Cenazedir falan derken.Liza hapisteydi.Olaydan 1ay kadar falan gecmisti.Bugun cumartesiydi.Bizimkiler bana geleceklerdi.Austin sms atmisti.Kesinlikle sise cevirmece oynayalim sise benden. ;)
ökuz gibi anirdim.Evett bu da benim lafim hem okuz gibi cirkinlesiyorum.Hemde essek gibi aniriyorum.Gerci okuz ve essege bi hakaret ama olsun.Bizimkileri beklerken televizyonu actim bir haber vardi.Smiles ailesinin bir evi daha dogrusu bi malikaneleri vardi.Smiles ler esrarengiz bir bicimde ölmus.Kamera ve ses kayitlarina gore Cocuklari ikisini de bicaklamis sonra kendini asmisti.Bi anda cesetler yok olmus bla bla blaa.Malikaneye hayaletli diyorlar ve haberciler iceri giriyorlar.Ve bidaha cikamiyorlar.Televizyonu hemen kapattim.Odum pohuma karismisti.Bi anda kapı çaldı kesinlikle yarım metre zıplamıştım.Gelenler bizimkilerdi.Austin dedigi gibi siseyi getirmisti.
Hepimiz yere oturduk.
Austin in gözünden
Oliveri tembihledim sen ve bana gelirse Katy ile opusmemi soyle.biliyorsun o kızdan hoslanıyorum.
İzabel in gözunden
-İlk ben ceviririmmmm diye atlamistim.Oliver Austine soracaktii.Heyecannliydimm.
Katy nin gozunden
Oliver
-Dogruluk mu Cesaret mi kanka?
-Cesaret
-Hmmmmmm.Buldum ama hicbiriniz kizmicaksiniz
-Tamam hepbir agizdan koro halinde ve bayginca soyledik.
-Austin gozumuzun onunde Katheryn ile 2 dakika boyunca opusuceksiniz.
-İtiraz ediyorum.Oliver sena gosteririm ben dedim.
Yinr beni duvara yasladi dudagi dudagima deydi ve opusuyorduk.Degisikti
Oliver
-Tammaaammm bitti ...dedi.
Ama bu da neydi Austin beni birakmiyodu.Var gucumle beygir gibi Austini ittirdim.Koltuga dustu.
-Nasil bir guc var sende?
-Yakinda anlarsin diyip goz kirptim.
Oliver
-Austin bu da neydi?
İzabel and Ben
-Evet bunu bizde merak ettik.?
Austin
-Seni seviyorum Katheryn.Tamam mi?Hemde cok seviyorum.Benimle cikarmisin?
neye ugradigimi sasirmistim izabel kopek bakisi atti ama yavru bakisi degildi bu.Oliver da 32 dis guluyodu.O disler birazdan 30 olacak.
-Evet seninle cikarim Austin.
Sessizlik oooooooo lamalar aaayyyyyyy yapmalar falan filan
-Ben ceviririm dedim
Ben ve tam orta ortada kimse yoktu o yuzden hepsi soyleyecekti.
-Dogruluk mu Cesaret mi?
-Cesaret
-Hayaletli evde tam 5 gun kalicaksiniz bende gelicem sizi denetlemek icin sonra gidicem.
-Tamam kabul dediler.Yarin gidiyoruz.
-Benim evin onune gelin dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaletli evde 5 gün
Action-Dogruluk mu Cesaret mi? -Cesaret -Hayaletli evde tam 5 gun kalicaksiniz bende gelicem sizi denetlemek icin sonra gidicem. -Tamam kabul dediler."Yarin gidiyoruz.Benim evin onune gelin" dedim