•Mira Bulut•17 yaşındadır. Duygusal özelliği ağır basar. Çok düşünceli biridir. Hayal kurmaya bayılır. Sinirlenmediği müddetçe kimseye zarar vermez annesi babası ve iki küçük kardeşi küçükken yaşadıkları bir depremde ölmüşler. ALTINDAĞ kız lisesinde okur.
•Buğra Taşel•
18 yaşındadır. Çok zengindir. 5 dil biliyor. Gitar ve piyano çok güzel çalar. Süper bir sesi vardır. Annesini çok sever değer verir. Kendi evi vardır tek başına kalır ha birde kaptan adında bir köpeği vardır. BİRTAN erkek lisesinde okur.
•Maya Aras•
17 yaşında ailenin tek kız. ALTINDAĞ kız lisesinde belalıdır. Annesi ve babası yurt dışındalar. Maya ise lisenin yurdunda kalır. Çok asabi hırslı ve öfkelidir.
•Kutay Özer•
18 yaşında BİRTAN erkek lisesinde psikopattır. Başına buyruk. Kimseyi takmaz sigara içer çok sinirli ve duygusal olduğunda. Ailesiyle yaşamaz. Arkadaşlarıyla evleri vardır.
•Alya Kunter•
17 yaşında. ALTINDAĞ kız lisesindendir. Babası annesini aldatmış annesi canına kıymıştır. Çok öfkelidir. Insanları umursamaz erkeklerden nefret eder tiksinir. Lisenin yurdunda kalır.
•Kaan Uraz•
18 yaşındadır. BİRTAN erkek lisesindendir. Aşırı delidir. Sinir anında kimseyi en yakın arkadaşlarını bile tanımaz. Öfke kontrol sıkıntısı vardır. Anne ve babası 6 yaşındayken ölmüştür.
•Ada Küçük•
17 yaşındadır. Annesi; babasının ölümünden sonra başkasıyla evlenir üvey babasının 3 çocuğu olduğu için lisenin yurdunda kalır. Entrikacı bir zekası vardır. Plan yapmaya ve uygulamaya bayılır. ALTINDAĞ kız lisesinde okur.
•Berkay Ateş•
18 yaşındadır. Çok konuşkan ve yemeğe düşkündür. Kavga etmekten süper ötesi hoşlanır. Annesi ve babası yıllar önce tatile gittiler birdaha geri dönmediler kayıplar. Ölüsünde dirisinede rastlanmadı. BİRTAN erkek lisesinde okur.
•Beren Soylu•
17 yaşındadır. Dansa ve müziğe ilgisi çok fazladır. Süper sesi vardır. Annesi babası Beren'i evlâtlıktan reddet etmişler. Şarkı söylediği için. Çok güzel ve kibar biridir. ALTINDAĞ kız lisesinde okur. Lisenin yurdunda kalır.
•Ilgaz Etiler•
18 yaşındadır. Çapkındır kızlara düşkündür. Her kızı elde etmek ister ederde. BİRTAN erkek lisesinde okur. Sürekli kavga çıkartır okulda.
Karekterler şuanlık bu kadar arkadaşlar güncellemeleri kontrol edin çünkü eklemeler yapacağım karekterlere.
Sizi seviyorum bol bol öpüldünüz.
OY VE YORUM ISTIYORUM!!!