Το ημερολογιο της Εμμα Σεντ

301 38 27
                                    

Flashback

Άνοιξα το ροζ χαριτωμενο ημερολογιο με την Ωραια Κοιμωμενη και πηρα το ροζ στυλο με την φουντιτσα που μου πηραν οι γονεις μου περυσι.

Αφου δαγκωσα δυο τρεις φορες το στυλο και εκανα σαν να βαζω πουδρα με την φουντιτσα του, αρχιζα να σκεφτομαι τι θα γραψω... Ηταν αρκετα πολλα...

"Αγαπητο μου ημερολογιο,
Τι κανεις; Πως εισαι; Εγω σκατα γιατι ολα πανε σκατα... Ολοι ειναι σκατα. Ακου τι εγινε...

Χθες η γιαγια μου ειχε πει οτι θα μου φτιαξει παστιτσιο. Οταν μας φωναξε να ερθουμε να φαμε αντι για παστιτσιο ειχε κανει φακες!!!! ΦΑΚΕΣ!!!! Που ξερει οτι τις σιχαινομαι.... Την μισω, ειναι κακια...

Α ποιον κοροϊδευω... Την αγαπαω την γιαγιακα μου κι ας δεν την βλεπω συχνα γιατι παει στα σολαριμουμ και τα λιφτικι... Δεν ξερω τι σημαινουν αυτες οι λεξεις αλλα δεν ακουγονται καλες...
 
  Τελος παντων... Αφου φαγαμε ηρθε ο Μικυ και πηγαμε να παιξουμε με τις κουκλες στο δωματιο μου. Αυτος ο χαζος νομιζε οτι ο μπατμαν εχει λεϊζεροματια... Τι χαζος που ηταν... Ελεγε συνεχεια...

"Εγω μπορω να σε χτυπησω και μεσα απ την ασπιδα σου γιατι μπορω να την τρυπησω με τα ματια μου ενω εσυ δεν μπορεις οποτε νικησα νικησα..."
Και εκανε το βλαμμενο χορο της νικης το οποιο του εδειξα ΕΓΩ... Κλεφτης χορων νικης...
Εγω θυμωσα και του πεταξα την Σουπερ Γουμαν στο κεφαλι κι εκεινος αρχισε να κλαιει

... Το ηθελε ο πωπος του...

Πηγε να φυγει τρεχοντας και ετσι οπως κατεβαινε τα σκαλια, σκονταψε και επεσε. Εγω δεν ειχα δει το σκηνικο αλλα μολις πηγα στην εισοδο ειδα τον Μικυ να κλαιει με λιγμους και να κραταει το ποδι του ενω οι γονεις μου προσπαθουσαν να τον καθησυχασουν... Ελεγε συνεχεια οτι εγω φταιω... Να σου πω την αληθεια ειχα τρομαξει λιγο...

  Αναγκαστηκαν να τον πανε στο νοσοκομειο και να του βγαλουν ακτινοβολια... Ουτε αυτο ξερω τι ειναι αλλα με τρομαζει...

Ειπαν οτι εσπασε το ποδι του κι οτι θα του βαζανε γυφτο...

Δεν μου βγαζει και πολυ νοημα... Δηλαδη... Θα φερουν εναν γυφτο και θα τον βαλουν στο ποδι του; Δεν καταλαβαινω...
 
  Τελος παντων... Οταν ηταν στο νοσοκομειο ο Μικυς τα ειχε κανει απανω του γιατι νομιζε οτι θα του κανουν ενεση... Φοβητσιαρης...

  Ο ηλιθιος μαρτυριαρης τα ειπε ολα στην νοσοκομα και στους γονεις μου κι εκεινοι αρχισαν να με μαλωνουν... Προσπαθησα να του εξηγησω οτι δεν φταιω εγω αλλα δεν με πιστευανε!!! Οι ιδιοι μου οι γονεις!!! Πιστευαν τον Μικυ κι οχι εμενα!!! Τον μισω...
"Ζητα συγγνωμη απ'τον Μικυ!!!" μου φωναζαν... Εγω τους απαντησα: " Σιγα μη του ζητησω συγγνωμη, εκεινος φταιει!!!" και ο μπαμπας μου με χτυπησε!!! Τον μισω... Στρεφει την οικογενεια μου εναντιον μου... Αυριο θα του πω οτι δεν θελω να ημαστε πια φιλοι...
...Αλλα ηταν ο μονος φιλος που εχω για να παιζουμε κουκλες... Με ποιον θα χορευω τον χορο της νικης οταν νικαω την γιαγια στο μπινγκο; Με ποιον θα παιζω κρυφτο και κυνηγητο και αριθμακια και ψιρες και ποκερ;

Τωρα που το ξανασκεφτομαι ισως εχει δικιο... Αν δεν του πεταγα τον Καπτεν Αμερικα δεν θα εφευγε κλαιγοντας με τα χερια του στα ματια του και θα μπορουσε να δει τα σκαλια...
Εγω φταιω...
Ειχε δικιο...
Αν ειναι θα του μιλησω αυριο...
Συνεχιζει να ειναι χαζος ομως...

Συγγνωμη που σου λεω μονο για τα δικα μου αλλα εισαι το μονο πραγμα που με καταλαβαινει... Ολα τα αλλα πραγματα δεν με καταλαβαινουν οπως εσυ...
Τωρα πρεπει να πεσω για υπνο γιατι ακουω την μαμα να 'ρχεται... Καληνυχτα. Θα σου ξαναγραψω αυριο να σου πω πως πηγε

Η φιλη σου
Εμμα"

Εκλεισα γρηγορα το ημερολογιο μου και το φως και εκανα πως κοιμαμαι. Αποτυχημενα γιατι ημουν πανω στο γραφειο μου. Ενα συγχαρητηρια παρακαλω!
Η μαμα μου με κοιταξε με το φρυδι της σηκωμενο και με σκουντηξε.

"Εμμα... Πρεπει να ζητησεις συγγνωμη απ' τον Μικυ... Ειναι ο καλυτερος σου φιλος και ειχες αδικο... Δεν ειναι κριμα να χασεις εναν τοσο καλο φιλο;"

Εγω εκανα πως δεν την ακουω. Ηταν οντως κριμα... Εκεινη χαμογελασε και με σηκωσε για να με βαλει στο κρεβατι.

Με φιλησε για καληνυχτα και εφυγε...


______________________

Α/Ν

Γεια σ *χαιρεταει χαζοχαρουμενα*
Ελπιζω να σου αρεσε😊
Ειμαι τερααααστια φαν της evelinetrue και του #sexy αλλα πιο πολυ μ ρραβηξε το ενδιαφερον η ιστορια του μικυ οποτε αποδασισα ν  γραψω αυτο↑

Ελπιζω ν σαρεσει 💘

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 09, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

#Sexy (Flashback) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora