονικες συνθηκες θα ετρεμαν και θα αγχωνονταν με τις επιβλητικες ματιες που τις χαριζε σχεδον ολος ο αντρικος πληθυσμος. Μα για εκεινη ακομη και μετα απο ολα οσα συνεβησαν εκεινος ηταν ολος ο κοσμος της. Αλλα δεν ηταν εδω μαζι της. Και πιθανον δεν θα ηταν ποτε οπως εκεινη θα τον ηθελε. Οσο πιο μεσα μπαινει τοσο ο κλειος σφιγγει. Εντονη μυρωδια αλκοολ και τσιγαρου εισερχονται στα πνευμονια της προκαλωντας της ενα σιγανο βηχα. Σιχαινοταν το τσιγαρο. Αλλα περισσοτερο εκεινη την στιγμη σιχαινοταν τα ιδρωμενα κορμια που αγγιζαν το ευαισθητο δερμα της με τετοια μανια καθως κινουνταν στον ρυθμο της εκκωφαντικης μουσικης. Ορισμενοι απροσεκτοι αλλοι εψαχναν αφορμη για να της μιλησουν. Οι περισσοτεροι γνωστες και ανεπιθυμητες φυσιωγνωμιες. Σκεφτοταν απο μεσα της ποσο ειχε κουραστει με τα ιδια και τα ιδια. Επιτελους εφτασαν στο τραπεζι τους. Για κακη της τυχη η μοναδικη θεση που ηταν αδεια βρισκοταν διπλα στο ατομο που δεν ηθελε καμια σχεση. Να ενας καλος λογος να μην μενεις τελευταιος αναλογιστηκε αλλα πολυ αργα πλεον. Προσπαθησε να μεταπεισει αλλους να σηκωθουν αλλα ματαια.
Π- Τοσο πολυ με αντιπαθεις πλεον?
Τολμησε και της απευθυνε τον λογο. Προσπαθησε να το αποφυγει αλλα εκεινος επεμενε.
Α- Απλα αδιαφορω. Γιατι δεν μπορεις να το σεβαστεις και να με αφησεις επιτελους ησυχη?
Π- Κοιτα το ξερω πως δεν φερθηκα σωστα μετα απο εκεινο το φιλι αλλα...
Α- Ποιο φιλι? Εγω δεν θυμαμαι τιποτα. Και αδιαφορω παντελως για οποιαδηποτε δικαιολογια σου. Απλα αφησε με ησυχη.
Δηλωσε τοσο αποφασισμενη και προκειμενου να μην ξεσπασει μπροστα σε ολους κατευθυνθηκε προς την τουαλετα να ηρεμησει. Αγνοησε οσους προσπερασε και σταθηκε μπροστα στον καθρεφτη της τουαλετας. Για λιγο αναλογιστηκε αν αξιζε ακομη να επιμενει σε εκεινον ενω της ειχε δηλωσει πως ηθελε αλλη. Μα τα συναισθηματα δεν ειναι δωρα να παιρνουμε αλλα με την καρτα αλλαγης. Επανελαβε λοιπον στην πληγωμενη καρδια της την ιδια φραση και αυτη τη φορα θα επεστρεφε να διασκεδασει. Μολις πηγε να γυρισει ενα χερι αρπαζει βιαια το μπρατσο της και κολλαει το αδυναμο σωμα της στον τοιχο της τουαλετας. Σαστισμενη απο το τοσο αυτο ξαφνικο τραβηγμα φοβηθηκε. Σιγανα ανασηκωσε το βλεμμα της και τον αντικρυζει και παλι...
Αυτο ηταν και το δευτερο παρτ. Ελπιζω να σας αρεσε. Φιλια πολλα😚
Ερωτηση: Ποιο ειναι το αγαπημενο σας ποτο?
YOU ARE READING
Τα ξενυχτια
RomanceΟ καιρος κυλουσε με τους δικους του ρυθμους και την εβρισκε για αλλη μια φορα στα πουπουλενια σκεπασματα της να χανεται στις σκεψεις της. Ακομη στο μυαλο της επεστρεφαν τα βραδια της μαζι του. Τα λογια του ακομη ειχαν την ιδια επιδραση στο μυαλο κ...