Gözlerimi açtığımda yanımda ilk Teren'i gördüm , ve ilk soyledigim şey"Bir genç elitmiyim?" Oldu Teren cevap vermedi ve bay Aldo'ya haber verdi"Bay Aldo ,Adelina uyandı." Bay Aldo hemen yanımıza geldi .Sorumu tekrarladım ,Bay Aldo Teren'e,ona gerçeği nasıl söyliyicez bakışı attı, yüzü soldu ,o sırada başım dönmeye başladı, gerçeği anlamıştım ben bir genç elit değildim bu söz kafamda dönmeye başladı genç elit değilim, genç elit değilim genç elit değilim....beni bu sözlerden bay Aldo kurtardı üzgün bir suratla"Adelına malesef senin bir özel gücün yok."dedi basim bu sefer daha fena döndü midem bulandı ve bayıldım....
30 dakika sonra...
Gozlerimi açtım Teren bana bir barak su getirdi, suyuda içtikten sonra biraz daha kendime geldim.
Teren"Daha iyi misin?"dedi,soruya kafamı sallayarak cevap verdim.Bay Aldo yanımıza geldi."Lütfen üzülme Adelina."dedi.Onlara" lütfen eve gidebilir miyim?biraz dinlenmeye ihtiyacım var. "dedim.Bay Aldo gülümsedi,ogulumseyince kendimi güvende hissediyordum."Tabi ki gidebilirsin Adelina ,Teren seni evine bırakır." dedi. Ayağa kalktım kalkınca ayağımın uyuşmuş olduğunu fark ettim, biraz zorlanarak kalktım durumu fark eden Teren yağmurluğumu giyinmeye yardım etti .Yağmurluğumu giydikten sonra odadan çıktık ve kapıya doğru yöneldik yürürken,acaba nerede bir hizmetçi gibi çalışıcam diye ďüşünuyordum .
Düşüncelerinden sıytıldıktan sonra eve ulaştığimi fark ettim ,benim düşüncelere aldığımı fark eden Teren sessizce beni izliyordu .yağmurluğumu cebine elimi soktum ve anahtarı aldım,kapıyı açtım Teren veda edip içeri girdim kendimi cok tuhaf hissediyordum, ışte tan o sırada kapı çalındı.
Kapıyı açtığımda karşımda siyah dalgalı saçlı,siyah gözlü ,beyaz tenli,uzun boylu,on beş yaşlarında bir genç kız duruyordu bu kızı nerde görsem tanırdım ...
Bu kız kardeşim violetta' ydı......
Violettayı gördüğümde aklıma il geçmişimiz geldi........
Annemiz öldükten beş yıl sonra babamız bir trafik kazası sonucu öldü o zaman ben beş ,violetta yedi yaşındaydı .hiç akrabamız olmadığı için kapı cam yerimiz your.Ama babamın arkadaşı bay Aldo bize sahip çıtı ve bize 6 yıl baktı sonra bize bir ev tuttu o evde iş de şu ana kadar yani iki senedir kalıyorum ama kardeşim......
O benimle hiç kalmadı çünkü onu bir aile evlatlık almıştı su ana kadar ,2 senedir onlarla kalıyordu ama şimdi tek başına neden buraya gelmişti?......
Onu ilk önce içeri davet ettim üzerinde yıpranmış bir ceket ,altında da yıpranmış bir kot pantolon vardı, ayağına gıydiği çizmeler su geçiriyordu ve saçları darmadağandı.
Ona"Sana ne öldü böyle? Bu halin ne?" diye sordum.Gözleri doldu ve ben ne olduğunu anlamadan bana sarıldı ve ağlamaya başkadı.Iki senede kardeşim ne kadarda büyümüş ve değişmişti.Ama ,şu an neden burada bu halde ve neden ağlıyordu?Soruma bile cevap vermemiş .En sonunda bana baktı ve"Benim bir malfetto olduğumu bilmiyormuşlar öğrenince de beni giysisi,aç susuz kapıya attılar ."dedi.Onu bu halde görünce ÇOK üzüldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç ELITLER
Fanfictionİhanete ugratılmıs..... yalanlarla dolu bir hayatta........ Azada olsa dostunuz.... guvenebileceğiniz insanlar olsa...... ÇOK iyi olur değil mi? Acaba Adelina'nin dostları var midir? .... dost diye bildikleri acaba ona büyük bir yal...