2.BÖLÜM

523 12 15
                                    

Teren " Hazir misin?Çıkmamız lazım" dedi bende hemen uzerime bir yağmurluk giydim ve dışarı çıktım.Hafif yağmur yağmaya başlamıştı
Yağmurun altında hızlı hızlı yürürken ayakkabılarımız etrafa su sicratiyordu.Sonunda iki katlı büyük bir evin önünde durduk.Teren kapıyı çalarken, evde Tereni belerkenki aynı hissi yaşadım
KORKU.
Kapıyı kirklı yaşlarında uzun boylu,zayıf ve gür saçlı bir adam açtı .Bu bay Aldoydu onu son gördüğümden bu yana pek değişmemişti .Her zamanki gibi o güler yüzüyle bizi içeri davet etti.Içeri girdiğim evin o güzel kokusu birazda olsa beni rahatlatmıştı.Bay Aldo karşıdaki koltuğu işaret ederek"Lütfen oturun."dedi.oturduk.
Sanki konuya nereden başlıyacağını bilemiyor gibiydi,en sonunda konuşmaya başladı"Çocuklar bildiğiniz gibi sizin burada bir genc elit olup olmadığınızı bakıcam."Bu söz beni gecmisime götürdü .

Biz çocukluğumuzdan beri Terenle çok iyi arkadastik ,o zamanlar, daha ben dört Teren beş yaşındaydı bir gün ikimizin de anneleri kanlı humma ya yakalandı o zamanlar kenttra ' da salgın vardı ve bu hastalığa yakalananların çocukları %70 ihtimalle özel güçlere sahip oluyorlar.Ve bunlara genç elitler diyor laf bu hastalığa yakalanlarin kurtulma ihtimalleri yoktu . insanlar genç elitleri hiç sevmezdi.
Annesi bu hastalığa yakalandığı halde özel güçleri olmayan yani genç elit olmayanlar insanlar tarafından köle gibi calistirilırdı .  Onlarada malfetto denirIşte sonun da ben ve Teren hayatları boyunca özel güçleriyle insanlarla savaşan bir genç elit mi yoksa hayatını köle gibi çalışarak geciren bir malfettomu olacaktık ışte buraya bunu öğrenmeye geldik.

Düşüncelerimden sıyrılıp bay Aldonun evine geri döndüm. Bay Aldo Terene"istersen seneden başlayalım Teren sanırım Adelina biraz gergin" dedi.



Bay Aldo , Terenle birlikte odadan çıktı.

15 dakika sonra ...

Sonunda bay Aldoyla Teren odaya girdi Terinin yüzüne bakılırsa bir genç elitti "genç elit misin ?Özel gücün ne?"diye ard arda sordum.Teren gülümsedi "evet bir genç elit misin ve özel gücüm kendimi iyilestirebilme."dedi.Tere'nin adına gerçekten sevinmiştim ama bir yandan korkuyordum.Bay Aldo "Hadi Adelina sıra sende." Dedi.Onun dediğini yaptım ve birlikte odadan çıktık .Sol tarafta bir koridor vardı oraya döndük ve sondaki odaya girdik oda cok güzel gül korkuyordum. Bay Aldo beni bir koltuğa oturttu ve gözlerimi kapamamı söyledi gözlerimi kapattım ve gerisini hiç hatırlamıyorum....


















Genç ELITLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin