Naeun: Eyvah! ne yaptım ben. Yaa iyi misin?
Kai: Ahh! İyiyim ben!
Naeun: Hıh , soranda kabahat hemen terslersin zaten. Sormadım farzet
Kai: Ben yeniden dikiş attırıcam bekle burda geliyorum. Ahh!
Naeun: Zaten biryere gitme gibi bi şansım yok canım!
Kai kendine dikiş attırdıktan sonra tekrar Naeun' un odasına gider.
Kai: Saat geç oluyo. Hadi seni evine bırakıyım. Tam olarak ner-
Naeun: ( Aniden araya girer ) İstemez kendim giderim! ( Y.N : Öhö Öhö. ses deneme birki :) Sayın ohuyucularım tabiki Naeun' um kimseyi böyle terslemez. )
Kai , Naeun' a boş boş " nasıl gideceksin acaba ? " edasıyla baktı. Ve bu sözü fazla aratmadı.
Kai: Hıh! Nasıl gideceksin acaba ?
Naeun: Iıııı. Uff sanane başka işin yokmu senin git işine.
Kai: Gecenin bu saati ne işim olabilir. Nazlanma zaten sana çok meraklı değilim, sonra bana laf eder başımın etini yarsin. Bekle burda!
Naeun hala nasıl bir emruvakiye düştüğünü anlamaya çalışırken Kai' de çıkış işlemlerini yapıp yine..... Naeun' un odasına geldi.
Kai: Hadi hazırlan, gidiyoruz.
Naeun: Bidakka ya sen daha demin ne dedin ?
Kai: Off sen hala ordamısın kızım. Se- ni- e- ve- ben- bııı- raa- kıı- camm NOKTA!
Naeun: Off tmm bişey demedik.
İkisi dakikalarca birbirlerine saf saf baktı. Aslında Kai saf saf baktı, Naeun daha çok bişey ima ediyomuş gibiydi.
Naeun: ...............................................................................................................................................................
Kai: ............................................................................................................................................................
Naeun: Eee odadan çıksan diyorum. Bende üstümü değiştirsem diyorum.
Kai haince sırıttı.
Kai: Niye yaa.
Naeun: İyi lan ben çıkıyorum.
Naeun oflaya puflaya da olsa CİDDİ adımlarla kapıya yürürken Kai' nin aklı başına geldi.
Kai: T-tamam tamam! Şaka yaptık iyiki. Çıkıyorum off.
Naeun üzerini değiştirirken Kai' de kendiyle bi mahkemeye girdi :)
Kai: Önce kızdan kendini öpmesini istedim, sonra da ....... off yok artık sonrasında biraz sapıtmışım. Off kafayı yedim resmen. Ama şöylebi düşününce bu kız gerçekten-
Naeun: ( Yine araya girer ) Hıh! Bakıyorum kendi kendine konuşmaya başlamışsın. Yani açıkçası tamam kızlar asla çabuk hazırlanamaz ama seni düşüncelere daldıracak kadar oyalandığımı sanmıyorum.
Kai Naeun' a yaklaştı ve burunları temas etti. Naeun kesik kesik nefes alıyodu. Sonra ( Saçmalamayın tabikki de onu öpmedi keşkeeeeeee! Ama sabredin.)
ÖPÜCÜKKK ÖPÜCÜKK ÖPÜCÜKK VOTE SUZ GEÇİCEKSEN BİDAHAKİ BÖLÜMÜ OKUMAAAA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Gruplar ( EXO*PİNK )
FanfictionBu kitabı bidenecik unniem @Hyerim_ Happy ile yazıyoruz umarım beğenirsiniz.