Bora Karasu :Ben Bora Karasu 24 yaşında esmer ,uzun boylu , sempatik bir yüzüm vardır. Meslegim oyunculuk ve harika arkadaşlara sahibim .
1 numara Kenan Acar namı değer Nuri Alço Sarışın ama yürek yakanından ,bir kızın kalbine girmesi 5 dakikasını almaz , kenan ortalıktan kaybolduysa kesinlikle zorlu bir av peşindeki avcıya dönüşmüştür , avını yakalamadan eve adımını atmaz . En çok eğlenceyi seven kenanımdır ufacık bir başarıda ekipcek kendimizi taksim, bebek , beşiktaş , en işlek barlarda bulur gece ise orasına girmeyelim hiç , en çok kavga ettiğimde Kenan Acardır her konuda beni kıskanır bir kız tavlıyacaksa beni yanından atmak için atmadıgı taklalar kalmaz üstüne afiyet ben ondan daha yakışıklıyımdırda ,
2 numara Rüzgâr Ezer uzun boylu esmer, kaslı , bir o kadar da zevzektir kenan ile oturup sohbete başladılarmı bilin ki o salon kan gölüne döner çünkü her sohbetlerinde konunun ucu maçlara dokunur Rüzgâr Cimbomlu , Kenan Fenerli tabi bende Beşiktaşlı olunca bütün eşyaları kırıyoruz hastanelik olduğumuz bile oldu Rüzgâr gerçekten soyadının hakkını veriyor Kenan ve beni en son camdan aşağı atmıştı Allahtan Salonun camından attı çalıların üstüne düştük tabi cam parçaları her yerimize girdi O yüzden tövbeliyiz Nuri Alçoyla, Rüzgârla maç konusunda tartışmaya niyetimiz yok , namı değer Buldezer Rüzgâr ismini vermemizin nedeni her sabah tek tek odamıza gelip üstümüze atlayıp üstümüzden buldezer gibi geçtiği için isminin hakkını veriyor gavat.
3 numara Ateş Uçar 25 yaşın da taş gibi çocuk , uzun boylu esmer ,adamın dibidir .
Dert dinler , Uçarın sıkıntılı bir çocuklugu olduğu için en sert ve ciddimiz o dur sigara içerek derdinin azaldığını sanar , küçük yaşta anne ve babasını kaybetmiştir bir de küçük kız kardeşini , bu güne kadar hiç bir kıza kafasını kaldırıp bakmamıştır bizede ne kadar yaptıklarımızdan dolayı kızsada asla bizi yalnız bırakmamıştır . Dışardan ne kadar sert ve umursamaz bir adam gibi görünsede her gece ağladığını bilirim odalarımız dip dibe olduğu için sesi duyulur , Uçarımın Amcası büyütüp bu yaşa getirdi amcasının oğlu olmadığı için Uçarı oğlu olarak görür yanında kalması için ne kadar ısrar etsede bizimle kalmak istediğini defalarca söylemiştir , Amcasının şirketinde onun koltuğunda çalışıyor . Başarılı bir iş adamıdır Uçarlar oteller zincirleri var tabiki bize torpilli hele Nuri Alçoyu oradan çıkaramıyoruz ;-)4 numara Emre Soylu namı değer Gece prensi esmer , uzun boylu , kaslı , her kızı tavlayacak sevimli bir o kadarda sempatik yüzü vardır .Emrem çocuk gibidir gece prensi ünvanını sırf Nuri Alçonun dilinden kurtulmak için yapmıştır , her defasında oturup konuştuysam da kendini kılıbık gibi görmemizden korktuğu için kenan gibi davranmaya çalışıyor, Emrem ne zam çocukca hareket etse burnu kaf dağında olan Kenan onun çocuklugunu öldürüyor.
Parka gitmeyi , kedileri sevmeyi beslemeyi çok sever ,
Mesleği Babasının şirketininde çalışıyor vakit buldukça lunaparka gider tek korkum zamanla içinde ki ölen çocuk Emreyi soğuk , duygusuz bir insana dönüşmesinden korkuyorum .Ve 5 numara Benim Bora Ünlü Bora , tek ailesi bu 4 çocuk , canını ortaya koyabilecek kadar çok Seviyorum , Evet benimde bir kalbim var ve bu kalp sadece bu çocuklarla mutlu oluyor sadece onlarla üzülüyor , onlarla ağlıyorum ,
Tek korkum bir gün beni bırakıp gitmeleri , paylaştıgımız bu ev terk etmeleri .BU BİZİM HİKAYEMİZ
HoşgeldinizArkadaşlar umarım destek olursunuz :-D:-D:-D:-D:-D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HİKAYEMİZ
Teen FictionÜnlü Oyuncu Bora Karasu ve belalı ekibi İstanbulu yerle bir eden erkek tayfası , havalı oldukları kadar küstah ve çapkın 5 li beşiktaşı , taksimi birbirine takıp ortadan kaybolmalarıyla ün yapmış 5linin karmaşık hayatları daha da karışırken Son yapt...