Suho: fJDBFKLKDNHFDSLKG JFDBSFJLKF FJSDGÖLDGBL Chorong hemen yan tarafa bak JBDLKJSBG! XD
Chorong: One la jdnlsj Beakyeon' la Bomiş değilmi onlar jsfhjd bidakka Beakyeon' la Bomiş mi, lan Beakhyunnn indir ulan kardeşimi ( Evt Chorong mafyaları geçti ulan fln dkjfhksjdf )
Beakhyun: Nuna çok sory ama gardaşının saçı blekliğimde şuan oyüzden yani ztn koşamıycam daha fazla aman oyh.
Bomi: Niye durdun? Biz artık ölsek kazanamayız ztn Naeuncuk la Kaicik de geçti Namjoo gilde yazık didişe didişe koşuyolar.
Beakhyun: jdnfjksdf
Eunji: Chanyeollll! önüme geçip durma, bak daha bak Chanyeoll geçme diyom yaf.
Chanyeol: Önüne geçmiyorum sen yavaş koşuyon bücürük.
Eunji: Hadi ordan be asıl senin adımların dev gibi de oyüzden kepçük. Ayh! Kahretsin emi off!
Chanyeol: Kızım kalksana üstümden anam noliy.
( Chanyeol' la İyonci yere düştü tabi bah bah bah bide üst üste jhfkj )
Hoca: Napıyosunuz koşsanıza ne bakıp duruyosunuz birbirinize?
Chanyeol: Pardon hocam Eunji üstüme düştüde bi anda... bide kalkmıyo iki saattir üstümde yaf cık cık cık cık.
Eunji: Ihım ıhım Chanyeol önüme geçti de hocam ondan düştük k.b
Hoca: Tm çekilin kenara ztn geçmiş herkes Eunji Disin kanıyo az bşy onu sil gitte hadi kızım.
Eunji: Tm hocam.. yürü kepçük.
Namjoo: Lay dibimde koşmana gerek yok sürtünmeden elektrik olcak yakında ha!
Lay: Bah bah bah tipe ne diyon fhbgk :D
Namjoo: Bidahaki ders gite aynaya bak teneffüste.
Hayoung: Sehun napıyon nie durdun yaa kaybedicez hadii bak Namjoo unniemle Lay oppa öne geçti acele et yah
Sehun: Dur gız ayahlarıma gara sular indi yeminle oyhh az dnleniyim yav.
Hayoung: Öfff öfff!
Sehun: Kkkkkkkkkk
Naeun: Kai az yavaş ol yha yetişemiyorum hayvan gibi koşup durma!
Kai: Gel
Naeun: Napıyon ya bırakana elimi.
Kai: Kızım yetişemiyorum dedin böyle yetişirsin işte jdngkj
Naeun: İşin gücün çapkınlık yeminle.
Kai: İltifatın uçun saol hatunum
Naeun: x(
Kai: Ahh ne vuruyon gıı kafam aıcıdı oyh oyh
Sehun: Oppa! Ne örüyon eheheheh
Kai: Lan ne ara geldiniz siz?
Hayoung: Unnie geçicez sizi yihahahaha!
Naeun: Tmam tut elimi emme hızlı koş okiş?
Kai: Okiş :D
Namjoo: Koş koş yetişemiyoz koş daha hızlı!
Lay: Anam beyaz ışığı görüyom gıiyyyy
Hayoung: Hayoun gel sırtıma alıyım seni.
Hayoung: Off ztn çok yoruldum ok
Sehun Hayoung' u sırtına alır
Hayoung: Sehun indir beni böyle yavaş oluyo indir indir indir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Gruplar ( EXO*PİNK )
FanfictionBu kitabı bidenecik unniem @Hyerim_ Happy ile yazıyoruz umarım beğenirsiniz.