Soru isaretleri

241 12 4
                                    

Selam.Gercekten okiiinizmi ya bnmkimnideee.Vote falan yok.Uzuluyom :'(!!!!.Biraz tempoo please!Ayyyyy canlarim benim yeni bolum geliyor.Selin KKK ye hitap ediyorum....
---------------------

Austin elimi tutup beni disariya kadar surukledi.Beni  duvara yasladi.

-Bu olanlar....diyebilmistim.

-Evet ilk sen ogreniyorsun.

-Bunlari soyleyecek misin.Ayni anda pic smile yapiyodum(Pic smile yapmak bizim isimiz Katy yapimcilik)

-Kime?

-Bizimkilere sapsal

-Hayir.Simdilik soylemicem.Sende soylemiceksin.

-Dostum yanlis kisiye sır sakla diyosun.

ikimizde kikirdadik.Hay ben boyle isin.Cocuj gulerken bile ciddi.Allah'im sen bana sabir ver.Cok please yani.Ökuz gibi gulucem simdi yaa.Sırasımı?! Tam o an Elizasapsal geldi .
-Naber Austin.

-Konusuyoruz gormuyomusun Elizasap....Yani Elizabeth

-Benden ve Belladan onemlimi.

kendimi tutamadim"Kim la su Bella?"

"Benim kankim" Austin bana yaklasarak"Allah Bella mizida verdi bakalim nolcak."dedi

Bende "Allah Bela mizi verdi bence"dedim

ikimizde pic smile yaptik.Sonra bu keriz Elizamal in onumden Tobby gecti.Elizamal Austin i kiskandirmak icin Tobby i optu.Ayyyyy igrenc.En onemlisi neydi biliyomusunuz?Austinde elini belime sardi ve 15 saniyelik optu beni.Elizasapsal kiskandi ve gitti.Austin pic smile yaparken onden yuruyordu.Arkadan bile onun pic smile yaptigini anlayabiliyordum.Simdi ne olacakti.Benim ona karsi duygularim var gibiydi.Belki onunda var.Ama belkide kiskandirmak icin yapiyodur?????

Hayaletli evde 5 günHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin