Draga jurnalule,
Dumnezeu ne-a dat viata ca sa ne bucuram de ea,nu ca sa ne batem joc de ea si sa suferim.Viata pe pamant este cel mai scump dar primit de la Dumnezeu.Dar trebuie sa fim atenti cum o traim.
Viata e un dar
Dar e un dar care sa-l pretuiesti
Viata e ca o floare frumoasa
Daca fiecare petala s-ar ofili
Ce-ar mai ramane?
Daca noi nu am fi atenti,am putea pierde tot ce este mai frumos doar intr-o secunda.De viata ar trebui sa ne bucuram din plin,nu sa o irosim.Traieste-ti viata la maxim si nu o irosi.Cel mai bine accepta viata asa cum iti este data,cu bune si cu rele.Noi nu stim ca toate amintirile care dor mai tare vor ramane pentru totdeauna si nu vor muri niciodata.Dar cel mai important sunt amintirile frumoase care le-am avut de-alungul anilor pana in prezent,iar pe cele rele sa le lasam in urma. Viata ne-a fost oferita de Dumnezeu care pana la urma intr-o zi ne-o va lua si atunci v-om regreta ca ne-am dorit sa murim.Pana atunci cand vom muri trebuie sa fim pozitivi,sa zambim si sa trecem peste toate obstacolele posibile si imposibile.Prietenia este o parte importanta,chiar fundamentala a vietii.Pentru mine,ingredientele unei prietenii adevarate sunt:
-increderea;
-dragostea;
-respectul.
Cel mai frumos cadou din partea prietenilor nu este ceva material,ci pur si simplu increderea si sprijinul lor.Atitudini pe care eu le intorc pe masura,fiind oricand gata sa le sar prietenilor in ajutor!Eu din perspectiva mea,adica dupa parerea mea eu fara prieteni as fi un nimeni!Mereu prietenii te ajuta sa treci bine peste toate problemele!Prietenia este foarte importanta pentru mine.Pentru mine,prietenia inseamna intelegere si sa spui mereu "Prezent"!Inseamna cunoastere si ajutor reciproc, sa asculti si sa dai un sfat bun.Prietenia se cladeste in timp si nici macar distanta n-o poate darama.Sunt de parere ca prietenul cel mai bun este acela cu care te afli mereu pe aceeasi lungime de unda,chiar si atunci cand nu v-ati vazut de luni bune - ca si cum acest rastimp l-ati fi petrecut tot impreuna.In general,nu ma cert cu prietenii - m-as simti ingrozitor.Daca totusi se intampla,ma grabesc sa indrept lucrurile! Sunt genul de persoana care prefera intotdeauna sa clarifice lucrurile atunci cand ajunge sa converseze cu cineva.Sunt impaciuitoare si nu-mi place sa port pica.Prefer dialogul.Prietenia este o constanta in viata - spre deosebire de iubire,care vine si pleaca - anumite persoane ajung sa fie alaturi de tine toata viata.Astfel,de fiecare data cand revin acasa,imi dau seama ca adevaratii mei prieteni imi vor fi mereu aproape!Cred ca notiunea de prietenie poate fi concentrata in trei cuvinte:dragoste,loialitate si incredere!Prietenia joaca un rol foarte important in viata mea si cred ca la fel stau lucrurile pentru toata lumea.Dragostea si prietenia inseamna enorm de mult pentru mine.Nu stiu sa spun care-i mai important,dar apreciez foarte mult ambele sentimente.Ba chiar le consider fundamentale.Eu sunt o fata foarte directa,iar daca din acest motiv ajung la cearta cu o prietena,incerc sa clarific imediat situatia,eliminand neintelegerile cat mai repede cu putinta.Cred ca este cea mai buna cale de a mentine o prietenie sincerca. Prietenia este un sentiment plin de semnificatii pentru mine.Cred ca secretul unei prietenii adevarate este sa spui mereu adevarul.Intotdeauna e important sa-i spui celuilalt ce gandesti si sa nu actionezi "pe la spate".Daca ma cert cu o prietena,incerc sa indrept lucrurile cat mai repede.Altminteri,sufar foarte mult daca ma cert cu persoanele la care tin.Un prieten bun este acela care inspira certitudine si incredere,o persoana pe care o iubesti ca pe un frate - cu singura deosebire ca aveti parinti diferiti.Sunt genul de persoana care,atunci cand converseaza cu o prietena, isi recunoaste imediat greseala.Uneori sunt indaradnica si cam capricioasa,totusi stiu cum sa abordez situatii dificile si sa-mi cer scuze atunci cand este necesar.Intr-o relatie de prietenie,cel mai mult conteaza sa nu fii suparata prea multa vreme pe celalalt,in caz ca v-ati certat.Eu,una,nu pot s-o fac si nici nu-mi place.