Gozlerimi bana bakan kirmizi guzel gozleriyle actim.Desem yalan olur.Austin hayvan gibi ortuyu ustumden cekmis.Kafamin altindaki yastigi alip yuzume firlatmiss.'Uyaaannnn'Diye aniriyiyordu.
-Psikopatmisin Austin sen insan,insana yapar mii azicik uyusam olur musunnnn??
-Hayir da sen okuz gibi yattigin icin 13:26 daki alarmini duymadin.Alarm essek surusu yaklasir gibi "yo yo uyan kalk lan gerizakali yo yo iptis iptis yo yoooooo' diye ottu.Basimiz sistii kalk hazirci seni.Kahvalti hazir.
-Oha lan kahvaltimi hazirladiniz.
-Hayir kandirdim.Salak misin evet.
-Hee tammamm ama ayagim aciyo tasi beni.
-Allahin belasi yaaa
Olum cok fesatim ben varya.Sirf yurumemek icin Austin'e tassittim kendimi.Acaba agirmiyim?Yok ya degilimdirr.En son 75 kiloydum.Oha lan ayiyim benn.
Austin beni firlatircasina atti sandalyeye.
-Dur yaktim ciran Austinn
-Naptim yaa.Uzerinde bi beygir tasidigim yetmiyormus gibii.
-Sen sus lan..
Austini patakladim ve yerimi aldim Austin hunharca guldu.
-Ne bakiyon ayi mi oynuyo.
-Heee daha once farketmistik zaten evet ayi oynuyoo.
-O ayi sensinn
-Susssss
-Susmassam nolur??
-Sen altina yapana kadar seni gidiklarim.
-Yapta gorelim.Ama Allah askina kahvaltimi bitiriyim. dedim.
-Oha lan okuz bizede birakkk
-Sos lon.Agzim dolu pheeeeeeee.
Yemegi bitirdik.Austin yerinden kalkti.Beni yere yatirdi ve olene kadar gidiklamaya basladi.Oyle bi kahkaha atiyordum ki.Kulaklari sagir ettim.Lan yoksa altima yaparmiydimm.Yok lan...Aha cisim geliyo.Vallahaaa
-Agustinnnggg dugrgrrr.Hala kahkaga atiyordum.
Ve bbeklemedigim birsey oldu.Bacaklarima dogru bir sicaklik akti.Yoksa ben altima mi yaptim.İsim bitti bir yil konusur bunu bu kezban.
-Ohaaaa lan saka yaptim ciddiye aldin.
-Siktir git surdan.Sapik misin,bagimli misin belli degil???
Beni kucagina aldi ve banyoya goturdu.
-Siktir olup birak beniii
beni yere birakti.Suyu acti.Uatundeki kisa kollu bej t-shirti cikartti.Sonrada altimdaki kisa kot short u cikartti sadece ic camasirlarim vardi.
Beni suya atti
-Napiyon be okuz.
-Kucuk bi bebek altina cis yapti onu yikiyorum.
-Ben ...ben...bennnnn....utaniyorum.Ya siktir olup gidersin yada ben seni cikaririm.
-Gutmiyorum sevgilimin bana ihtiyaci varrrr.Simdi icerden kiyafetimi getir ve havluu.
AUSTİN İN GOZUNDEN
bavulunu mu karistirmami istedii.Oleyy lan icindee kim bilir neler vardir demii.Sozunu ikiletmeden oraya gittim.Telefonunu buldun yeyy zafer benimdir.Bi hòdük ariyo adi Zach.Dur lan gosteririm ben buna.
-Alo.
-Allo
-Ben katy ye bakmistim.
-Ne kadar baktiysanda gorememissin sen kimisin bu kizin anasi babasi??
-sen kimisin
-Sevgilisi.
-Simdi ben adresini ogrenmeden kapa telefonuu.
-...............
kizin yun kazagi ve taytini goturdum.Olm ne kadar yakiscak buna.
-Geldinmi öküzz
-Evet askim
-ne askimi simdi havluyu ver ama kapa gozunu.
-Firsattan istifade niye kapiyim gozumu.
-Kapa ceneni.Ve gozunude.
havluya sardim kendimi ve odama gitti.İzabel odada yoktu.Hayret!?.
Bi an arkamdan biri yaklasti agzimi eliyle kapadi beni yataga dogru ittirdi.Irzima falan gecmesin bu.Tovbe tovbe.
-Biraz eglenicez dedi.
havluyu ustumden cikartti.Yere firlatti.Pantolonunu cikartti.Ustundeki gomlegi de.Ustume cikti.Dudagima yapisti.Bi anda kapi acildi.
-Kat---.Sictim ebene.
Austin onu isirdi sonra camdan firlatti bana havluyu verdi.
-Napti o sana!
agzimdaki banti cikartti.
-Bilmiyorum.Aglamaya basladim.
Hemen bana sarildi.Aksam oldu.Herkes yatti Oliver ne halt yiyodu acaba??Neyse ya.
Arkadaslarr bolum sonu.Kisa mi oldu.ki??Bu arada guzel bir kapak ayarlayabilirmisiniz banaa ??Sizi seviyorumm.Opuldunuzz.<3<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaletli evde 5 gün
Action-Dogruluk mu Cesaret mi? -Cesaret -Hayaletli evde tam 5 gun kalicaksiniz bende gelicem sizi denetlemek icin sonra gidicem. -Tamam kabul dediler."Yarin gidiyoruz.Benim evin onune gelin" dedim