Sinir

7 0 0
                                    

İşte yine hayattaki en sinir olduğum şeylerden birini yaşıyordum. Her gece yazışırız normalde. İyi kötü. Fakat bazı geceler girmiyor ve bu beni deli ediyor bünyem o kadar alışmış ki buna sinirimi nasıl atacağımı da bilemiyorum ağlayasım geliyor ama ağlayınca geçmiyor. Elimden o an hiç bir şey gelmiyor ve ben o kadar çok istiyorum ki onun girmesini yazışmak için. Bir şarkı açtım. Onun dinlediği şarkılardan. Kulaklığımı taktım ve sesi son ses yaptım. İçim acıya acıya dans ediyordum oturduğum yerden. Dans etmeyi çok severim mutluyken de mutsuzken de. Evet onu sevdiğimi biliyordu ama sevgilisi değildim ne hakla onu sorgulayabilirdim? 1.5 yıl olmuştu onu seveli. Her sabah her gün bıkmadan sevdim onu. Gizem seni seviyor bence yani sevmese de hoşlanıyor diyordu bana fakat ben buna zerre kadar bile inanmıyordum inanamıyordum. O sevmek beni. Çok tuhaf ve imkansız geliyordu. Her konuda haklı çıkar Gizem. Bu konuda da haklı olmasını umuyorum. Geçmiyordu böyle gecelerde zaman. Uyumak da istemiyordum bazen düşünmüyor değilim psikopat mıyım diye neden yatmıyorum girmeyecek zaten diye. Ama olmuyor ya girerse de bir şey yazarsa diye yatamıyorum. Youtube u açıp video izlemeye karar verdim. Hem dikkatimi dağıtmış olurdum hem de zaman geçerdi. O an gelen mesaj sesiyle irkildim. Berkay yazıyordu. O anki mutluluğumu anlatamam size. Ama kim demiş sevgili değilken hesap sorulmaz diye ben yüzsüzdüm biraz. Onunla yazışmak gibisi yok.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BERES MUTLU SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin