"Για το τεράστιο εγω μου"

161 18 12
                                    

 Στην ζωή μας γνωρίζουμε ανθρώπους που από την πρώτη στιγμή νιώθουμε ένα αίσθημα πόθου, αλλά μερικές φορές ακριβώς το αντίθετο. O πόθος εάν τύχει και περάσει πρώτος το μίσος, κάθεται και σε βασανίζει γλυκά μέχρι να γίνει επιθετικός και να χάσεις την μπάλα μαζί του.

Δύσκολο να περιγράψει κάποιος τι γίνεται εκείνη την στιγμή,που ο πόθος σε κυριεύει μόνο στο αντίκρυσμα ενός ατόμου. Μόνο σε ένα βλέμμα , όλα τα συναισθήματα τρέχουν μέσα στο κεφάλι σου και στο σώμα σου πέρα δώθε χωρίς να μπορείς να τα μαζέψεις.

  Αυτά σίγουρα δεν μπορούν να μαζευτούν γιατί είναι τόσο γλυκά. Αυτό το σφίξιμο ώρες ώρες βέβαια σε φέρνει σε σημείο να θες να αποκαλύπτεις σε όλους για το τι νιώθεις πραγματικά για αυτό το άτομο κι ας ξέρεις ότι δεν είναι σωστό. Αν και οι υπόλοιποι το έχουν ξεχωρίσει αυτό , κι ας είναι λάθος ο διαχωρισμός αυτός...Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, το ίδιο συναίσθημα.

  Όταν ερωτεύεται ένα ζευγάρι μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας, έτσι μπορεί και μια γυναίκα να ερωτευτεί γυναίκα ή τουλάχιστον να νιώθεις μια ανεξήγητη έλξη ή είναι κάτι που δεν μπορείς να εξηγήσεις με τα λόγια αλλά με πράξεις. Δεν ξέρεις αν είναι έρωτας ή κάτι άλλο. Μπερδεύεσαι μέσα στις άπειρες σκέψεις που σε πολεμούν είτε γλυκά είτε εχθρικά, ο διχασμός του σωστού και του λάθους,του καλού και του κακού,του έρωτα και της απάτης, όλα αυτά σε κυνηγούν από την πρώτη ματιά.

   Κάπου στην εφηβεία η κοινωνικοποίηση ενός ατόμου είναι στα υψηλότερα επίπεδα. Είτε στο σχολείο ή μέσω παρέας,σε μία απογευματινή βόλτα ακόμα και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορείς να συναναστρέφεσαι με διάφορα άτομα που κοινωνικού συνόλου. Είτε με καλές προθέσεις είτε και με κακιές , κάπου φτάνεις να κεντρίζεσαι από άτομα που με τα λόγια τους, τους θέλεις κοντά σου, δίπλα σου και με κάθε τρόπο προσπαθείς να τους κεντρίσεις και εσύ. Χωρίς να τους ξέρεις προσωπικά, χωρίς να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από μία οθόνη του υπολογιστή. Εμπιστεύεσαι στα τυφλά άτομα που μπορούν να παίξουν στην ζωή σου κορώνα γράμματα σε δευτερόλεπτα χωρίς εσύ να μην μπορείς να κάνεις τίποτα εκείνη την στιγμή. Εύχεσαι μόνο να μην είχες κάνει αυτές τις λάθος επιλογές και να εύχεσαι σε μία στιγμή μόνο να γυρίσει ο χρόνος πίσω να τα ξανά έφτιαχνες όλα από την αρχή.

  Έρχεται όμως η στιγμή που σε τραβάει ένα άτομο. Νιώθεις μια παράξενη έλξη μόνο από τα γραφόμενα της και από τα δύο της πράσινα μάτια. Θα μου πεις βέβαια ότι είναι δυνατόν να νιώθεις έλξη για ένα άτομο που βρίσκεται 600 χιλιόμετρα μακριά σου και η μόνη επικοινωνία είναι ένα πληκτρολόγιο και ένα τηλέφωνο στα κρυφά; Να έχεις ψάξει εσύ η ίδια πράγματα για αυτήν και εκείνη να μην ξέρει τίποτα για εσένα, να προσπαθεί να μαντεύει για το τι άνθρωπος είσαι πραγματικά,τι κρύβεις και τι σκέφτεσαι κάθε στιγμή. Να κρύβεσαι και να την βλέπεις από μακριά εκεί στην εξοχή που έβαλες λιτούς και δεμένους να πας στο μέρος εκείνο, που το έκρυψες από όλους ότι υπήρχε ένας σκοπός για αυτό το ταξίδι αλλά και πάλι ο εγωισμός και ο φόβος σου σε τράβηξαν πίσω και δεν μίλησες, ούτε εμφανίστηκες μπροστά της.
  Ναι λοιπόν,μπορεί να σε κεντρίσει ένα άτομο από απόσταση. Αρκεί να σε πείσει με τα λόγια του. Μετά έρχονται όλα τα υπόλοιπα, για τον χαρακτήρα,τις σκέψεις,την εμφάνιση. Ξέρεις όμως βαθιά μέσα σου ότι μπορεί να είναι ψέματα , μια κοροϊδία,ένα χάσιμο χρόνου. Όμως σ' αρέσει να ζεις σε αυτό το ψέμα,αυτή η ιστορία που πλάθεται σιγά σιγά σε ένα πληκτρολόγιο και σε δύο μυαλά. Σου αρέσει αυτό το σφίξιμο στο στομάχι για την έλξη που γίνεται πλατωνικά στο μυαλό σου. Και αυτό το μυαλό σου έχει φύγει και πετάει από τον οργασμό της σκέψης για την έλξη αυτή που θέλεις όμως να βγει αληθινή κι ας κρατήσει μια νύχτα μόνο. Είναι μια εμπειρία κι ας σε φέρει πολλά βήματα πίσω ή και ακόμα να σε πετάξει στον γκρεμό,θέλεις όμως να γίνει πραγματικότητα . Το ζητάς και το νιώθεις.

"Για το τεράστιο εγω μου"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora