1. Bölüm

59 2 0
                                    

Selam ben Masal Vural. Tanıyorsunuzdur zaten. Ünlü Vural Holdinginin tek varisi.

Hayatım çok güzeldi. Yediğim önümde yemediğim arkamda. Ha sakın beni şu baba parası yiyen, öyle şımarık kızlardan sanmayın. Tamam belki biraz baba parası yiyor olabilirim ama daha öğrenciyim, yani normal bence.

Etrafımda hep insanlar vardı. Kimisi sahte, kimisi gerçek. Kimisi soyadım için kimisi popülerliğim için benimle birlikteydi. Ama asıl gerçek olanlar ise Ceylin, Burak ve Cenk. Onlar benim olmayan kardeşlerim gibi sanki.

Hani demiştim ya çevremdekilerin kimisi sahte diye. İşte bunu çok kötü bir şekilde deneyimledim. Bir çocuk vardı. İlk başta bana o kadar iyi davranmıştı ki, kendimi onun yanında mutlu hissetmiştim. Ta ki bir gece bana zorla sokak arasında sahip olmak isteyene kadar. O an onun o gözlerindeki kıvılcımları gördüğümde onu çok yanlış tanıdığımı anladım.

Beni onun elinden Cenk kurtardı. Sonra bir daha yüzüne bakmadım. Okulda ilk başta benimle konuşmak istemişti ama tabi ki de kabul etmedim. Bu olaydan sonra bir süre yanıma yaklaşmamıştı. Bende ondan kurtulduğum için sevinmiştim ama erken konuşmuşum.

Okul çıkışı bir gün beni kaçırdı. Tam tamına 1 ay..

O günlerimi size daha anlatmayacağım. Daha zamanı var..

Tek diyebileceğim hapiste şuan..

Peki şuan ne mi yapıyorum?

Okulum değişti.

Ceylin ile beraber okulumuza! Ah pardon yeni okulumuza, Batıhan Kolejine gidiyoruz. Evet, şuan mutlu olmam gerekirdi ama eski okulumdaki arkadaşlarımı, Cenk ve Burak'ı bırakıp bu okula gelmek istemiyordum.

"Beni sevmediğini düşünücem Masal ama ya.. Ne bu surat! Bak ben senin yanındayım. Tek değilsin ya." dedi Ceylin omuzuma vurarak.

"Biraz sonra yanımda da olamayacaksın yavrucum. Ne diye koluma vuruyorsun ya araba kullanıyorum."

"Ay haspam sen böyle düşüncelere dalarak araba sürersen o zaman kaza yapıcan asıl. Neyse onu bunu boşver de Cenk ve Burak olmadan çok güzel eğlenicez. Allahım galiba mutluluktan göbek atıcam" diyip radyonun sesini yükselterek oymaya başladı. Deli bu kız ya jkhsdsk

Aslında haksız sayılmazdı. Cenk ve Burak'ın bize karşı olan korumacı tavırlarından sonra biraz rahatlamak onun da hakkı. Bu olaylardan sonra daha da korumacı oldular. Yok gece gece oralarda ne işiniz var. Bize haber vermeden hiçbir yere gitmiceksiniz. Her yere beraber gidiceğiz. Her daim beraber olacağız derlerdi ama şuan yoklar.

Masal dikkat et! Araba!! diye bağırdı Ceylin.

Bir daha araba kullanırken düşünmek falan yok yemin ederim. Resmen öndeki lamborghini ye geçiriyordum.

Arabanın içindeki çocuk, sinirli bir şekilde arabadan inerken bende özür dilemek için inmek zorunda kaldım.

"Dikkat etsene be lamborghini bu! Araba kullanamıyorsan sürme kızım ben mi söylicem bunu sana?" diye bağırdı. Zengin züppe işte önemli olan araba tabi.. Neyse..

"İyi bir güne başlamadım. Kafam dağınık özür dilerim bilerek olmadı." dedim.

"Bilerek yapta bak sen yaşayabiliyor musun?" dedi ukala bir şekilde.

"Sen beni tehdit mi ediyorsun! Düzgün konuş. Özür diledik işte. O güzelim arabana da birşey olmadı hadi şimdi yaylan. Okula geç kaldık zaten." dememle gelip beni arabanın kapısıyla kendi arasına sıkıştırması bir oldu. Hadsiz resmen ya.

"Bak kızım bu havalar laflar bana sökmez asıl sen düzgün konuş. Karşında kim var bilmiyorsun. Bana bulaşmak istemezsin." demesiyle Ceylin'in bizi ayırdı ve çocuğu itti.

Çocuk arabasına giderken arkasını dönüp "Bir daha karşıma çıkma bu sefer bu kadar insaflı davranmam haberin olsun."dedi. Ay haspam kimsin olum sen! O kadar kaçırıldım ondan korkmadım senden mi korkucam manyağa bak.

"Yav he he" derken gözdevirip; "Sen hep böyle havlar mısın? Senden korkan senin gibi it olsun." dedim ve arabama bindim.

Serserim BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin