Tanıtım

53 10 13
                                    

Merhabalar arkadaşlar. Ben Yiğit. Bu hikayeyi en yakın arkadaşım Dilan ile beraber yazıyoruz. Bu da hikayemizin tanıtım bölümü. İyi okumalar!! :)
Bu arada kapak için @yasmocuk çok teşekkür ederiz :D

"Öncelikle arkana yaslan ve derin bir nefes al. Bu senin için atlatılması güç ve psikolojik bir yolculuk ve bunu beraber aşacağız."

Atlatılması güç ve psikolojik bir yolculuk mu? Ne diyordu bu kadın? Benim bir sorunum yoktu ki. Buraya gelmemin tek sebebi O'nun bunu yapmamı istemiş olmasıydı. O'nun hatrına bu saçmalığa katlanmaya çalışacaktım artık. Söylediği gibi arkama yaslandım.

"Öncelikle seninle biraz sohbet etmek istiyorum. Bunu yaparken de birkaç soru soracağım. Bugün uyanmandan itibaren buraya gelene kadar neler yaptın anlatır mısın?"

Sorunun mantıksızlığı karşısında sırıtmaya başladım. Benim de onun gibi bir insan olduğumun farkında değil miydi bu kadın?

"Neyse sakin ol, O'nun için 1 saat dayanabilirsin" diyip kendimi sakinleştirdim
"Uyandım, kahvaltı yaptım, duş aldım, hazırlandım, kapıyı kilitledim ve arabama atlayıp buraya geldim. Ne yapmamı beklersiniz ki? Ben normal bir insanım."

"Normal olmamanla ilgili bir cümle kurmadım ki, neden agresif bir davranış sergiledin anlayamadım. Her neyse biraz kendinden bahsetmeni isteyebilir miyim senden, özellikle  son 1-2 ay içerisinde kendinde farklı bir ruh hali hissediyor musun? Aşırı yorgunluk, sinirlilik, el - ayak titremesi, ani bayılmalar gibi bir şikayetin varsa lütfen bana ilet."

"Birincisi, agresif bir tutum sergilemedim." Yaslandığım koltuktan doğruldum ve kadının beklemediği bir anda önümdeki masaya yumruk attım ve sinirli bir şekilde "Agresif tutum budur!" Diye bağırdım.

Kadının gözünde gördüğüm korkudan aldığım hazla kendimi sakinleştirip yeniden koltuğa yaslandım. Mutlu bir yüz ifadesiyle "Aslına bakarsanız, son 1-2 aydır kendimi hiç bu kadar iyi hissetmemiştim. Sonuçta sevdiğim kadın her zaman yanımda. Ben kazandım. Nasıl kötü hissedebilirim ki?"

"Tamam sakinleşelim lütfen. Ayrıca kız arkadaşın hakkında biraz konuşabilir miyiz, mesela en son ne zaman kavga ettiniz,hatırlıyor musun?"

Anlaşılan bu kadın beni ve hayatımın aşkını hiç tanımıyordu. Biz birbirimize kıyamazdık ki. Nasıl kavga edelim? Bu düşüncemi aynı şekilde kadına ilettim.

"Anlıyorum. Ne kadar güzel bir ilişkiniz varmış kıskandım doğrusu" diyip sesli bir şekilde güldü psikolog.
"Peki kız arkadaşınla kıskançlık sorunları veya sık sık terk edilme gibi durumlar mevcut mu?"

Sık sık terk edilme mi? Ne cüretle böyle bir şey sorabilirdi? Biz birbirimizi çok severdik, bunların olması için bir sebep yoktu ki. Hatta bizi ayırmaya çalışanlar.. Bunu düşünüp sesli bir şekilde kahkaha attım. Kadın esprisine güldüğümü sandı sanırım, ben de doğruyu söylemeye niyetli değildim.

Soruya kızdığımı belli edercesine dişlerimi birbirine bastırarak konuştum.

"Hanımefendi, bakın. Aramızda hiçbir sorun yok. Sizin hiçbir zaman bulamayacağınız bir ilişkimiz var. Böyle salakça sorular soracaksanız, hemen buradan ayrılıp sekreterinize de parayı vermeyeceğim. Uyarıyorum."

"Lütfen saygı çerçevesinde sohbetimize devam edelim" diyip yapmacık bir gülümseme takındı suratına kadın. "Pekala siz neler hakkında konuşmak istersiniz?"

"Size karşı dürüst olmamı ister misiniz?"

"Tabii ki buyrun."

"Şu anda yapmak istediğim tek şey; kapının dışında beni bekleyen sevgilimi de alıp buradan def olup gitmek. Onun saçlarını okşayıp kokusunu içime çekmeyi ne kadar özledim bilemezsiniz. O yüzden hemen ne teşhisi koyacaksanız koyun da bu zulümden kurtulayım."

"Aa kız arkadaşınız burada mı? Tanışmak isterim kendisiyle, çağırabilir misiniz rica etsem?"

Neden çağırmamı istiyordu ki? Onunla ne konuşabilirdi? Sorduğu soruları göz önünde bulundurarak ve arkadaşımın söylediklerini de göz önüne alarak , benim sorunlu biri olduğumu ve benden ayrılıp başka birisini bulması gerektiğini söyleyebilirdi. Bunu düşündükçe kafamı ellerimim arasına aldım. Sanırım titremeye başlıyordum. Bizi ayırmayı nasıl düşünebilirdi?

"Bizi ayırmayı aklından bile geçirme. Biz birbirimize çok aşığız. O sadece benim. Bana aşık o!!" diye bağırmaya başladım.

"Derin bir nefes alın ve sizden 10'a kadar saymanızı ve sevgilinizin güzel yüzünü aklınıza getirmenizi istiyorum.  Bakın, sizi ayırmak gibi bir durum söz konusu bile değil. Sadece aranızdaki ilişkinin mükemmelliğini görmek istedim. Gerçekten sakıncası yoksa bu mutlu tabloyu görmek istiyorum. Sonuçta sizinle ilgili konuşuyoruz ve anladığım kadarıyla aşkınızı her şeyden üstün tutuyorsunuz. Ben de size yardımcı olabilmek amacıyla tanışmak istedim, hepsi bu. Şimdi tekrar rica ediyorum, buraya çağırın O'nu."

Sürekli filmlerde görülen bu sakinleştirme yönteminin işe yarayabileceğini hiç düşünmezdim. Bunda kadının söylediklerinin mantıklı olmasının da etkisi vardı tabii. Sonuçta bizimki gibi harika bir ilişkiyi nerede görecekti ki başka? Samimi bir gülümseme yollayıp "Haklısınız, aşırı tepki verdim sanırım özür dilerim. Hemen çağırıyorum." dedim.

Ayağa kalktım. Az önceki sinir kriziyle bozduğum saçlarımı düzelttim. O'na her zaman yakışıklı görünmek isterdim. Üstümü başımı da toparlayınca kapıyı açtım. "Aşkım, bir dakika gelebilir misin? Psikolog hanım, bizim mükemmel ilişkimizi merak edip görmek istedi. Ben de onu bundan mahrum bırakmak istemem"

O güzel, yumuşacık saçlarıyla, muhteşem gülümsemesiyle buraya doğru yürümeye başladı. Elimi uzattım, tuttu. Biz elele olmadan yürüyemezdik bile. Yan yanayken bile birbirimizi özlerdik. Elimi tuttuktan sonra, az önce çıktığım kapıdan içeri girdim.

Psikolog kadına gülümseyip, O'nu göstererek "İşte benim dünyalar güzeli sevgilim" dedim

"Ne kadar da yakışıyorsunuz böyle, gözlerime inanamıyorum. Lütfen oturun şöyle. Bugün üstünüzdekileri çok beğendim hanımefendi, çok zarif gözüküyorsunuz."

O geldiğinden beri gözlerimi ondan alamıyordum. Bugün ona en çok yakışan elbiseyi giymişti. O rengarenk olanı. Tabii, onun gibi capcanlı, hayatı her anıyla yaşayan birisine rengarenk, canlı tonlar çok yakışırdı. Psikolog haklıydı. Bugün gerçekten çok zarif gözüküyordu.

"Aslında bu güzel ilişkinizi saatlerce konuşmak dinlemek isterdim ancak maalesef sohbetimizin bitmesine  az vaktimiz kaldı. Bu nedenle size sıkıntılı olduğunuz konuyu açıklamak istiyorum. Sizin ilişkinizdeki gibi tutkulu aşklarda çok rastlanır. İsmi "Mania".

Arkadaşlar buraya küçük bir not bırakmak istiyorum. Hikayeyi iOS'tan eklerken oyuncu eklemeyi beceremedim. Bilenler varsa lütfen yoruma yazsınlar :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ManiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin