Raj: Můžeme, prosím, mluvit o něčem jiném, než o mém depresivním milostném životě?
Sheldon: Co třeba o Pennyině depresivní herecké kariéře?
Leonard: Hej. Jasně, není to zrovna snadné, ale Penny si jde za svým snem. A to podle mé příručky depresivní není.
Penny: Děkuju.
Howard: A ta příručka se jmenuje "Jak se prolhat k sexu"?
Raj: Je to opravdová kniha? Tu bych si rád přečetl.
Amy: Mohla bych si ji pak taky půjčit?S07E17 - Turbulence přátelství
----------------------------------------------------Penny: Tak abyste věděli, zrovna minulý týden jsem jednu roli odmítla.
Leonard: Proč bys to dělala?
Penny: Protože to byla blbost. Je to pokračování toho hrozného filmu o gorile, ve kterém jsem hrála.
Bernadette: Sériový vrahoop? Vždyť tě tam zabili, ne?
Sheldon: To je pravda. Po 42 minutách.
Raj: Když se sprchovala nahoře bez, 16 minut poté, co krátce odhalila svou půlku během polštářové bitvy se svými kámoškami ze sesterstva. (Všichni na něj zírají)
Sheldon: Já mám eidetickou paměť, nevím, co je to s ním.S07E17 - Turbulence přátelství
-------------------------------------------------Leonard: Můžeme se bavit o něčem jiném, co vzdáleně souvisí s životem na téhle planetě?
Howard: Dobře, co tohle téma: Proč se Leonard chová jako obří blb? Teda pokud jsou obří blbové možní.
Sheldon: Ovšemže jsou. Koukni se na něj.S03E19 - Wheatonova repríza
---------------------------------------------------Sheldon: No, řečeno slovy mé babči, zdá se, že jsme porazili prase, ale nikdo nechce slaninu.
S03E20 - Špagetový katalyzátor
------------------------------------------------------Mrkněte na popisek XD 👇👇👇